Fitness Seller

Kunnen jullie effe men kuurtje keuren pls?

aanstellerke! gij weet toch wat die jonge ermee bedoelt

Mastho zei:
Nou, wordt wel lachen voor diegene die dit niet snapt, maar goed wil niet arrogant overkomen :rolleyes:

week 1: 250 mg sus 200 mg deca
week 2: 250 mg sus 200 mg deca
week 3: 250 mg sus 200 mg deca
week 4: 250 mg sus 200 mg deca
week 5: 250 mg sus 200 mg deca
week 6: 250 mg sus 200 mg deca
week 7: 250 mg sus 200 mg deca
week 8: 250 mg sus 200 mg deca
week 9: 250 mg sus 200 mg deca
week 10: 250 mg sus 200 mg deca

:D :D :D

Tussen de 3e en 4e injectie in begin ik met:
2 weken: 40mg Nolvadex/dag
erna: 20mg Nolvadex/dag tot 4 weken na kuur (of tot het op is afhankelijk of ik gyno symptomen zie)

M'n chlomid weet ik nog niet want heb ervoor nagekuurd met nolvadex alleen, dus daar zou ik wel graag een antwoordje op hebben

1) Zo schrijf je geen kuur op.

Zo wel:
Week 1-10: 250mg Sust. /w
Week 1-10: 200mg Deca /w

2) Nolvadex in je kuur nemen is een slecht idee. Wil je iets tegen je vocht doen neem dan arimidex of proviron.

3) 1x per week Sust. zetten is weinig. Je krijgt zeer slechte bloedspiegels daarvan met als gevolg minder gains en meer side effects.

4) Al met al dus niet echt goed doordacht, sorry. Zou ff wat informatie gaan opdoen over de materie en vanaf 0 een nieuw kuurtje samen stellen.

Helemaal met MrJ eens.

Wanneer gaan mensen toch eens begrijpen dat sustanon NIET 1x in de week gezet kan worden...

Kies dan voor enth.

Latin spirit zei:
ik denk dat schroef bedoelt dat er in sustanon een decanoaat ester zit, dus niet de werkzame stof zelf maar de ester ;)
kijk wel iemand die weet waar hij over praat,maar ik heb geen verstand van AAS dus ik zwijg maar in dit topic ;)

Testo zei:
Helemaal met MrJ eens.

Wanneer gaan mensen toch eens begrijpen dat sustanon NIET 1x in de week gezet kan worden...

Kies dan voor enth.

klopt klopt klopt, maar een vraagje. wat is het verschil tussen per 3 dagen of per 5 dagen zetten? bedoel welke is beter?

MrJ zei:
1) Zo schrijf je geen kuur op.

Zo wel:
Week 1-10: 250mg Sust. /w
Week 1-10: 200mg Deca /w

2) Nolvadex in je kuur nemen is een slecht idee. Wil je iets tegen je vocht doen neem dan arimidex of proviron.

3) 1x per week Sust. zetten is weinig. Je krijgt zeer slechte bloedspiegels daarvan met als gevolg minder gains en meer side effects.

4) Al met al dus niet echt goed doordacht, sorry. Zou ff wat informatie gaan opdoen over de materie en vanaf 0 een nieuw kuurtje samen stellen.

raad jij aan om 3lke 3 dagen sust te zetten of per 5. en wat zijn de effecten van beide? bedoel qua massa en side effects.

Elke 3 dagen aangezien je 2 kortwerkende esters met Sust. hebt.

jongen er zijn gewoon meer sides als je om de 5 zet dan om de drie

Terug
Naar boven