klaasklasse
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goedemorgen,
ik heb de laatste tijd last van een vervelend fenomeen.
telkens als ik probeer te eten krijg ik kotsneigingen, ik weet dat dit voor het overgrote gedeelte tussen de oren zit omdat mijn maag vaak niet vol is.
ik heb geprobeerd lekkerder te eten of te eten met een kookboek met lekkere gerechten voor me neus, maar dit mocht niet baten.
ook alles pureren en veel vloeibaar binnen krijgen heeft hetzelfde effect
wat ik nu noodgedwongen moet doen is wat grote maaltijden laten liggen en mijn kcal en eiwitjes uit een heleboel tussendoortjes te halen.
heeft iemand misschien een goeie suggestie of oplossing?
thnx alvast.
Verdeel je maaltijden: als in grote maaltijd per 3 uur niet lukt eet dan de helft om de 1,5 uur.
Klinkt als een bekend probleem, kots je het uit of weet je het vaak nog binnen te houden?
Kijk naar shelton.. die heeft er jaren mee gevochten dat hij geen geld voor de kapper heeft. Nu heeft hij het geaccepteerd en is het een blije n*ger met een dikke afro haha.
ik drink nu ongeveer 2 liter water en 4 liter melk per dag, nog meer water ga ik niet trekken

net aan binnen, maar heb het gevoel dat als ik 1 hap meer doe alles er weer uit komt.
Dus je hebt nog geen eens kokhalsneigingen? Wat is het probleem dan?
4l melk... dat wil wel ja
probeer het eens weg te laten een dag of 2? dan merk je vanzelf of het daardoor komt