AndroidHealthClinic

Kunnen bodybuilders vechten?

waarom haal je die reality show aan? Shit is zo scripted als de wwe.

Ik in elk geval niet, ik sla als een mietje.

Eerste filmpje is ook zo nep als wat was voor zo'n nep programma op rtl 5 ofzo. In de laatste scene waarin het los moest gaan kwam een sportschool reus erachter dat hij een van die vrouwen kon die aan de kant van de tegenstand stond en werd alles gesust. Neppper dan nep.

Eerste filmpje is ook zo nep als wat was voor zo'n nep programma op rtl 5 ofzo. In de laatste scene waarin het los moest gaan kwam een sportschool reus erachter dat hij een van die vrouwen kon die aan de kant van de tegenstand stond en werd alles gesust. Neppper dan nep.

Allemaal zijn ze nep.. Met uitzondering van die laatste

TruTV... nuff said.

Geloof niks van al die "repo" shows. En die laatste.. 2 gozers die totaal niet kunnen vechten. Vooral die "bodybuilder" moet zich schamen. Kan niet eens een rechte stoot geven.. wtf man :roflol:

Sluit me aan bij Big T.

Alleen het laatste filmpje gekeken.

Little guy Matt is niet eens zo little, zo zomaar zelf een bodybuilder kunnen zijn. En die andere gast kan niet vechten nee.

En of bodybuilders kunnen vechten? Iedereen kan vechten.

• Topic Starter Topic Starter
De oude WWE kon ook best leuk zijn. Allemaal gescript ook en puur entertainment.
Toch vind ik die meters hoge val van Mankind in zijn " partij " tegen The undertaker nog steeds gaaf om naar te kijken.

De oude WWE kon ook best leuk zijn. Allemaal gescript ook en puur entertainment.
Toch vind ik die meters hoge val van Mankind in zijn " partij " tegen The undertaker nog steeds gaaf om naar te kijken.

als ik niet mis ben is dat ook de partij waar undertaker zn enkel naar de kloten heeft gehaald.

Kunnen dammers schaken? ???

Kan een ei een kip leggen?

Kunnen zwemmers tennissen?

Kan een bodybuilder wielrennen ?

Terug
Naar boven