MuscleMeat

Krachtafname

PecFlyer

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik train nu ongeveer al van juni, en alles gaat goed, de hoeveelheid gewicht die ik kan heffen gaat telkens lichtjes omhoog. Maar nu de laatste 2 weken zie ik dat ik overal minder moet nemen.
Waar ik vroeger voor bankdrukken 2x 10kg zit ik nu weer op 7.5 en zo is het min of meer bij alles...

Weet er iemand waaraan dit zou kunnen liggen?
Ik doe ma : borst/tri ; woe: bi/schouders ; vrijdag rug/benen; en dan nog in weekend: buik en cardio. Ik doe telkens 3à4 oefeningen per spiergroep en per oefening 3x12 keer ( soms iets meer).

Weet er iemand hoe dit zou kunnen komen? Of zou dat iets met voeding te maken hebben ofzo ?

train je al je spieren? was je trainingsschema? iets veranderd in je leven?

10kg bankdrukken?

10kg per kant neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
Ja inderdaad 10kg per kant .

iets verandert, niet dat ik mij direct kan voorstellen.

Ik ben 1m86, weeg 70 kg en neem zo een 2900 kcal to mij per dag. 186g eiwit , 486g koolh , 37 g vet

maak setjes van 5 zo zwaar als je kan met goede houding (uiteraard) en iets van 2 oefeningen per spiergroep
jou setjes is meer voor uithoudingsvermogen

Waarom ga je niet Bill Star doen, of Stronglifts 5x5... Die schema's hebben zich al lang bewezen dan weet je in ieder geval dat het aan de training niet kan liggen.

Ja mss is dacht wel geen slecht gedacht.

Ga ik zeker eens proberen. bedankt alvast

En hoe voel je je verder overdag, erg moe oid? Zou je grieperig kunnen zijn, pfeiffer? Heb je toevallig heel veel cardio gedaan of ander fysieke of mentale inspanningen de afgelopen twee weken die veel van je vragen?

misschien is er iets mis met je slaap? rust is ook belangerijk natuurlijk..

Ik ga altijd slapen om 22 uur, en ik sta op tussen 5.30 en 6 uur, dus dat is toch een kleine 8 uur slaap. Het zou mss wel wat meer mogen zijn, maar ik ben dan toch wakker, Mijn bioritme staat zo....

een rust weekje ken zeker lekker zijn als je het nodig hebt ! en je bent er ook zeker weer klaar voor dan volgende week :) fris en fruitig zoals het hoort :P

Beetje overtraind waarschijnlijk,paar dagen rust en goed eten moet het oplossen.
zo niet zit er misschien een virusje onder de leden.

Succes verder.

Hallo,

Ik train nu ongeveer al van juni, en alles gaat goed, de hoeveelheid gewicht die ik kan heffen gaat telkens lichtjes omhoog. Maar nu de laatste 2 weken zie ik dat ik overal minder moet nemen.
Waar ik vroeger voor bankdrukken 2x 10kg zit ik nu weer op 7.5 en zo is het min of meer bij alles...

Weet er iemand waaraan dit zou kunnen liggen?
Ik doe ma : borst/tri ; woe: bi/schouders ; vrijdag rug/benen; en dan nog in weekend: buik en cardio. Ik doe telkens 3à4 oefeningen per spiergroep en per oefening 3x12 keer ( soms iets meer).

Weet er iemand hoe dit zou kunnen komen? Of zou dat iets met voeding te maken hebben ofzo ?

ik vind rug benen wel een rare keuze btw, de 2 grootste spiergroepen bij elkaar???

overtraind zou kunnen als je inderdaar 4 oefeningen doed voor de triceps, terwijl je ze ook al aanspreekt tijdens je borst training.

Ik had het zelfde probleem met borst
trainde om de dag
1 borst tri
2 rug schouders
3 benen biceps

nu sla ik weleens een dag rust over en werkt erg goed

Terug
Naar boven