Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leer lezen, is een vraag en geen aanvalDit vind ik ook nergens op slaan, als je zelf niet weet wat het verschil tussen oral en injecties zijn daar kan Infinity ook niks aan doen.
ik begrijp wel voldoende uit zijn post.
heb in mijn laatste kuurtje ook ed winny gezet
weinig last gehad van dat dagelijks prikje
verkies het boven orals
Leer lezen, is een vraag en geen aanval
Hoeveel van jullie hebben al eens 6 weken ed winny gespoten ? Dat aanraden vind ik gewoon te gek voor woorden. Een weekje of 2-3 lekker op het einde wat inject np. Maar 6 weken ? En niet te hard lullen over winny inject vs oral want de voordelen wegen nog niet bijna op tegen de nadelen als je dan toch voor 6 weken gaat. Elke dag zette voor 6 weken is voor mij alleen voor advanced users en je moet de gemiddelde gebruiker niet wijsmaken dat hij daar zoveel voordeel bij doet.
edit : En die jongen is 21 dus ik denk niet dat hij al zover gevorderd is
Zijn persoonlijke voorkeur misschien....jammer dat je zo naar reageert maat.

nee het waren geen 6 weken, en dan?
zet liever dagelijks een prikje dan dagelijks orals te slikken
maakt ieder voor zich uit dan
eerst 6 weken spuiten dan en dan zegge of je het beter vind, is dat zo ja dan kan je comments geven advies over iets geven wat je niet kent is nutteloos. lorre lorre lorre
En infinity was niet een persoonlijke aanval maar een vraag met een attitude waar je nog steeds niet op geantwoord op. Voor een korte periode zijn inject prefereerbaar maar 6 wekn is just to much denk ik.

wat is het verschil tussen 2 a 3 weken en 6 weken?
heb jij het dan wel 6 weken gedaan?
wtf = lorre![]()

moet je eens proberen, kom je er vanzelf achter![]()
heb ooit een keer winny depot aangeraakt, heb de resterende amps nooit gebruikt![]()
Nou coïtus b, als ik wist hoe ik je karma moest geven zou ik het je geven want ik leer toch veel bij uit de meeste posts van je.![]()

Nou coïtus b, als ik wist hoe ik je karma moest geven zou ik het je geven want ik leer toch veel bij uit de meeste posts van je.![]()

@ dennis: bedankt, hier heb ik wat aan. Over die klap in pct: ben net klaar met een test e only en heb het gevoel dat ik in een kleine dip zit mede door gewichtsverlies en het niet meer kunnen heffen van die zware gewichten, ook al was men voeding goed![]()
waardoor komt het dan dat het pijn gaat doen met winny depot ?moet je eens proberen, kom je er vanzelf achter![]()
heb ooit een keer winny depot aangeraakt, heb de resterende amps nooit gebruikt![]()