MuscleMeat

Kunnen anabolen effect hebben op je gedrag/persoonlijkheid?

remyo

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik had laatst een discussie met mijn vriendin hierover.
Zij is van mening dat dit je gedrag of persoonlijkheid hier door veranderd..
Maar dit is toch onzin? ??? Graag jullie mening hierover

alvast bedank.

je gedrag kan inderdaad veranderen

-sneller geiriteerd
-agresiefer
-depresief na de kuur
-enz...

TIJDENS de kuur en eventueel TIJDENS de nakuur, kan je gedag wel iets veranderen. Daarna lijkt me niet. Of je moet je eigen ineens een hele man vinden na je kuur dat je stoer gedrag gaat lopen vertonen, dan wel dus.

heb geen ervaring hoor, maar lijkt me dat je ook depressief na de kuur kan worden omdat tijdens je kuur je prestaties hoger liggen en deze na de kuur wat terugzakken.

depressief niet echt, maar wel een slap gevoel en beetje ontmoedigt doordat je minder hard kunt trainen en iets minder sterk bent.

Een goede nakuur en na de kuur een goede creatine en/of test.booster kan helpen.

Xtreme_BODY zei:
je gedrag kan inderdaad veranderen

-sneller geiriteerd
-agresiefer
-depresief na de kuur
-enz...

Ligt het aan je toetsenbord of maak je al die spellingsvauten express? :D

Pumpin' zei:
TIJDENS de kuur en eventueel TIJDENS de nakuur, kan je gedag wel iets veranderen. Daarna lijkt me niet. Of je moet je eigen ineens een hele man vinden na je kuur dat je stoer gedrag gaat lopen vertonen, dan wel dus.

zou het niet beter kunnen verwoorden.

Haha wel degelijk, ben best opvliegerig van mezelf. Tijdens de kuur had ik woordewisseling met een klasgenoot, normaal zal ik nooit een klasgenoot iets aandoen ofzo door een woordenwisseling. Maar voor ik het wist werd het zwart voor me ogen en ben heel snel de klas uit gelopen want ik stond op het punt me stoel naar ze kop te fl*kkeren en zo driftig ben ik normaal niet. Ook sneller gestressed als mensen iets vragen of zeggen

• Topic Starter Topic Starter
maar niet op je sociale gedrag?

lees de posts. het gaat allemaal over sociale gedrag.....

Het zijn ook hormonen waarmee je aan het klooien bent hé...Dus moodswings zijn dan niet zo gek. Vrouwen moeten hier zelfs niet voor kuren :D

Tijdens een kuur gebeurde het wel eens, dat ik van die woede-opwellingen kreeg, niet zozeer tegen familie.
Eerder naar vreemden toe, bijv in het verkeer of als ze voordringen aan de kassa's.
1x hebben ze eens proberen voordringen, man ik werd echt helemaal gek.
Ik had echt veel zin om de boel kort en klein te slaan,

logisch toch, AS heeft toch ok invloed op je neurotransmitters die je doen en laten behandelen

Geoffke zei:
Tijdens een kuur gebeurde het wel eens, dat ik van die woede-opwellingen kreeg, niet zozeer tegen familie.
Eerder naar vreemden toe, bijv in het verkeer of als ze voordringen aan de kassa's.
1x hebben ze eens proberen voordringen, man ik werd echt helemaal gek.
Ik had echt veel zin om de boel kort en klein te slaan,

echt lekker die agressie tijdens het trainen. maar daarbuiten kan het wel eens lastig zijn :p

Natuurlijk hebben ze effect op je gedrag, kijk naar de dierenwereld, het mannetje met de hoogste testosteron waarde wint en doet de vrouwtjes hahahahaha
Zodra je de kat castreert verliest hij zijn spieren en veranderd hij.

Maar veranderd je aura blijvend door anabolen of is dit tijdelijk?

Je aura? Wtf?

Weet je wat pas een desastreuze invloed op mijn humeur heeft? Weinig koolhydraten. Daar word ik pas agressief van. Food is a drug…….

humeur! is een gemoedstoestand van nu en dus niet zo belangrijk.

Heb je geen aura lauw?

mijn aura is zwarter als de hel.
en d'r zitten ook nog scherpe punten aan....

zie je, dat is wat low carb dieten met een mens kan doen. Het ene moment ben je nog een eerzaam burger, het volgende moment ben je zwartgalliger als de diepste krochten van de hel (wat zeg ik dat toch weer prachtig). :p

van a.s. heb ik niet zoveel verstand. ik kan alleen zeggen dat als je van dbol last van roidrage krijgt het hoog tijd wordt voor een opname in een psychiatrische kliniek.

Terug
Naar boven