LapidumSanctus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Beste iedereen,
ongeveer 7-8 weken terug ben ik begonnen met mijn eerste kuur:
test e: 500 mg per week(week 1-10)
dianabol: 30 mg per dag(week 1-3)
Nou had ik best aardige gains:
bijvoorbeeld mijn bench press(mijn meest gehate oefening): begin vd kuur 3 keer 100 kilo, nu 9-10 keer 100 kilo(personal best was 5 keer 100)
Maar nu merk ik sinds een week of zo dat ik een krachplateau heb bereikt. Nu las ik op een andere site dat aan het eind van je kuur je lichaam zoveel myostatine opbouwt dat het je extra testosteron tegengaat.
Nu heb ik nog 38 tabletten dianabol over(10 mg per stuk). Zou ik die dan gebruiken op dit moment, om weer krachtgains te maken? Dit werd ook aangeraden op de andere site.
ongeveer 7-8 weken terug ben ik begonnen met mijn eerste kuur:
test e: 500 mg per week(week 1-10)
dianabol: 30 mg per dag(week 1-3)
Nou had ik best aardige gains:
bijvoorbeeld mijn bench press(mijn meest gehate oefening): begin vd kuur 3 keer 100 kilo, nu 9-10 keer 100 kilo(personal best was 5 keer 100)
Maar nu merk ik sinds een week of zo dat ik een krachplateau heb bereikt. Nu las ik op een andere site dat aan het eind van je kuur je lichaam zoveel myostatine opbouwt dat het je extra testosteron tegengaat.
Nu heb ik nog 38 tabletten dianabol over(10 mg per stuk). Zou ik die dan gebruiken op dit moment, om weer krachtgains te maken? Dit werd ook aangeraden op de andere site.

Denk dat t genetisch is, voor mij is kracht gainen naturel ook al heel moeilijk.
daar kwam ik pas achter via privé bericht vriendelijke vriend