AndroidHealthClinic

korte kuur, mijn theorie, mijn doel.

Hungy

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Ik begin binnenkort een korte kuur met veel spullen stacken, de bedoeling is snel er in en snel eruit.

dit is mijn kuur:

dag
1 t/m 42 test p 300 mg eod
1 t/m 34 winstrol 40 mg ed
1 t/m 34 d-boll 40 mg ed
1 t/m 30 oxy 30 mg ed
1 t/m 42 proviron 50 mg ed
1 t/m 30 GHRP 80 mcg e12uur
1 t/m 30 CJC 100 mcg ed
30t/m 42 DNP 200 mg ed
45t/m57 Clomid 50 mg ed

Veel mensen gaan nu een opmerking maken over de vele 17 AA, zelf vroeg ik me af hoe veel schade andriol zou doen, ik neem overigens ook vele leverbeschermingen in etc dus dat zit wel goed en het is zo en zo niet voor een lange tijd.

Waarom korte kuren?

In verleden eentje lange gedaan, ik merkte dat ik niet met de resultaat tevreden was. Uit ervaring wist ik dat korte kuren mijn ding was en mijn bloedwaardes zijn ook er beter van.

Dit geeft het woord stack een nieuwe betekenis.

6 weken is al geen korte kuur meer imo
grote hoveelheden en "veel in, snel uit", denk ik aan hooguit drie, vier weken

maar wil het wel volgen;)

Kort kuren ok, maar dit is wel een erg extreme stack en ik denk dat leverbeschermers tegen zo een shitload aan orals niet veel nut meer hebben.

dbol en oxy stacken heb ik ook gedaan. Daar zou ik geen winny meer bij pakken, je gaat al keihard op die twee samen met test p!

Mijn ervaring is dat oxy dbol maar een korte tijd goed werkt. Zou twee weken 30mg dbol 40mg oxy doen en een week dbol 40mg en oxy 50mg. Winny zou ik eruit laten maar als je perse wil kan je na 3 weken oxy-dbol 3 weken winny pakken. Ik zou dit te risky vinden voor mijn lever.

Test p 300 EOD is ook best veel hoor. 150mg EOD kan ook prima. GHRP en CJC kan ik niks van zeggen, ken die stoffen niet goed genoeg.

50mg Clomid zou ik vervangen door 20mg nolva of anders 75mg Clomid, 50 lijkt me wat weinig. Ook al is het maar 6 weken je systeem ligt 100% plat na deze stack!

Laatst bewerkt:
Ik begin binnenkort een korte kuur met veel spullen stacken, de bedoeling is snel er in en snel eruit.

dit is mijn kuur:

dag
1 t/m 34 d-boll 40 mg ed
1 t/m 30 oxy 30 mg ed
1 t/m 30 CJC 100 mcg ed
30t/m 42 DNP 200 mg ed
45t/m57 Clomid 50 mg ed

Veel mensen gaan nu een opmerking maken over de vele 17 AA, zelf vroeg ik me af hoe veel schade andriol zou doen, ik neem overigens ook vele leverbeschermingen in etc dus dat zit wel goed en het is zo en zo niet voor een lange tijd.

Waarom korte kuren?

In verleden eentje lange gedaan, ik merkte dat ik niet met de resultaat tevreden was. Uit ervaring wist ik dat korte kuren mijn ding was en mijn bloedwaardes zijn ook er beter van.

Waarom korte kuren idd. Ooit wel eens in 6 weken enorme hoeveelheden pure spiermassa opgebouwd? Nee, simpelweg omdat 6 weken te kort is.
Zou erg mooi zijn 6 weken kuren met korte esters een maandje clean, dan weer 6 weken spieren kweken en aan het eind van het jaar de Mister O.:D
Lees jezelf eens een beetje in de materie vanesters en halfwaardetijden, Rome is ook niet in 6 weken gebouwd.
succes bro
Is geen kritiek, alleen een raad

grtn. Ray

Proviron gelijktijdig met d-bol en oxy, heeft dat een doel?

Waarom korte kuren?

Bedoel je dat door kort kuren je systeem sneller hersteld is danwel niet volledig plat komt te liggen?

voor mij zou dit 'n erg kansloze kuur zijn...
Maar ieder zijn ding!

Denk inderdaad dat allerlei dingen samen nemen, gedurende korte tijd, niet perse meer spiermassa zal opleveren. Zoals Ymir zegt, ik denk dat u systeem toch al volledig plat zal liggen. Maar ben ook wel benieuwd naar resultaten dat je hiermee zal boeken, maar vooral naar u bloedwaarden hierna, zeker door de vele orals. Overweeg je niet te injecteren, wat mogelijk is. U bloed waarden waren mss vroeger beter, maar wat heb je toen gebruikt?

Laatst bewerkt:
Ik zou jezelf wel preventief alvast op de wachtlijst voor orgaandonatie laten zetten in t geval dat t je lever toch wat zwaar valt :D

Ik geloof er niet in dat hoe meer je stackt hoe meer je aankomt in korte tijd.
Je eiwitsynthese en spieraanmaak heeft echtwel een maximum wat per persoon
verschillend is natuurlijk.

Ga met ymir mee. dbol + oxy + 150mg test-p

Trekt nergens op , alle orals stacken en nog hoop troep erbij die elkaar tegenwerken.

Trekt nergens op , alle orals stacken en nog hoop troep erbij die elkaar tegenwerken.

Mee eens.

En wat heeft winstrol voor nut als je dianabol en oxy's neemt?

Kan je het toch beter bij Test p. en Winstrol laten in plaats van die
vocht vasthoudende troep die je weer snel verliest.

En je Ghrp-6/Grf1-29 protocol slaat ook nergens op.

dit is mijn kuur:

dag
1 t/m 34 d-boll 40 mg ed
1 t/m 30 oxy 30 mg ed
1 t/m 30 CJC 100 mcg ed
30t/m 42 DNP 200 mg ed
45t/m57 Clomid 50 mg ed

Waarom korte kuren?

waar denk je dat die leverbeschermingen in je bloed worden opgenomen....in je maag? :P je gebruikte dbol/oxy/winny/prov en daarnaast nog vele anderen leverbeschermers.....ik ben benieuwd hoe je je na je kuur zal voelen.

Wens jou veel succes!;)

beter maak je er een lange kuur van door ze achterna te gebruiken ipv samen....

lees je ff in!

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Categorie:Doping
http://forums.isteroids.com/steroid-profiles/
http://www.steroid.com/steroid_profiles.php

40mg winny, 40mg dbol en 30mg oxy, en daarnaast ook nog eens 300mg test prop EOD. Op die test prop alleen al samen met dbol ga je als een trein. Die leverbeschermers gaan weinig doen tegen je 17aa's hoor, is lang geen wondermiddel. Van GHRP en CJC weet ik vrij weinig qua doseringen. En eh, DNP, you sure met de zomer voor je deur? Je gaat het warm krijgen (ik vind het sowieso troep, dat terzijde) :)

Ik zou in ieder geval afzien van wat je nu hebt voorgesteld.

Mijn eerste indruk is dat het maar een prutskuur is, veel te veel shizzle in een aparte combinatie in een -naar mijn smaak- veel te korte cycle.
Een dergelijke aanslag op mijn gestel zou ik zelf niet aandurven maar iig succes gewenst en ik ben wel benieuwd naar het resultaat.

Succes, ik hoop wel dat je je goed beseft dat het geen M&M's zijn.

Vindt helemaal niks dit..wat een "gooi alles door elkaar" kuur.

Terug
Naar boven