AndroidHealthClinic

Kosten materiaal

Fierce

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Hallo DBB'ers, ik zit er aan te denken om voor thuis een bankje, optrekstang, verstelbare dumbbell stangen en plus minus 80-100 kilo aan gewichten voor op die dumbbells te kopen. Zou iemand mij een indicatie van de prijs hiervoor kunnen geven? Twijfel nog tussen nieuw en tweedehands. Bedankt alvast.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Hallo DBB'ers, ik zit er aan te denken om voor thuis een bankje, optrekstang, verstelbare dumbbell stangen en plus minus 80-100 kilo aan gewichten voor op die dumbbells te kopen. Zou iemand mij een indicatie van de prijs hiervoor kunnen geven? Twijfel nog tussen nieuw en tweedehands. Bedankt alvast.
Je zou beter een bankje, een powerrack/squatrack, een barbell en 140kg aan gewichten kopen om te beginnen.
Dit samen kun je nieuw kopen voor €650 (helisports)

• Topic Starter Topic Starter
Je zou beter een bankje, een powerrack/squatrack, een barbell en 140kg aan gewichten kopen om te beginnen.
Bedankt voor je antwoord. Maar de dingen die ik noemde in de openingspost zijn het enige wat ik nodig heb. Heb je toevallig een idee wat dat ong kost?

minder, zoek eens online naar de winkels (fitness seller, helisports...)
Ik ben ook zo begonnen, enkel een bankje en dumbbells. Na een halfjaar toch een rack gekocht + barbell. Het is totaal anders trainen.

Ik raad je aan om ook eerst een barbell met rack te kopen en dan pas dumbbells.
Maar je doet je ding maar natuurlijk.
Als ik zou moeten gokken kost hetgeen jij wilt +/- 400€ nieuw.

dit.

minder, zoek eens online naar de winkels (fitness seller, helisports...)
Ik ben ook zo begonnen, enkel een bankje en dumbbells. Na een halfjaar toch een rack gekocht + barbell. Het is totaal anders trainen.

Ik raad je aan om ook eerst een barbell met rack te kopen en dan pas dumbbells.
Maar je doet je ding maar natuurlijk.
Als ik zou moeten gokken kost hetgeen jij wilt +/- 400€ nieuw.

dit.

met jouw gevraagde onderdelen wordt het heel lastig je basis oefeningen uit te voeren.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen. Ik train onderhand al een tijdje dus snap wat er wel en niet nodig is. Vroeg me enkel af wat de prijs is van de spullen die ik noemde. Train verder gewoon in een gym.

er vanuit gaande dat je alles nieuw koopt

een (betaalbaar) redelijk bankje zul je rond de 150 tot 200 kwijt zijn
optrekstang €50 (al kan je genoeg improviseren denk ik zo)
losse db stangen miss €10 per stuk
en ga voor 30 mm schijven maar uit van ong. €1,75 per kg
zit je rond de €400

30mm schijven kan je wel een heel stuk goedkoper via marktplaats aankomen.

dit was ik ong kwijt
bankje 100euro
squatrek 200euro
stang + 80 gewicht 100euro
optrekrek iets van 30
totaal 510 euro
maar is wel een goede investering :)

Terug
Naar boven