Fitness Seller

Kritiek gevraagd

elcapone

Cool Novice
Waardering
0
Maandag
Borst
Barbell BP
DB Fly's
Incline BP

Biceps
Barbell curls
DB curl
DB incline curl

Voorarmen
Hammer curls
Reverse wrist curl
Wrist curl

Buik
Crunch
Knee raise

Dinsdag
Cardio

Woensdag

Rug
Deadlift (beginnend ivm zwakke onderrug)
Lat pulldown
DB rows
Barbell pullover

Triceps
DB overhead extension
Close grip BP
Bench dip

Buik
Crunch
Knee raise

Donderdag
Cardio

Vrijdag
Schouders
Military press
DB lateral raise
DB upright row

Trapezius
Barbell shrug's
DB shrug's

Benen
Barbell squat
Barbell lunge
Barbell calf raises

Buik
Crunch
Knee raise

Ik wil graag weten wat jullie hier van vinden. Denk dat vrijdag een beetje jammer is?
Is borst bicep goed of beter borst triceps?
Ik train thuis en geen deadlift omdat mijn onderrug niet geweldig is :-(
Aangezien ik tijd VRIJ maak voor trainen kan ik dus ook 3,4,5 dagen trainen maar mijn voorkeur gaat uit naar 4 dagen.
Welke sets/reps kan ik het beste doen in de cut en toch massa bouwen...

Ps. het staat duidelijk in excel maar snap niet hoe ik dat hier krijg knippen/plakken lukt niet

Laatst bewerkt:
Borst biceps of borst triceps is een persoonlijke afweginge. Het een is niet per definitie slechter te noemn.
Als je na borstoefeningen triceps gaat doen dan zijn ze al vermoeid door het press werk en dus zul je minder zwaar je triceps nog kunnen belasten. Je belast ze dus met vrij veel volume maar minder load.
Rug biceps idem dito.

Qua je schema. Ik vind schouders en rug direct de dag na borst en biceps/triceps niet ideaal. Bij borst op maandag pak je de voorste schouderkoppen namelijk al flink aan. Ga je ze dan de dag erna weer flink aanpakken kan dat wel eens snel teveel zijn voor de schouders.

Ik zou rug met biceps/triceps doen en dan schouders bij benen.

Weet niet of je perse 4 dagen wil trainen?

Onderarmen hoef je niet per se apart te doen en traps ook niet.
Traps doe je dan beste bij rug of bij schouders/benen.

Onderarmen doe je dan bijv bij biceps aan het einde van je training.

• Topic Starter Topic Starter
thnx, ik heb zo lang lopen twijfelen dat ik bijna alle combi gehad heb...hehheh
Maar ik had zoiets van ik kan nu de tijd vrij maken duis waarom 3 dgn als je er 4 kunt trainen.
Maar dan moet het niet zo'n nutteloze dag worden die er maar bij genomen word.
aangezien ik wil cutten en dus cardio moet gaan doen denk ik dat ik op me rust dagen de cardio doe zodat ik de hele week lekker bezig ben.

SCHEMA AANGEPAST

Laatst bewerkt:
graag kritiek voor he tnieuwe schem of als iemand deze groepen en oefeningne wel netjes in 4 dagen kan plaatsen graag....

4 oefeningen voor je borst en 3 voor je hele rug waarvan geen enkele compound

pf benen apart

Oke vrij aardig nu

Ik zou wel grootste spiergroep als eerste doen. dus eerst rug en daarna de tricepsoefeningen.

Je zeg dat je geen sterke onderrug hebt. Deadlift is toch een erg goede oefening voor je rug. Doe de oefening gewoon heel licht in het begin en als het goed aanvoelt ga je gewoon met kleine stapjes omhoog.

Ideaal aantal sets tja er zijn al verschillende topics over gemaakt. misschien dat je die nog eens door kunt lezen. Het hangt nogal af van je intensiteit hoeveel werksets je het beste kunt nemen.

4 oefeningen voor je borst en 3 voor je hele rug waarvan geen enkele compound

ik hbe 3 oefeningen voor borst en voor me rug heb ik geen deadlift o.i.d omdat ik last heb van mijn onder rug helaas.

Wat zou jij dan adviseren? welke oefeningen hoeveel set's/rep's

aanpassing verwerk ik gelijk in het bovenstaande schema om zo het beste schema te krijgen en dat ik niet 30 samples heb staan straks ....

Laatst bewerkt:
lichte deadlift, latpulldown, een roeivariant, en nog wat pullovers is prima hoor

Terug
Naar boven