AndroidHealthClinic

Krachtkuurtje

haris

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wat vinden jullie van dit kuurtje:

week 1/6 anavar 80 mg ed
week 1/6 test prop 200 mg eod
week 1/6 tren ace 150 mg eod

Denk jullie dat je hiermee sterker wordt :D

ik denk het wel;)

Als je hier niet sterker van wordt......

machtig kracht kuurtje

Dan pakte ik lekker winny ipv de var
Injects wel te verstaan

Dan pakte ik lekker winny ipv de var
Injects wel te verstaan

Kan je dat dan ook onderbouwen behalve dan de kijk-mij-ik-ben-stoer-want-ik-inject-gedachte ? ed spuiten is 1 ding, every day winny spuiten een ander, na 4 weken ging ik al over men nek als ik die vial zag staan.

ontopic : een beest van een kuur maar ik dacht dat anavar samen met tren wel verhoogde kans op prolactinegyno met zich mee bracht. Ik zo voor winny gaan (4-6 weken tabs)

Kan je dat dan ook onderbouwen behalve dan de kijk-mij-ik-ben-stoer-want-ik-inject-gedachte ? ed spuiten is 1 ding, every day winny spuiten een ander, na 4 weken ging ik al over men nek als ik die vial zag staan.

ontopic : een beest van een kuur maar ik dacht dat anavar samen met trenbolone wel verhoogde kans op prolactinegyno met zich mee bracht. Ik zo voor winny gaan (4-6 weken tabs)

Zijn persoonlijke voorkeur misschien....jammer dat je zo naar reageert maat.

heb in mijn laatste kuurtje ook ed winny gezet
weinig last gehad van dat dagelijks prikje
verkies het boven orals

ontopic : een beest van een kuur maar ik dacht dat anavar samen met trenbolone wel verhoogde kans op prolactinegyno met zich mee bracht. Ik zo voor winny gaan (4-6 weken tabs)

De reden waarom ik niet zou kiezen voor winny is omdat het de pezen verzwakt(of ongelijk versterkt) en vocht uit de gewichten trekt. En als je sterker en dus zwaardere gewichten pakt kun je dit zeker missen, anders zit je in week 3 met een zware blessure.

Anavar is beter imho dus. 25mcg T3 erbij als je bang bent voor de prolactine. Of bromo bij de hand.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de nuttige reacties,
zit nu momenteel nog in men nakuur maar dit wordt men volgende kuur
dat van die 25 mcg t 3 lijkt me wel iets, bromo ga ik zowiezo bij de hand houden

Dit vind ik ook nergens op slaan, als je zelf niet weet wat het verschil tussen oral en injecties zijn daar kan Infinity ook niks aan doen.

ik begrijp wel voldoende uit zijn post.

Dit vind ik ook nergens op slaan, als je zelf niet weet wat het verschil tussen oral en injecties zijn daar kan Infinity ook niks aan doen.

ik begrijp wel voldoende uit zijn post.

Natuurlijk is Infinity een eikel 1e klas, maar laat het afzeiken van hem aub aan Ahmet en mij over! :D

bedankt voor de nuttige reacties,
zit nu momenteel nog in men nakuur maar dit wordt men volgende kuur
dat van die 25 mcg t 3 lijkt me wel iets, bromo ga ik zowiezo bij de hand houden

Ik neem aan dat je dus besloten hebt toch te gaan kuren ipv je lichaam de tijd te geven om te herstellen?

De reden waarom ik niet zou kiezen voor winny is omdat het de pezen verzwakt(of ongelijk versterkt) en vocht uit de gewichten trekt. En als je sterker en dus zwaardere gewichten pakt kun je dit zeker missen, anders zit je in week 3 met een zware blessure.

Anavar is beter imho dus. 25mcg T3 erbij als je bang bent voor de prolactine. Of bromo bij de hand.

dat van gewrichten uitdrogen...waar haal je dat vandaan...niet iedereen heeft nl last van pijnlijke gewrichten van winny

overigens is de combi var en tren de ultieme gyno combi...de t3 zal alleen helpen om de thyriod onderdrukking van de tren tegen te gaan en zal het algehele prolactine level dus niet omlaag drukken. dus moet je naast t3 mss een ander middel zetten tegen de prolactine stijging

@ g21:
ga eerst 2 maanden wachten na men nakuur vooraleer met deze kuur te beginnen

@dennis999: dus volgens jouw is var en tren geen goede combinatie ivm vergrote kans op gyno?

@dennis999: dus volgens jouw is var en trenbolone geen goede combinatie ivm vergrote kans op gyno?

heb eens gekuurd waarbij ik van var overschakelde op tren, of andersom, maar goed....liepen enige tijd samen....gyno deed zo ****ing pijn, ik lekker aan de nolva...werd alleen maar erger...is ook stom maar goed...gyno was echt niet te zuinig aanwezig. is weggetrokken na de kuur...maar persoonlijk vind ik het geen aanrader..maar mss met een anti prolactine middel is het wel anders...dat zou ik niet weten...houd igg wel rekening met een flinke klap tijdens de pct dan;)

@ dennis: bedankt, hier heb ik wat aan. Over die klap in pct: ben net klaar met een test e only en heb het gevoel dat ik in een kleine dip zit mede door gewichtsverlies en het niet meer kunnen heffen van die zware gewichten, ook al was men voeding goed :(

@ dennis: bedankt, hier heb ik wat aan. Over die klap in pct: ben net klaar met een test e only en heb het gevoel dat ik in een kleine dip zit mede door gewichtsverlies en het niet meer kunnen heffen van die zware gewichten, ook al was men voeding goed :(

gebruik je ook supplementen zoals creatine etc. dit kan je klap enigzins beperken!

Het enige supplement dat ik gebruik zijn proteïne shakes, voor de rest eet ik elke dag kip, kip en nog eens kip :D

Terug
Naar boven