Fitness Seller

krachtplateau eerste kuur

LapidumSanctus

Advanced Bodybuilder
Waardering
67
Lengte
1m81
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Beste iedereen,

ongeveer 7-8 weken terug ben ik begonnen met mijn eerste kuur:
test e: 500 mg per week(week 1-10)
dianabol: 30 mg per dag(week 1-3)

Nou had ik best aardige gains:
bijvoorbeeld mijn bench press(mijn meest gehate oefening): begin vd kuur 3 keer 100 kilo, nu 9-10 keer 100 kilo(personal best was 5 keer 100)

Maar nu merk ik sinds een week of zo dat ik een krachplateau heb bereikt. Nu las ik op een andere site dat aan het eind van je kuur je lichaam zoveel myostatine opbouwt dat het je extra testosteron tegengaat.

Nu heb ik nog 38 tabletten dianabol over(10 mg per stuk). Zou ik die dan gebruiken op dit moment, om weer krachtgains te maken? Dit werd ook aangeraden op de andere site.

ik vind het niet echt goede gains voor een eerste kuur om heel eerlijk te zijn.. persoonlijk zou ik het niet doen, je lichaam heeft genoeg te verduren gehad. tijd om een tweede kuurtje samen te stellen voor over een paar maandjes, maar dan beter ;)

Je hebt 7 reps op 100kg gegained?

Maat van me deed 300 test per week en zn bench ging van 85 naar 8x110.

Krachtstats zijn niet zo boeiend. Maar het had wel meer kunnen zijn ja. Wat ben je aangekomen?

Je moet ook tijdens verloop van de kuur meer gaan eten he. Eet je sowieso wel goed?

Hij is van 88 naar 99 gegaan, is toch wel netjes eigenlijk! Wel jammer van zijn kracht dan dat had veel beter gekund

Beste iedereen,

ongeveer 7-8 weken terug ben ik begonnen met mijn eerste kuur:
test e: 500 mg per week(week 1-10)
dianabol: 30 mg per dag(week 1-3)

Nou had ik best aardige gains:
bijvoorbeeld mijn bench press(mijn meest gehate oefening): begin vd kuur 3 keer 100 kilo, nu 9-10 keer 100 kilo(personal best was 5 keer 100)

Maar nu merk ik sinds een week of zo dat ik een krachplateau heb bereikt. Nu las ik op een andere site dat aan het eind van je kuur je lichaam zoveel myostatine opbouwt dat het je extra testosteron tegengaat.

Nu heb ik nog 38 tabletten dianabol over(10 mg per stuk). Zou ik die dan gebruiken op dit moment, om weer krachtgains te maken? Dit werd ook aangeraden op de andere site.

Jammer VEEL te weinig kracht gains, maargoed ervan leren door zelf tegen het licht te houden waardoor dit juist komt (voeding, gear no good etc.) en volgende keer natuurlijk beter.

Ten slotte, Neen, die pillen nu niet meer gaan slikken, gaan niet meer het verschil maken als je de echte oorzaak van deze te beperkte vooruitgang niet benoemd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je hebt 7 reps op 100kg gegained?

Maat van me deed 300 test per week en zn bench ging van 85 naar 8x110.

:( Denk dat t genetisch is, voor mij is kracht gainen naturel ook al heel moeilijk.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Oh dan mag ie niet klagen!

Maar kracht had idd beter gekund maarja is maar waar je waarde aan hecht.

Ik hecht vooral waarde aan kracht, das t probleem. Ik ben er namelijk van overtuigd dat je geen spiermassa kan bijkrijgen zonder krachttoename.

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Jammer VEEL te weinig kracht gains, maargoed ervan leren door zelf tegen het licht te houden waardoor dit juist komt (voeding, gear no good etc.) en volgende keer natuurlijk beter.

Ten slotte, Neen, die pillen nu niet meer gaan slikken, gaan niet meer het verschil maken als je de echte oorzaak van deze te beperkte vooruitgang niet benoemd.

Wat is dan een normale krachttoename op zo een kuur? Ik kan er niks over vinden...

Zoals al gezegd, ik eet meer dan genoeg(besef ook dat ik iemand ben die al heel lang met overgewicht had gekampt, dus ik eet altijd eerder te veel dan te weinig)

Ga toch weg man. Verschilt per persoon, je hebt gasten die idd met 500 mg Test 40 kg meer drukken en je hebt ze die nauwelijks 10 kg extra drukken. Ik word ook niet veel sterker op gear, absoluut niet.

Als die gast 11 kg BW aan is gekomen kun je toch niet zeggen dat z'n voeding of gear niet goed zijn man, de t*ring.

Sinds wanneer is van je 5rm je 10rm maken geen goede krachtgains?

Hangt ook van de manier van trainen af. Het gaat er om hoe hard je groeit niet om hoeveel schijven er extra aankomen. Maar soms moet je er wel eens gewoon 10k op smijten en 2/3 trainingen kloten met dat gewicht. Dat is mijn ervaring toch om door een plateau te geraken.

Ga toch weg man. Verschilt per persoon, je hebt gasten die idd met 500 mg Test 40 kg meer drukken en je hebt ze die nauwelijks 10 kg extra drukken. Ik word ook niet veel sterker op gear, absoluut niet.

Als die gast 11 kg BW aan is gekomen kun je toch niet zeggen dat z'n voeding of gear niet goed zijn man, de t*ring.

als je duidelijk leest zie je staan dat het vtv niet bekend was dat dat hij toch nog 11kilo was aangekomen :o daar kwam ik pas achter via privé bericht vriendelijke vriend ;)

ahh oke ik dacht al :p

Mickey@ op Oorlogspad vanavond?..................Maar klinkklaar duidelijk....... heb ook pas na mijn post kunnen vernemen dat de topic starter wel goede muscle gains heeft gemaakt, maar enkel de Power-gains achter bleven als alleen vernoemd in start topic, dus ZEKER lekker resultaat 11 kg. erbij ....so far 8/9wk.

• Topic Starter Topic Starter
Zeg jongens, ik heb nog 3 weken te gaan, dit werkt een beetje demotiverend...

Maar ik zal in de toekomst wat meer krachtgericht proberen te trainen, even een solide programma vinden.

Maar niemand heeft ervan gehoord, dat je na 7 weken ong. een plateau bereikt of zo?

Zeg jongens, ik heb nog 3 weken te gaan, dit werkt een beetje demotiverend...

Maar ik zal in de toekomst wat meer krachtgericht proberen te trainen, even een solide programma vinden.

Maar niemand heeft ervan gehoord, dat je na 7 weken ong. een plateau bereikt of zo?

verwacht je dat groei linear is, of dat je elke week een PR moet zetten? dat is niet realistisch
ik denk dat als je op kracht traint je je schema eens goed onder de loep moet nemen

Terug
Naar boven