AndroidHealthClinic

'Kuil' in de bovenrug; wat te doen!?

Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
77kg
Vetpercentage
4%
Beste mensen,

Ik train al bijna een jaar en ik maak aardig progressie. Al zeg ik het zelf.
Alleen heb ik een vraagje:

Mijn rug is aardig breder geworden, alleen ontstaat er een soort 'kuil' in de bovenrug.
Ik train de rug aan de hand van verschillende oefeningen: rows, pull ups, pull downs bijvoorbeeld.
Sla ik hierbij de 'midden bovenrug' over? Dit lijkt bij m'n progressie namelijk wel zo..
Zijn er ook specifieke oefeningen voor de 'midden bovenrug' ?

Alle tips/antwoorden zijn zeer welkom! ;)

Alvast bedankt!

Beste mensen, Ik train al bijna een jaar en ik maak aardig progressie. Al zeg ik het zelf. Alleen heb ik een vraagje: Mijn rug is aardig breder geworden, alleen ontstaat er een soort 'kuil' in de bovenrug. Ik train de rug aan de hand van verschillende oefeningen: rows, pull ups, pull downs bijvoorbeeld. Sla ik hierbij de 'midden bovenrug' over? Dit lijkt bij m'n progressie namelijk wel zo.. Zijn er ook specifieke oefeningen voor de 'midden bovenrug' ? Alle tips/antwoorden zijn zeer welkom! ;) Alvast bedankt!
Foto posten

Beste mensen,

Ik train al bijna een jaar en ik maak aardig progressie. Al zeg ik het zelf.
Alleen heb ik een vraagje:

Mijn rug is aardig breder geworden, alleen ontstaat er een soort 'kuil' in de bovenrug.
Ik train de rug aan de hand van verschillende oefeningen: rows, pull ups, pull downs bijvoorbeeld.
Sla ik hierbij de 'midden bovenrug' over? Dit lijkt bij m'n progressie namelijk wel zo..
Zijn er ook specifieke oefeningen voor de 'midden bovenrug' ?

Alle tips/antwoorden zijn zeer welkom! ;)

Alvast bedankt!

Heb je toevallig Duits bloed?

Post idd maar even een foto!

Enne, bekend met deadliften?

Pull ups en rows trainen heel aardig je romboids, een foto posten is het handigst

Als je de kuil tussen je romboids bedoelt, succes met je ruggengraat trainen

Terug
Naar boven