El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)wazzup zei:Vul ook even deze enquete in: http://www.cijfers.net/enquete.html (t'is maar 1 vraag: Wat hebben mannen toch met vuurwerk ? )
But anyways, have fun (tussen 12 en 2)

Je enige verzetje? En Hertje dan? Of is dat geen vuurwerk meer?DBC01 zei:Oh ja, lekker. Mijn enige verzetje in 12 maanden en dan ga jij mij hier een beetje zitten afzeiken? LOL![]()

jij ook altijd met je topicsDBC01 zei:Van Pools vuurwerk importeren naar het arm & rijk vraagstuk...jullie verbazen me keer op keer lieverds!![]()

ScHrOeFjE zei:

En dat klopt maar als ik ff terug blik verloopt elk topic van jou in iets anders wel leukDBC01 zei:

DBC01 zei:Ik beperk en concentreer me op kindertehuizen. Degenen die het 't minst hebben dus. En Tractortjes vorige posts zijn PRIMA in orde want dit is ten eerste een vuurwerk-thread en geen liefdadigheids-thread.
Zouden w dan ook al het geld van onze proteine en eventuele kuurtjes maar moeten overmaken naar Polen? En voor de rest al onze andere pleziertjes en bezigheden die in een ander z'n ogen nutteloos zouden kúnnen zijn?
Het is te idioot voor woorden.
Ik herinner de mensen er altijd aan dat ze het hele jaar door elk weekend gaan stappen. En dat dit feestje slechts één keer per jaar gebeurd en dan nog een paar uurtjes en geen drie dagen.
Dus als men mij vraagt om vuurwerk-geld voor dat ene feestje per jaar over te maken naar Polen dan zeg ik op mijn beurt: Doe zelf eens wat met die wekelijkse onnodige stapavondjes van je. Of met je suffe kapitale onzinnige postzegelverzameling.
Maar dat vind ik onredelijk want: Wat in mijn ogen een onzinnig tijdverdrijf of hobby is, is in een ander z'n ogen een fijne bezigheid.
Dus respecteer elkaars vrijetijdsbestedingen en stop met moraalridderen.
.
en daarna na de disco .Leviathan zei:
Johny zei:Met welk soort Belgisch vuurwerk kun je dit vergelijken??

CQ_Demolisher zei:Nee, maar mijn inziens is vuurwerk ECHT een volledige verspilling van geld. Overigens stap ik nooit, ik zit altijd bij mijn vriendin/vrienden. Daarnaast heb ik simpelweg geen nutteloze/kostige tijdbestedingen. Ik probeer me zoveel mogelijk in te zetten voor goede doelen; of dit nou arme kinderen in Tibet zijn of mijn eigen arme familie in Oost-Polen(ja schroefje bij Minsk). Ik heb hier een voldoening aan al mijn basisbehoeftes en probeer anderen ook te helpen dit niveau te bereiken. Begrijp me niet verkeerd ik ben geen moraalridder, maar ik ben heel tevree met wat ik heb en probeer mijn steentje bij te dragen aan andermans geluk.
DBC01 zei:Enorme betrokkenheid neigt vaak naar spiritualiteit: Denken dat je met jouw levensbeschouwing puurder, en dus beter bent dan een ander.
Kijk daarmee uit, het is een spiraal.