Fitness Seller

Krav Maga (België, Gent)

fiscastud

Novice
Waardering
0
Ik weet dat dit forum waarschijnlijk wel het merendeel uit hollanders bestaat, maar ik doe een oproep aan alle belgen uit Oost-Vlaanderen (regio Gent).

Zoals jullie weten is er nog geen 1 club in het gentse die Krav Maga aanleert, daar komt binnenkort verandering, in Juli gaat er waarschijnlijk een club open in Gent. Indien er geïnteresseerden zijn, kan je mij contacteren, en dan gaan we met een groepje naar de trainer voor een initiatie les.

Achteraf, als er genoeg geïnteresseerden zijn, kunnen we een lokaal zoeken waar de trainer ons wekelijks les zal geven.

Ik hoor het wel...

bubaai

vertel eens wat meer over je sport, anders ga je niet veel aanhang hebben.

Ik ben uit gent trouwens. :p

Dat is toch een soort zelfverdediging van het Israëlische leger? Intereseert me wel maar helaas, Gent is te ver.

is die club nu al open?

is dat zelfverdediging? Lijkt mij echt nuttig als het daarop is toegespitst, qua wapens enzo ziet het er ok uit.. aangezien ik uit gent ben wil ik best meer info... maar lijkt alsof ie niet terugkomt?

YouTube - Krav Maga

he gasten,

ik heb gesproken met die man die graag krav maga zou willen geven, als jullie mij je e-mailadres per PM zenden kan ik jullie op de hoogte houden van eventuele veranderingen. Hij zou graag in september al beginnen zei ie.

Hmm...ik twijfel nog :x

Thai boks zie ik ook wel zitten...

dan doe je dat er toch bij. kan geen kwaad. Als je een keer ruzie krijgt beland je toch in van die situaties waar je met krav maga leert omtegaan

2 vechtsporten at the same time? :x

is het ook ergens in zuid-holland misschien?

Ben al lang op zoek, eerst was er geen enkele club in vlaanderen, enkel wallonië, dan in genk en nu blijkbaar ook in gent :) hopelijk komt er ooit nog eens eentje in mijn buurt... mechelen of lier.

Grtz
DiS

Ik doe op dit moment 1 x freefight 1 x bjj 1x kickboksen 1 x judo. en ik ga er met stappen mee vooruit.

Cool, dacht niet dat zoiets kon :-)
Ik was eerst van plan om Muay Thai te doen en later(als ik muay thai genoeg 'gemeesterd' heb) Brzilian jui jitsu. Dan heb ik tenminste een redelijk variatie.
Ik heb op wikipedia gelezen dat vooral boksers en andere sporten met eenzeidige moves niet ver geraken in MMA events.

geen idee of er clubs zijn in Gent voor Bjj, maar van Muay thai heb ik er 3 gevonden :-)

ik ben ook geinteresseerd, ik ben van sint-niklaas, en ik heb ook al overal afgezocht naar krav maga en nergens iets gevonden. Meer informatie is welkom :)

Heb laatst een training gezien, ziet er vrij bizar uit maar wel super vet.
Volgende week maar eens een lesje doen!

Terug
Naar boven