Fitness Seller

KT voor Bullet

Bullet Com

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
69kg
Vetpercentage
13%
Hey allemaal,

Ik ben al een tijdje op de site aanwezig en een aantal van jullie zullen me al wel eens voorbij hebben zien komen, maar nu denk ik dat het tijd is dat ik echt ga loggen.
voor mezelf om mijn vorderingen, voeding en trainingsschema's bij te kunnen houden.
ook lijkt het mij op langer termijn een goed idee mocht ik ooit de motivatie verliezen en ik gewoon steun nodig heb om door te gaan.

MIjn geschiedenis,
ongeveer twee tot anderhalf jaar geleden was ik mollig.. ( ben een endomorph ) ik woog ongeveer 74 kilo bij 1.60 a 1.65. ben hier ook altijd mee gepest als kind en was gewoon niet gelukkig, toen ik ging groeien begon ik ook af te vallen en begon ik me daarbij ook te verdiepen in gezonde voeding. hierin ben ik helaas te ver door gegaan. ik kreeg een eetstoornis en woog op zijn laagste punt 47 kilo bij 1,79.
dat was te veel en er moest verandering in komen, ben toen terecht gekomen in het Bodybuilding, ik moest gewicht aankomen en dat kon alleen maar vet zijn, maar het kon ook spier zijn. zodoende ben ik hier terecht gekomen, gelezen geleerd, gegeten en getrained en weeg nu 60.8 kilo met een bf van ongeveer 10 a 12 %. nu is het dus tijd om te bulken want ik wil groter en breder worden en let's face it wie wil dit niet.

De toekomst.
Nu gaat het goed, met de KEV verdeling ben ik nog steeds een beetje in de knoop en hoop dat ik hier in mijn log wat vragen mag stellen,
ik eet clean en ben aan het clean bulken met een kcal innamen van ongeveer
2300 kcal.
op dit moment heb ik de verhouding
181 gram eiwitten
259 gram Koolydraten
en 60 gram vetten.

Nu wilde ik vragen of dit een goede verhouding is voor een endomorph in een clean bulk?

Omdat ik al een tijdje bezig ben met BBing, heb ik al 3 schema's gehad, het eerste was 2 maanden fullbody, en zit nu op een 2 daags split. ( 2 schema's )

In mijn volgende post zal ik mijn huidige eetschema poste en mijn trainingsschema.
ook voor geinterreseerde zullen er foto's worden geupload.

vanaf vandaag ga ik er dus hard tegenaan en ik heb er zin in !!!
Dat ik mijn doelen maar mag bereiken en dat het ijzer maar rond mag worden gesmeten!! bedankt voor jullie steun en advies alvast :D

Als je echt een endomorph bent dan zou ik je verhoudingen op 40/40/20 zetten.
Draai ik op het moment ook. Ga je cutten ga dan voor 50%ei 20%carb & 30%vet

Zo te zien hebben we trouwens dezelfde ziekte ... stofwisseling om zeep geholpen door
te streng te dieten :p Je kcals staan namelijk nog rederlijk laag.

ga ik volgen

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt een endomorph bent dan zou ik je verhoudingen op 40/40/20 zetten.
Draai ik op het moment ook. Ga je cutten ga dan voor 50%ei 20%carb & 30%vet

Zo te zien hebben we trouwens dezelfde ziekte ... stofwisseling om zeep geholpen door
te streng te dieten :p Je kcals staan namelijk nog rederlijk laag.

Klopt heb bijna alle spieren in mijn lichaam toen verbrand vanwege een kcal tekort. zat per dag op 400 a 500 kcal per dag!.. maar nu ga ik het weer helemaal goed maken ;)
bedankt voor de tip zal het een tijdje proberen :D kcal kan ik nog verhogen naar 2500 kcal maar ga het eerst even proberen op 2300 kcal en gewicht in de gaten houden.

Klopt heb bijna alle spieren in mijn lichaam toen verbrand vanwege een kcal tekort. zat per dag op 400 a 500 kcal per dag!.. maar nu ga ik het weer helemaal goed maken ;)
bedankt voor de tip zal het een tijdje proberen :D kcal kan ik nog verhogen naar 2500 kcal maar ga het eerst even proberen op 2300 kcal en gewicht in de gaten houden.

Only way to go ... doe je trouwens ook nog wat cardio?

gotcha ! succes !

Bedankt ;)

Okay vandaag laatste keer benen getrained volgens het schema dat ik nu heb.
ga morgen een nieuw schema in elkaar zetten en natuurlijk posten :)

gym was niet erg vol, alleen in het les lokaal waar zumba en dat soort dingen worden gedaan, waren kinderen bezig met iets en gillen dat ze deden niet normaal heb bij de leg press toch wel een paar keer gevloekt dat ze hun *** moesten houden :p

maar goed even cijfers en getallen

Training vrijdag 22 September. SetsxRepsxGewicht.

Leg press - Zwaar genieten

1x12x35kg ( per been )
1x13x40kg
1x12x40kg

DB Lunges - even doorzakken :D!

1x12x20kg
1x12x24kg
1x11x20kg

Glutens press - zwaarder gezet als normaal maar ging wel goed.

1x12x45kg
1x11x30kg
( Per Been )

Seated Leg Curl - eerste keer seated gedaan normaal liggend ging beter als verwacht.

1x15x70kg
2x12x75kg
1x12x80kg
1x4x80kg

seated calf raise - smith kapot dus ook seated gedaan in leg press machine

1x12x100kg
1x14x100kg
1x8x100kg

Shoulder Dumbbell press - gewicht = 2 dumbbells bij elkaar

1x12x20kg
1x11x20kg
1x12x18kg

Side raise - vergeten erbij te zetten

1x12x5 kg per schouder
1x12x5 kg
1x11x5 kg
Crunches

3x20xlichaamsgewicht

Commentaar: had vandaag meer tijd als gewoonlijk omdat ik eerder van school kon en niet hoefde te werken was incl warming up en cooling down ongeveer 90 tot 100 minuten bezig. heb een goed gevoel over de afgelopen training :D

Voeding:
wordt morgen ook aangepast en gepost.

Laatst bewerkt:
Goeie training!

Maar waar komen die shoulder dumbbell presses ineens vandaan op je benendag?

ooh side raise er vergeten bij te zetten, het was een benen/schouders/abs dag :), die vind ik altijd zwaar genieten ;p

Vandaag voor het eerst getrained op het nieuwe schema, het beviel echt heel goed alleen werd me verteld ( in de sportschool ) dat biceps en triceps heel hard worden aangepakt vanwege de tweede spiergroep. dus vandaag 1 bi/tri oefening laten varen.

Training donderdag 24 September. SetsxRepsxGewicht.

Behind neck lat pull down - Groei spier groei :p

1x12x45kg
1x12x45kg
1x8 x40kg
1x12x40kg

Close grip pull up - de echt grip pull up is nog te zwaar dus machine gebruikt de chin dip assist.

1x12x30kg tegengewicht
1x12x30kg tegengewicht
1x11x30kg tegengewicht
1x12x32kg tegengewicht

One Arm Dumbbell row - gewicht = dumbbell

1x12x18kg
1x12x18kg
1x12x18kg
1x11x18kg
( per arm )

incline dumbbell bench press - gewicht = 2 dumbbells bij elkaar
( moeilijk )

1x12x20kg
1x12x20kg
1x12x18kg

Bench press

1x12x65kg
1x14x65kg
1x12x65kg
1x10x60kg was kapot hierna

incline Shoulder Dumbbell press - gewicht = 2 dumbbells bij elkaar

1x12x20kg
1x11x20kg
1x12x18kg

flat bench cable fly

1x12x10 kg per schouder
1x12x10 kg
1x11x10 kg

Bicep curl - gewicht = 2 db's bij elkaar

1x12x18
1x10x18
1x12x16

Tricep Pushdown

1x12x33
1x12x33
1x11x33

Commentaar: goed gevoel over deze training hartstikke goed gegaan voor de eerste keer was wel langer bezig dan normaal maar dat heb ik er wel voorover :D
training van dinsdag voel ik nu nog steeds bij elke been beweging die ik maak dus zeker aan het groeien :D

Fijne dag nog mannen

Ik zou gewoon lekker beginnen met de pull ups ... die pull downs kan je lichter gaan om
meer reps te scoren, maar bij pull ups is dat niet het geval

Benen training van gisteren wordt straks gepost

Maar eerst Voeding:

Heb echt een hekel aan dit onderwerp van het bbding, want omdat mijn stofwisseling hetzelfde is als dat van een 80 jarige onder andere door dat dieet en door boven op nog eens een endo ben, het bijna onmogelijk is te bepalen wat mijn behoefte is, daarnaast heb ik last van vetvrees maar ik moet mezelf daarover heen zetten. ik volg gewoon komende tijd het algemene advies en ga vanuit daar aanpassen. tenzij andere mensen nog tips hebben.

mijn voedingsschema van oktober:

dank jullie wel ;)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Gisteren voor het eerst volgens het nieuwe schema getrained.
De training zelf voelde niet zo goed.. :( was een beetje teleur gesteld over het gevoel tijdens de training, maar nu de dag erna voel ik mijn schouders, traps, rug, benen echt KEI goed :D. voelt echt ontzettend lekker aan. denk dat het komt doordat ik later ging trainen als gepland.
had mijn pre workout meal om 7:30 binnen en ging pas trainen om 10 uur tot 11:45. dus de energie was al op om 8 uur. volgende keer beter plannen en dan komt het denk ik wel goed.

Training van zaterdag 26 september. SetsxRepsxGewicht.

Normale Squat

2x12x60kg
1x12x65kg
1x11x60kg

voor het eerst met losse barbell inplaats van machine, best moeilijk

Deadlift - echt heel lekker gevoel

2x12x60kg
1x11x60kg

> extra gelet op een holle rug

glutens press - kan niet meer zitten :p

1x12x35kg per been
2x12x30kg

Seated leg curl

1x12x80kg
2x12x75kg
1x12x75kg

shoulder press - gewicht = 2 db's bij elkaar

1x12x16kg
1x12x19kg
1x12x20kg
1x8x20kg

cable front raise

2x12x10

-- Echt kapot

Smith shrugs ( geskipped )

crunches

5x12xbw

Leg extension was een beetje improvisatie was niet tevreden over mijn Squat.

3x12x55kg
1x10x60kg

Volgende keer beter letten op mijn techniek bij de squat en korte broek aan, lange hindert een beetje maar voor de rest prima training achteraf.

Nu lekker tonijn met brood eten :D

Ziet er mooi uit makker!

Bij de deadlift moet je opassen dat je je rug niet té hol maakt, gewoon recht en hou het natuurlijk.
En inderdaad, met een lange broek squatten gaat voor geen meter:p Heb ik zelf ook al ondervonden!

daar zijn we weer, vorige training was standaard niet echt iets benoemingswaardigs behalve dat ik voor het eerst lost heb gedeadlift, met een barbell :eek: jah echt .. maar het voelde lekker de volgende dag, rug voelde ik zeker veel tijdens het werk ( vakkevuller )

vandaag weer getrained het was weer tijd voor benen.

Training donderdag 1 oktober.
setsxrepsxgewicht

squat - niet tevreden over de uitvoering dus later nog op machine doorgegaan.

1x12x60kg
2x12x50kg
1x11x50kg

Machine squat.

1x12x60kg
3x12x65kg
1x11x65kg > no pain no gain

Deadlift

1x12x60kg
2x12x65kg

seated leg curl - :D

3x12x80kg
1x8x85kg
1x15x60kg - langzame herhalingen 8 seconden tempo.

seated military press

1x12x18kg
1x12x20kg
1x10x20kg

Shoulder Front Raise

3x12x10kg
1x5x12kg - zwaar moeilijk om op te bouwen

shurgs DB

2 dumbbells van 22kg

3x12x44kg

Commetaar: Vorige keer dat ik deze training deed voelde ik me echt kuwt, maar vandaag voelde het echt kei goed :D denk dat het aan de voeding lag, heb nu later gegeten als eerst, dus het energie niveau bleef hoog vandaag.
Fijne goede training ben zeer tevreden en nu ETEN !!!! :D

okay na een week dit schema te volgen ben ik op de weegschaal gaan staan en wat blijkt ik ben afgevallen.. 60.6 vanmorgen op de weegschaal, op die manier gaat het natuulijk niet goed dus ga mijn kcal met 10% verhogen.. goed idee of nog een tijdje wachten?

hey allemaal, Net terug van training

gaat echt goed nu, s'morgens trainen is fijner als s'avonds i.v.m het eten, eerst training ik na een volle avond maaltijd aardappels vlees en groente, s'morgen kun je licht eten, havermout met melk/yoghurt of brinta, training veel veel beter energie niveau blijft constant. :o

de training van
3-10-09 Setsxrepsxgewicht

Behind neck lat pull down - PR
2x12x50kg
1x11x50kg
2x12x45kg

Close grip pull up - ging na de lat wat zwaarder maar daar doe ik het voor :D

1x5xbw > KOPPIJN na de laaste rep maar wel PR
1x4xbw
1x3xbw

3x12x25kg tegengewicht
1x10x25kg tegengewicht

Seated row ( machine )

2x12x50kg
1x11x50kg

bench press

2x12x65kg
1x4x65kg
1x8x60kg

incline dumbbell bench press
1x12x20

verder gegaan op machine voor minder gewicht.
1x12x2.25kg

flat bench cable fly > PR

2x12x12 kg per arm
1x10x12 kg

Bicep curl - gewicht = 2 db's bij elkaar

1x12x18kg
1x12x18kg
1x8x18kg
1x12x16kg

hammer curl
-

Tricep Pushdown

1x12x40kg
2x12x35kg
1x11x35kg

heerlijk getrained :D punt.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Ziet er mooi uit makker!

Bij de deadlift moet je opassen dat je je rug niet té hol maakt, gewoon recht en hou het natuurlijk.
En inderdaad, met een lange broek squatten gaat voor geen meter:p Heb ik zelf ook al ondervonden!

die fout maak je maar een keer :p

Terug
Naar boven