MuscleMeat

kotsneigingen

skinnie zegt: dump de b*ch die stress veroorzaakt!:mad:

Verdeel je maaltijden: als in grote maaltijd per 3 uur niet lukt eet dan de helft om de 1,5 uur.

meer water drinken mischien?

Klinkt als een bekend probleem, kots je het uit of weet je het vaak nog binnen te houden?

Misschien eens kijken of er iets is wat stress veroorzaakt en dit aanpakken. Of gewoon eens gedurende 1 week je helemaal geen zorgen maken om eten en maar gewoon wat doen zodat je er even niet aan denkt?

net relatie achter de rug ofso? heb last van precies hetzelfde, iemand een oplossing?

goedemorgen,

ik heb de laatste tijd last van een vervelend fenomeen.
telkens als ik probeer te eten krijg ik kotsneigingen, ik weet dat dit voor het overgrote gedeelte tussen de oren zit omdat mijn maag vaak niet vol is.
ik heb geprobeerd lekkerder te eten of te eten met een kookboek met lekkere gerechten voor me neus, maar dit mocht niet baten.
ook alles pureren en veel vloeibaar binnen krijgen heeft hetzelfde effect:mad:
wat ik nu noodgedwongen moet doen is wat grote maaltijden laten liggen en mijn kcal en eiwitjes uit een heleboel tussendoortjes te halen.

heeft iemand misschien een goeie suggestie of oplossing?

thnx alvast.

Op eten staat bovenop de deksel meestal een houdbaarheidsdatum. Als dat overschreden is kan je het niet meer opeten. Dus gooi nou eens een keer dat vieze oude eten van je weg en koop nieuw voedsel in de winkel vuile hamster!

Nee man sorry kan je niet helpen.. ik heb hetzelfde in de ochtend als ik brinta en magere kwark achter de kiezen heb.
Volgens mij zit het tussen je oren. Accepteer het en dan gaat het vanzelf over.

Kijk naar shelton.. die heeft er jaren mee gevochten dat hij geen geld voor de kapper heeft. Nu heeft hij het geaccepteerd en is het een blije n*ger met een dikke afro haha.

• Topic Starter Topic Starter
Verdeel je maaltijden: als in grote maaltijd per 3 uur niet lukt eet dan de helft om de 1,5 uur.

is idd miss wel een goed plan, ga ik proberen.

meer water drinken mischien?

ik drink nu ongeveer 2 liter water en 4 liter melk per dag, nog meer water ga ik niet trekken

Klinkt als een bekend probleem, kots je het uit of weet je het vaak nog binnen te houden?

net aan binnen, maar heb het gevoel dat als ik 1 hap meer doe alles er weer uit komt.

Kijk naar shelton.. die heeft er jaren mee gevochten dat hij geen geld voor de kapper heeft. Nu heeft hij het geaccepteerd en is het een blije n*ger met een dikke afro haha.

hahaha hij eet alleen maar witbrood

lijkt me behoorlijk vervelend. probeer een week eens iets minder te eten en ga er daarna weer tegenaan, misschien helpt dat.

heb nu btw een bitter drankje gekocht genaamd "acorus calamus" het schijnt eetlust op te wekken.
ik hoop maar dat het echt werkt want het klinkt voor me vrij nep en zo slaat het placebo effect ook totaal niet aan:rolleyes:

btw ik heb geen last van stress of wat dan ook en ik heb het de afgelopen week min of meer verplicht al wat rustiger aan moeten doen met eten.

in ieder geval bedankt voor de reacties!

zoals mijn opa zei: wat vanzelf komt, gaat vanzelf weer weg.

Heb het ook wel eens moet dan steeds blijven slikken anders komt het er weer uit.
Ik zuig dan op een Rennie en dan is het zo weer weg... let wel op dat je dit niet doet nadat je een maaltijd met veel protein hebt geslikt.

Aminozuur + CaCO3 = BAD

ik zou ook eens wat minder melk drinken!
Te veel melk is niet gezond lijkt mij, haal je eiwitten ergens anders uit.
Drink 3 l water en 1 l melk. Lijkt mij al een pak beter ;)

Verder als je gestresst bent, ontspan eens goed en ga bijvoorbeeld eens rustig zwemmen.

Dus je hebt nog geen eens kokhalsneigingen? Wat is het probleem dan?

letterlijk kokhalsen doe ik idd niet. wel zweten en ineens veel speeksel in de mond, het is meer dat als ik 1 keer mijn buikspier aan zou spannen alles er makkelijk uit zou komen.
heb overigens wel een fix aantal keer mijn brinta weer uitgekotst. (smerig cement goedje dat het is)

4l melk... dat wil wel ja :D
probeer het eens weg te laten een dag of 2? dan merk je vanzelf of het daardoor komt

4l melk... dat wil wel ja :D
probeer het eens weg te laten een dag of 2? dan merk je vanzelf of het daardoor komt

ga idd eens proberen daar wat in te minder al betwijfel ik het wel.
ik drink al veel langer 4 l. melk en dan ging eingelijk altijd prima.
kon makkelijk in 5 min een litertje wegwerken, daar moet ik nu gewoon ontzettend langzaam over doen:mad:
alsof mijn lichaam demonstreert ofzo

als je veel speeksel in je mond krijgt, lijkt het erop dat je maag gewoon tegen werkt.Heb zelf vaan maag problemen enz dus komt me allemaal bekent voor.
Ik zou ten eerste al veel minder melk drinken.
En eventueel een medicijntje nemen voor je maag te kalmeren!

Terug
Naar boven