MuscleMeat

Krachtkuurtje

als je voor kracht gaat dan zeker anavar ipv winny.

test wel ff door laten lopen op tren ivm herstel.

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
AAAAAAA Zit constant met die kuur in men kop, kan niet wachten tot we 2 maanden gepasseerd zijn zodat ik die spuit er weer in kan rammen. :angstig:

Dit vind ik ook nergens op slaan, als je zelf niet weet wat het verschil tussen oral en injecties zijn daar kan Infinity ook niks aan doen.

ik begrijp wel voldoende uit zijn post.
Leer lezen, is een vraag en geen aanval
Hoeveel van jullie hebben al eens 6 weken ed winny gespoten ? Dat aanraden vind ik gewoon te gek voor woorden. Een weekje of 2-3 lekker op het einde wat inject np. Maar 6 weken ? En niet te hard lullen over winny inject vs oral want de voordelen wegen nog niet bijna op tegen de nadelen als je dan toch voor 6 weken gaat. Elke dag zette voor 6 weken is voor mij alleen voor advanced users en je moet de gemiddelde gebruiker niet wijsmaken dat hij daar zoveel voordeel bij doet.
edit : En die jongen is 21 dus ik denk niet dat hij al zover gevorderd is

Laatst bewerkt:
Leer lezen, is een vraag en geen aanval
Hoeveel van jullie hebben al eens 6 weken ed winny gespoten ? Dat aanraden vind ik gewoon te gek voor woorden. Een weekje of 2-3 lekker op het einde wat inject np. Maar 6 weken ? En niet te hard lullen over winny inject vs oral want de voordelen wegen nog niet bijna op tegen de nadelen als je dan toch voor 6 weken gaat. Elke dag zette voor 6 weken is voor mij alleen voor advanced users en je moet de gemiddelde gebruiker niet wijsmaken dat hij daar zoveel voordeel bij doet.
edit : En die jongen is 21 dus ik denk niet dat hij al zover gevorderd is

psies, coïtusb

nee het waren geen 6 weken, en dan?

zet liever dagelijks een prikje dan dagelijks orals te slikken
maakt ieder voor zich uit dan

eerst 6 weken spuiten dan en dan zegge of je het beter vind, is dat zo ja dan kan je comments geven advies over iets geven wat je niet kent is nutteloos. lorre lorre lorre
En infinity was niet een persoonlijke aanval maar een vraag met een attitude waar je nog steeds niet op geantwoord hebt. Voor een korte periode zijn injects prefereerbaar maar 6 wekn is just to much denk ik.

Laatst bewerkt:
eerst 6 weken spuiten dan en dan zegge of je het beter vind, is dat zo ja dan kan je comments geven advies over iets geven wat je niet kent is nutteloos. lorre lorre lorre
En infinity was niet een persoonlijke aanval maar een vraag met een attitude waar je nog steeds niet op geantwoord op. Voor een korte periode zijn inject prefereerbaar maar 6 wekn is just to much denk ik.

wat is het verschil tussen 2 a 3 weken en 6 weken?
heb jij het dan wel 6 weken gedaan?

wtf = lorre???

wat is het verschil tussen 2 a 3 weken en 6 weken?
heb jij het dan wel 6 weken gedaan?

wtf = lorre???

Ik kon na 4 al quasi niet meer uit te voeten en heb moete staken. Met winstrol wordt het echt pijnlijk, ik dacht dat jij de olieversie van gg gehad hebt ? Met gewone winny depot kan je echt afzien.

Nou coïtus b, als ik wist hoe ik je karma moest geven zou ik het je geven want ik leer toch veel bij uit de meeste posts van je.;)

Nou coïtus b, als ik wist hoe ik je karma moest geven zou ik het je geven want ik leer toch veel bij uit de meeste posts van je.;)

Hehe kerel leren moet je nou ook weer niet doen van mij. Maar bekijk elk aspect van je kuur, kuren moet leuk zijn en geen marteling. Ik ben iemand die weigert de algemen lijn te volgen omdat het "zo hoort". En ja ik kom soms wel slecht over maar meestal bedoel ik het dan ook wel zo. Raad geven op basis van voorkeur is 1 ding, maar zomaar iemand zich te pl**ris laten spuiten vind ik wel wat anders. btw 1-6 anavar aan 80 mg damn dat prijskaartje :D

over dat prijskaartje maak ik me geen zorgen :p

@ dennis: bedankt, hier heb ik wat aan. Over die klap in pct: ben net klaar met een test e only en heb het gevoel dat ik in een kleine dip zit mede door gewichtsverlies en het niet meer kunnen heffen van die zware gewichten, ook al was men voeding goed :(

dat heb altijd wel na een kuur.
moet je maar accepteren en niet proberen de gewichten te blijven tillen zoals je in de kuur deed.
dat werkt alleen maar frustrerend.

moet je eens proberen, kom je er vanzelf achter:D
heb ooit een keer winny depot aangeraakt, heb de resterende amps nooit gebruikt :(
waardoor komt het dan dat het pijn gaat doen met winny depot ?
teveek vocht wat aan je gewrichten onttrokken word ?

Terug
Naar boven