XXL Nutrition

Krav Maga (België, Gent)

Krav Maga is :cool:
Heb het 3/4 jaar gedaan, goed bevallen. Ga volgend jaar wel weer eens kijken (als m'n nepnagels er af liggen ofzo)

he gasten,

ik heb gesproken met die man die graag krav maga zou willen geven, als jullie mij je e-mailadres per PM zenden kan ik jullie op de hoogte houden van eventuele veranderingen. Hij zou graag in september al beginnen zei ie.
Zou willen geven? ???
Je mag niet zomaar Krav Maga gaan geven. Of heeft hij dat hele traject bij Philippe Kaddouch gewoon doorlopen?

Zou willen geven? ???
Je mag niet zomaar Krav Maga gaan geven. Of heeft hij dat hele traject bij Philippe Kaddouch gewoon doorlopen?

Hij zal wel de vereisten doorstaan hebben denk ik (hoop ik:)). Hij is alleszins al begonnen met les geven vanaf begin september.

Zelf heb ik niet meegedaan want de lesuren zijn nogal slecht (10-12 elke zaterdagochtend), gemiste kans wel.

Ah ok, nou ja, maakt mij weinig uit hoor. Maar straks kom je daar met zware blessures weg doordat het misschien niet goed gegeven word ofzo ;)

meh

Laatst bewerkt:
Vanaf 19 september gaan de groepstrainingen in het Antwerpse van start.

Deze vinden plaats op dinsdag en donderdagavond van 19u00 tot 20u30.

Enkel toegankelijk mits voorafgaande inschrijving (ook voor het passief bijwonen van de training).

De trainingen gaan door in het gloednieuw sportcomplex Kattenbroek te 2650 Edegem, in de gelijknamige straat: Kattenbroek 1, vlakbij Ter Elst.

Lesgever is Raphaël Glassberg, gediplomeerde IKMF instructeur.

Het wordt nu dus ook in regio antwerpen gegeven :) Iemand zin in om binnenkort eens te gaan kijken?

Welkom in Antwerpen

Hallo,

Ik ben de instructeur in Edegem en jullie zijn van harte welkom, na afgesproken te hebben natuurlijk.

Indien jullie vragen hebben, shoot. Ik zal met plezier toelichten.

Grtz

Raphael Glassberg

ok goed lijkt me interessant want in Gent is er geen interessante sambo, shoot of krav maga club. Waar vinden de trainingen plaats ???

Krav Maga in Antwerpen

De trainingen gaan door op dinsdag en donderdagavond van 19u00 tot 20u30, in sporthal Kattenbroek, te Kattenbroek 1, 2650 Edegem.

Je dient wel eerst mij per e-mail of telefonisch af te spreken vooraleer je komt (bijwonen of deelnemen).

De eerste les is gratis.
Een bewijs van goed gedrag en zeden wordt gevraagd bij inschrijving.

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst heb ik een stage S.O.G (System for operational Groups) gedaan, was ook wel de max. Met stressscenario's en dergelijke.

geen officiële krav maga club in gent of omgeving dus? (waar tijdens de week lessen doorgaan...)
in wallonië en nederland zijn er idd al verschillende clubs, raar dat het in vlaanderen nog niet echt is doorgebroken.

geen officiële krav maga club in gent of omgeving dus? (waar tijdens de week lessen doorgaan...)
in wallonië en nederland zijn er idd al verschillende clubs, raar dat het in vlaanderen nog niet echt is doorgebroken.

Je hebt er één in Kortrijk, van de Vlaamse kravmaga federatie.Clubgegevens

Die mannen zijn eens bij ons naar een stage free Fight geweest.

In Gent gewoon niks behalve de traditionele sTen. Triestig eigenlijk.

Inj Gent zijn wel een paar clubs die klassiek worstelen geven,zogenaamd Grieks-Romeinse sT.Qua techniek lijken die zeer goed op de submission-grepen uit MMA.

ja tijdens de week zou me ook passen, ipv 10->12 op een zaterdagochtend..

;)

ik ben van gent en ik zou dat graag willen doen. laat mij iets weten waneer en waar.

Je komt 2 jaar te laat vrees ik.

;)

ja maar waar in gent zou ik dat kunnen doen?

Ik weet niet waarom maar Krav Maga heeft nog nooit echt indruk weten maken op mij :s
Waarschijnlijk omdat ik er zelf te weinig ervaring mee heb maar toch ik blijf liever bij het rechttoe rechtaan boksen/kickboksen en BJJ

ja maar waar in gent zou ik dat kunnen doen?

in de capitol (vlak bij t'zuid): box/kickbox/... club

kan er vrij veel vechtsporten gaan doen, krav maga is op zaterdag voormiddag (elk ander moment van de week en ik zou ook gaan, maar ja..)

capitolacademy.be

en [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven