Fitness Seller

OPGELOST => Foto's! Volledige home gym aankopen of toch gym?

• Topic Starter Topic Starter
Foto's!

Heb eindelijk wat tijd gehad om foto's online te zetten.
Is niet al het materiaal (deadliftplatform komt later als ik binnen enkele maanden mijn materiaal mag verhuizen naar een veel grotere ruimte).
Muziekinstallatie zijn de Simple Audio Listen's trouwens.
Nu is het relatief hardcore, begin deze week was het aan het vriezen daarbinnen. (bevroren barbell vasthouden is geen pretje :eek:)

WP_20150204_11_18_45_Pro.jpg

WP_20150204_11_19_10_Pro.jpg

WP_20150204_11_19_23_Pro.jpg

WP_20150204_11_19_34_Pro.jpg

WP_20150210_19_23_29_Pro.jpg

WP_20150210_19_23_41_Pro.jpg

WP_20150210_19_24_19_Pro.jpg

Vroeger toen ik nog klein woonden trainde ik mijn schuur waar het soms ook onder 0 was.
Ik had een paar lederen handschoenen aan, werkt prima. Een bevroren stang vastpakken is inderdaad geen pretje.

barbell vasthouden is het ergste nog niet :p Je half bevroren vingers tussen 2 plates in kletsen is een ander verhaal :)

Ik ben pas verhuisd uit de koude garage:P Nu een stuk beter. Ik koelde af tussen de sets, dit is toch wel wat beter voor mijn old man knees.

Ziet er chique uit, zeker een goede setup! Ligt het aan mij of is een van de schijven op je bar in foto zes zo krom?

Ziet er chique uit, zeker een goede setup! Ligt het aan mij of is een van de schijven op je bar in foto zes zo krom?

Die 5kg bumpers worden onmiddelijk krom, veel te klein contactoppervalkte. Zelfs als je ze niet afzonderlijk gebruikt buigen ze nog. Voor de 90kg deadlift (5x5 programma) zal ik gewoon ijzeren 5kg's gebruiken of van 20kg bumpers naar 25kg gaan. Die 5'jes zijn waardeloos imo.

Die 5kg bumpers worden onmiddelijk krom, veel te klein contactoppervalkte. Zelfs als je ze niet afzonderlijk gebruikt buigen ze nog. Voor de 90kg deadlift (5x5 programma) zal ik gewoon ijzeren 5kg's gebruiken of van 20kg bumpers naar 25kg gaan. Die 5'jes zijn waardeloos imo.

Dat heb ik me altijd al afgevraagd, ik ben nog niet direct op zoek naar bumperplates, maar in ieder geval goede tip om gewoon gietijzeren schijven van 5 kg te gebruiken, bedankt!

Sorry voor de bump, hoe tevreden ben je over de Barbarian bench?

Sorry voor de bump, hoe tevreden ben je over de Barbarian bench?
Het zitstuk heeft wat speling (je kan een zeer klein beetje naar links en rechts bewegen als je volledige gewicht erop rust. Hetzelfde exemplaar in de Fitness-seller showroom had hier ook wat last van. Stoort mij niet hard, voor de rest een zeer goede bench. Ik denk wel dat ik niet de nieuwste versie heb. Ik heb nog een flat bench extra nu, zal die eens testen als ik alles verhuis naar een ruimere plaats deze winter.

Het zitstuk heeft wat speling (je kan een zeer klein beetje naar links en rechts bewegen als je volledige gewicht erop rust. Hetzelfde exemplaar in de Fitness-seller showroom had hier ook wat last van. Stoort mij niet hard, voor de rest een zeer goede bench. Ik denk wel dat ik niet de nieuwste versie heb. Ik heb nog een flat bench extra nu, zal die eens testen als ik alles verhuis naar een ruimere plaats deze winter.
Zou je dan eerder de warrior aanraden of heb je daar geen ervaring mee?

Terug
Naar boven