MuscleMeat

Korte kuur met lange en korte esters mogelijk?

Nix offtopic. Gewoon een voorbeeld van een korte cycle met korte esters, zoals een korte cycle eigenlijk bedoeld is.

Hard in, fast out.

Ga binnenkort zelf weer eens kijken wat een aantal korte cycles achter elkaar kan doen.

Dus 3 weken cycle/2 weken lage pct/2 weken rust / herhaling.

Die 3 weken wel redelijk hoog gedoseerd. Iets in deze richting:

Week 1-3 : 100mg Testosteron Propionaat /ed
Week 1-3 : 75mg Trenbolone Acetaat /ed
Week 1-3 : 50mg Winstrol /ed

Week 2-4 : 10IU Insuline (Humalog) /trainingsdagen

Week 4 : 1500IU HCG
Week 4-6 : 20mg Nolvadex /d

OEIII lekker kuurtje MRJ :D Jij gaat knallen! Als je dan voor de 2e keer zo een kuurtje doet moet je er voor de gein 30mg diana ed bij gooien :D

OEIII lekker kuurtje MRJ :D Jij gaat knallen! Als je dan voor de 2e keer zo een kuurtje doet moet je er voor de gein 30mg diana ed bij gooien :D

Haha, jij altijd met je dianabolletjes :p
Denk dat ik je voortaan maar diana ga noemen ;) :kiss:

j/k

Lekkere cylce J, ga ongeveer hetzelfde doen in april :D.

Ja het enige wat ik verder nog kan toevoegen is dat ik nu een combinatie gebruik van beiden(korte&lange esthers) de eerste 10dagen zet ik ook nog is 125mg test enan EOD.

Heb dit nog nooit eerder gedaan kijken wat het resultaat is.

Hier de link, http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/kuur-93620/

Coole site.

Ben het echter niet helemaal eens met de halfwaarde tijden die ze gebruiken (prop. @ 2 dagen, ent. @ 7 dagen).

Ik denk dat die site een stuk dichter bij de werkelijkheid komt dan wat hier op 't board staat.

De biologische halfwaarde tijd is de werkelijke halfwaarde tijd van het lichaam. Ik denk dat wat hier op 't board staat geen biologische halfwaarde tijden zijn.

Ik denk dat die site een stuk dichter bij de werkelijkheid komt dan wat hier op 't board staat.

De biologische halfwaarde tijd is de werkelijke halfwaarde tijd van het lichaam. Ik denk dat wat hier op 't board staat geen biologische halfwaarde tijden zijn.

Heb je toevallig een linkje naar een overzichtssite met deze biologische halfwaardes?

Indien die dus beter te gebruiken zijn moeten we even dat topic aanpassen.

Ga binnenkort zelf weer eens kijken wat een aantal korte cycles achter elkaar kan doen.

Dus 3 weken cycle/2 weken lage pct/2 weken rust / herhaling.

Die 3 weken wel redelijk hoog gedoseerd. Iets in deze richting:

Week 1-3 : 100mg Testosteron Propionaat /ed
Week 1-3 : 75mg Trenbolone Acetaat /ed
Week 1-3 : 50mg Winstrol /ed

Week 2-4 : 10IU Insuline (Humalog) /trainingsdagen

Week 4 : 1500IU HCG
Week 4-6 : 20mg Nolvadex /d

ik ken je kuur verleden niet maar vind het erg laaag gedoseerd voor een korte kuur. ik zou zelf eerder iets doen van:

200mg prop ed
200mg mast ed
100mg winny of 200mg npp ed

plus slin en lr3 igf-1

de bedoeling van een korte kuur is dat die er echt in hakt voor een korte periode dus daar moeten de dosissen dan ook naar zijn. maar mij kennende zou ik als het lekker gaat ook dat weer doortrekken naar 10-12 weken :D

-rodge

Hehe, dat doortrekken als het lekker gaat ken ik ja. Zit je 12 weken on cycle met /ed injecties. :D

Maar zal kijken wat ik omhoog kan gooien, tnx. ;)

snap hele idee van korte kuren niet. alle grote lui zijn groot geworden met t*ring lange kuren, en dan gaan wij 2 weekse shit doen?

vind "on" zijn trouwens ook te lekker

Met lange kuren moet je ook weer lang off wezen he. ;)

En je kan niet zoals een prof 11 maanden on zijn. Althans kan wel, zou het persoonlijk echter niet doen. :)

Met lange kuren moet je ook weer lang off wezen he. ;)

En je kan niet zoals een prof 11 maanden on zijn. Althans kan wel, zou het persoonlijk echter niet doen. :)

maaar......als je goed die us boards leest, gaan korte kuren ook vaak over mensen met een niet behaalde genetische max.
op een gegeven moment heeft je lijf gewoon een x aantal mg's hormonen nodig om de boel overeind te houden.
maar goed......korte kuren klinken leuk...maar ik keer liever lekka LANGGGGGG:D

maaar......als je goed die us boards leest, gaan korte kuren ook vaak over mensen met een niet behaalde genetische max.
op een gegeven moment heeft je lijf gewoon een x aantal mg's hormonen nodig om de boel overeind te houden.
maar goed......korte kuren klinken leuk...maar ik keer liever lekka LANGGGGGG:D

Jaaa en HEEEEEELLL LANNGGG kleine balletjes, geen libido, een opgezette prostaat en een super grote afdaling die je tegemoet komt als je klaar bent! :rocknana: Lange kuren rule bigtime! :p

Hee J en Klaas-aap!!:mad:
Wat een gelul weer over mij!
Heb T al ge-pmt, hij overwoog jullie beide te bannen, heb t nog maar net kunnen voorkomen, dus kom op met die karma! :D

Hoe dan ook, korte kuren werken goed, een ook voor profs.
Zij cyclen, maar koppelen de cycles aan elkaar met een cruise-amount of gear....250mg of 500mg aan test.

Het Kuurtje die J nu voorsteld vind ik jammer genoeg nog erg interresant ook nog.:(
Weet echter niet of je zoals Rodge voorsteld de mg's omhoog moet schroeven, ligt aan je kuurverleden, maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk.

Mijn eerdere short cycles waren min of meer hetzelfde, maar dan die hoeveelheden /eod. Nu dus /ed wat al een verdubbeling is.

Als ik ook nog het aantal mg ga verdubbelen zit ik 4x zo hoog als 'normaal'. Dus daar twijfel ik nog over. ;)

Mijn eerdere short cycles waren min of meer hetzelfde, maar dan die hoeveelheden /eod. Nu dus /ed wat al een verdubbeling is.

Als ik ook nog het aantal mg ga verdubbelen zit ik 4x zo hoog als 'normaal'. Dus daar twijfel ik nog over. ;)

Ja idd.
Er zijn meerdere methodes, die jij kiest nu vereist niet die hoge hoeveelheid.
Gewoon snel erin en snel eruit!

Succes!

Terug
Naar boven