MuscleMeat

krachtkuur

Jij bent te zielig voor worden en een smet voor het forum.. weken worden nu dagen totdat jij hier niet meer bent..

:rolleyes:Doei. Clown, succes met je lichaam.

Ik bouw mijn lichaam met mijn kennis, jullie verzieken die van jullie met onwetendheid

Niet bedoelt naar iedereen obv.

Ik bouw mijn lichaam met mijn kennis, jullie verzieken die van jullie met onwetendheid

Niet bedoelt naar iedereen obv.

Nou Olav..ik moest toch wel even zoeken wie jij was in die foto met je matties en dat ene meisje, dus zoveel is er nog niet gebouwd.;)

wahahahahaha

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de topic starter al vanochtend een pm gestuurd om hem te helpen, aangezien ik al wist hoe dit zou gaan... Helpen doe ik, maar feit blijft dat jij focking hinderlijk verdrag vertoont en iedereen binnen paar dagen al tegen je hebt... Omdat jou visie mening vaak de plank mis slaat. Kijk eerst eens in de spiegel flapdrol eerste klas.

mijn doel is niet alleen kracht maar ook massa train nu 7.5jaar en ik zit 3jaar vast op 100kg bench daarom een kuur
bedoeld voor vooral kracht bij te komen. zelf ben ik 1m82 weeg rond de 97kg en sta op 18-20%(ongeveer)

ook heb ik nog nooit echt gekuurd één keer heb ik wel is met prohormen tabs geprobeerd maar daar heb ik zo goed als niets van over gehouden zo'n 5% misschien en als bijwerking wat haaruit val gehad:(

pfff lijkt wel peuter speelzaal hierXD

Deze site is ongelefoolijk grappig.
Iemand vraagt raad en 8 van de 10 geven altijd commentaar precies of ze zijn mister bodybuilder die alles kent van AAS.
Jeeses toch!!!!
Kenny 50 mg anavar ed.
Heb dit vorig jaar ook gedaan en dat heeft mij toch enigszins geholpen .
Dat is wat je nodig hebt en nakuur is zelfs niet nodig.

Deze site is ongelefoolijk grappig.
Iemand vraagt raad en 8 van de 10 geven altijd commentaar precies of ze zijn mister bodybuilder die alles kent van AAS.
Jeeses toch!!!!
Kenny 50 mg anavar ed.
Heb dit vorig jaar ook gedaan en dat heeft mij toch enigszins geholpen .
Dat is wat je nodig hebt en nakuur is zelfs niet nodig.

Mensen mogen ook zelf wat moeite doen toch?
Het is gebruikelijk dat je zelf een kuurvoorstel doet en dat er dan advies wordt gegeven.

en als bijwerking wat haaruit val gehad:(

Kijk dat is nuttige info die je in je openingspost had moeten zetten. Dit wetende moet je van de winny afblijven. Maar verder wat testoflesje zegt.

Hoeveel werk is het nu om een voorstel te maken?

tjeez hier gaat ie dan:

w1-10 test e tussen de 250 en 500mg per week 1x per week prikken (groene naald)
w1-10 Hcg 500iu per week
w12-15 20mg nolva per dag.

Tip maak eerst een voedingsschema voor je gaat kuren.

Terug
Naar boven