XXL Nutrition

Kre - Alkalyn® Caps wanneer innemen??

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha ik doe voor en na de training en kijk dan wel of het werkt... komt wel goed :D

Op trainingsdagen:

- 30-60min voor de training 1 capsule Kre-Alkalyn
- Direct na de training 1 capsule Kre-Alkalyn

Op niet trainingsdagen:

- Bij het ontbijt 2 capsules Kre-Alkalyn.

Maakt het iets uit of je het op een lega maag neemt of niet?
Ik las dat het op een lege maag moet gebeuren.

Begin vandaag met kre-alkalyn dus snelle reactie graag ;)

Na het lezen op de site van xxl kreeg ik de indruk dat je 2x moet innemen. Afhankelijk van je lichaams gewicht heb je x-aantal gram. Dan zou ik uitkomen op 2 in de ochtend en 2 voor het trainen. Op niet trainingsdagen 2 in de ochtend.

Mijn caps zijn 1250gr *kuch*

Maar goed gebruik ze vandaag pas voor het eerst en mot het nog in de praktijk ondervinden.

Misschien handig, de officiele Kre-Alkalyn EFX manual : [Link niet meer beschikbaar] (in PDF formaat)

Ik neem op traindagen 1 capsule voor het ontbijt en 2 voor de training. Op niet traindagen 2 voor het ontbijt. Ik heb ook die 2500 mega caps van Olimp daar zit 1250mg in per capsule. Op de site van xxl staat inderdaad hoeveel je nodig hebt per lichaamsgewicht. Maarja, je kan beter wat teveel dan te weinig nemen denk ik altijd.. :p

Ik heb dus ook zo'n Kre-Alkalyn potje thuis staan en bij mij werkt het dus niet. Ik zal dan wel weer bij die 1% zitten bij wie het niet werkt.. ;)

Gewoon goed eten en neem wat snelle suikers vlak voordat je gaat trainen en je zult net zoveel kunnen.

Hallo allemaal
ik ben vrij nieuw hier, vandaag zat te rond te kijken op het forum en ik kwam dit topic tegen. Ik heb sinds een paar weken geleden een pot met Kre-alkalyn gekocht (capsules).
Mijn vraag aan jullie is nu, moet je deze capsules slikken of mag je de poeder mengen met water en dat opdrinken?
alvast erg bedankt

Bump!!

Ik ben nu bijna 17j, ik pak nu 1 voor en 1 na de training, kan ik ook 2 voor en 2 na de training doen of is dit schadelijk omdat ik nog te jong/in mijn groei zit?

Meer is niet altijd beter. Ik zou het bij 1voor 1 na houden. Bespaar je ook nog wat geld, en koop voortaan liever monohydraat. Is 10x goedkoper:D

Terug
Naar boven