- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aap, je weet toch dat ie alleen nog maar korte esters doet ipv lange. die lange esters vond ie niets![]()
zcuht......
Ga binnenkort zelf weer eens kijken wat een aantal korte cycles achter elkaar kan doen.
Dus 3 weken cycle/2 weken lage pct/2 weken rust / herhaling.
Die 3 weken wel redelijk hoog gedoseerd. Iets in deze richting:
Week 1-3 : 100mg Testosteron Propionaat /ed
Week 1-3 : 75mg Trenbolone Acetaat /ed
Week 1-3 : 50mg Winstrol /ed
Week 2-4 : 10IU Insuline (Humalog) /trainingsdagen
Week 4 : 1500IU HCG
Week 4-6 : 20mg Nolvadex /d
Jij gaat knallen! Als je dan voor de 2e keer zo een kuurtje doet moet je er voor de gein 30mg diana ed bij gooien 
OEIII lekker kuurtje MRJJij gaat knallen! Als je dan voor de 2e keer zo een kuurtje doet moet je er voor de gein 30mg diana ed bij gooien
![]()

OEIII lekker kuurtje MRJJij gaat knallen! Als je dan voor de 2e keer zo een kuurtje doet moet je er voor de gein 30mg diana ed bij gooien
![]()

.Ben ik met je eens, vandaar ook mijn kuur waar ik op dit moment mee bezig benMwah, ga liever voor kwaliteit dan wat extra vocht.![]()
Haha, jij altijd met je dianabolletjes
Denk dat ik je voortaan maar diana ga noemen![]()
j/k
Lekkere cylce J, ga ongeveer hetzelfde doen in april.

Coole site.
Ben het echter niet helemaal eens met de halfwaarde tijden die ze gebruiken (prop. @ 2 dagen, ent. @ 7 dagen).
Ik denk dat die site een stuk dichter bij de werkelijkheid komt dan wat hier op 't board staat.
De biologische halfwaarde tijd is de werkelijke halfwaarde tijd van het lichaam. Ik denk dat wat hier op 't board staat geen biologische halfwaarde tijden zijn.
Ga binnenkort zelf weer eens kijken wat een aantal korte cycles achter elkaar kan doen.
Dus 3 weken cycle/2 weken lage pct/2 weken rust / herhaling.
Die 3 weken wel redelijk hoog gedoseerd. Iets in deze richting:
Week 1-3 : 100mg Testosteron Propionaat /ed
Week 1-3 : 75mg Trenbolone Acetaat /ed
Week 1-3 : 50mg Winstrol /ed
Week 2-4 : 10IU Insuline (Humalog) /trainingsdagen
Week 4 : 1500IU HCG
Week 4-6 : 20mg Nolvadex /d

Met lange kuren moet je ook weer lang off wezen he.
En je kan niet zoals een prof 11 maanden on zijn. Althans kan wel, zou het persoonlijk echter niet doen.![]()

maaar......als je goed die us boards leest, gaan korte kuren ook vaak over mensen met een niet behaalde genetische max.
op een gegeven moment heeft je lijf gewoon een x aantal mg's hormonen nodig om de boel overeind te houden.
maar goed......korte kuren klinken leuk...maar ik keer liever lekka LANGGGGGG![]()
Lange kuren rule bigtime! 
Mijn eerdere short cycles waren min of meer hetzelfde, maar dan die hoeveelheden /eod. Nu dus /ed wat al een verdubbeling is.
Als ik ook nog het aantal mg ga verdubbelen zit ik 4x zo hoog als 'normaal'. Dus daar twijfel ik nog over.![]()
Ja idd.
Er zijn meerdere methodes, die jij kiest nu vereist niet die hoge hoeveelheid.
Gewoon snel erin en snel eruit!
Succes!