XXL Nutrition

Korte massakuur oxy + test-p + npp

Liefst kuur ik niet meer met lange esters. Altijd een kut herstel. Hoop dat het nu mee valt met korte esters. Hebben mensen ervaringen met npp en herstel hier van?
Paar jaar geleden wel deca gebruikt heb gezworen om het niet meer te nemen. Duurde maanden voordat me grote vriend weer op gang kwam.

1-6 oxy 100 mg ED
1-6 test p 100 mg ED
1-6 npp 100 mg ED
7-9 nolva/clomid

HCG loopt mee, aromasin bij de hand voor evt gyno.

6 weken oxy op 100mg/dag is ook teveel; het goedje is en blijft zwaar slecht voor je. 100mg/dag voor 4 a 5 weken zou ik als max aanhouden.
Daarnaast is de NPP ester net wat langer dan de test prop ester, dus je moet je test prop langer doortrekken dan de NPP.
Wat je met de doseringen doet moet je zelf weten maar wat lager gaat je vermoedelijk net zo ver brengen maar dan met minder sides.

• Topic Starter Topic Starter
6 weken oxy op 100mg/dag is ook teveel; het goedje is en blijft zwaar slecht voor je. 100mg/dag voor 4 a 5 weken zou ik als max aanhouden.
Daarnaast is de NPP ester net wat langer dan de test prop ester, dus je moet je test prop langer doortrekken dan de NPP.
Wat je met de doseringen doet moet je zelf weten maar wat lager gaat je vermoedelijk net zo ver brengen maar dan met minder sides.

Dan word het zo:

1-5 oxy 100 mg ED
1-5- npp 100 mg EOD
1-6 test-p 100 mg ED

Wil hier ook proviron aan toevoegen, even puzzelen hoeveel mg.

Nog nooit nnp gebruikt is dat spul zo heftig dat je geen 100mg ed kan pakken
Of zijn daar andere redenen voor

Zoals eerder hier gezegd 100mg tren a wel kan en gedaan wordt daarom zou ik ook denken dat nnp op deze dosering ook zou kunnen
Iemand een duidelijke uitleg

100 mg NPP elke dag kan gewoon.

Wegens blessures ga ik mn kuur uitstellen. Plan was eigenlijk maandag (30-11) beginnen.
Denk nu om een lange kuur te gaan doen in april. Eerst bulken en dan cutten. Dat zal er ong. zo uit zien:

1-3 oxy 100
1-8 Test-e 600
1-8 Deca 750

9-18 Test-e 300
9-18 Tren-e 750

Proviron en aromasin heb ik bij de hand voor het geval.
Nakuur 6 weken nolva 20mg ed.
Kuur kan nog langer worden maar dan stap ik wel over op test p en tren a (miss. meth tren erbij)

• Like
Waarderingen: GruX
Wat vinden jullie van me kuur voorstel, nog op of aanmerkingen?

Meth tren intressant :-)

Ga je weer loggen? Zit er na mijn volgende blast ook over te denken het een poging te geven nu ik toch vrijgezel ben :p
Ja ik wil het wel proberen. Wat kuur jij op dit moment?
Heel misschien pak ik ook GH erbij als mn portomonnee het toe laat.

Terug
Naar boven