AndroidHealthClinic

Kre - Alkalyn® Caps wanneer innemen??

scfrotterdam

Novice
Waardering
0
Ik ga binnenkort Kre - Alkalyn® Caps van fast research is proberen omdat ik van creatine mono helemaal niks voel... er staat alleen 2 capsules per dag moet je die dan tegelijk nemen of allebij op ander tijdstip??? en op welk tijdstip van de dag kan je ze het best nemen?? alvast bedankt...

3 mogelijkheden;

-alles voor je training
- één voor en één na
- alles na je training

Nadeel van voor de training nemen kan de pomp zijn, moet je zelf maar even kijken hoe erg het bij jou is. Als ik bijv. CEE neem voor de training kan de pomp heel erg worden en dat is vervelend.

2 voor en 2 na de training

• Topic Starter Topic Starter
oke thanks dus beste is na of voor je training want hoorde ook da je juist bij mono sochtends na je ontbijt moet innemen?? je hoort vaak veel verschillende dingen of is gewoon beste beetje uitproberen wat voor jezelf beste is?

2 vòòr en 2 nà de training :rolleyes:

haha oke zal maar is gaan proberen dan ;)

heb nu 2 keer creatine monohydrate geprobeerd maar voel egt helemaal niks van dat spul terwijl me voeding enzo ook goed zit... nu las ik hier iets over dus maar is kijken of dit wel wil werken...

heb nu 2 keer creatine monohydrate geprobeerd maar voel egt helemaal niks van dat spul terwijl me voeding enzo ook goed zit... nu las ik hier iets over dus maar is kijken of dit wel wil werken...

er zijn meerdere mensen die niets voelen op mono, kre-alklyn word in het algemeen beter opgenomen dan mono, voor mij werkt het wel maar je moet niet meteen verwachten dat je gaat groeien als een beest, ik merk het imo vooral in mn kracht

neeej weet ik is geen wondermiddel ik train zowiezo 3 x per week krachttraining en andere dagen cardio... soms heb je gewoon ff iets extra's nodig ;)

beetje teveel van het goede lijkt me.. weetniet hoeveel mg caps jij aan dacht?

ik had geloof ik 750 mg caps en nam er eentje 3 kwartier voor mn training en ik nam er 1 direct erna.

ik ook 750mg, lijkt me niet teveel, werkt prima voor me

gewoon naar mij luisteren!

:cool:

Terug
Naar boven