MuscleMeat

kunnen jullie helpen

dragon33

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Ik heb al een paar keer een film binnengehaald met torrents. Dit blijken dan een bin en cue file te zijn. Na een beetje zoekwerk heb ik begrepen dat dat een image is en dat je die moet branden op cd. Na nog meer zoekwerk heb ik geprobeerd om er ondertitels in te zetten maar dat lukt niet zo goed. Op sommige mediaplayers staan ze erbij maar niet als ik hem in mijn dvd speler steek want dan is enkel mijn film te zien. Ik had hier graag een oplossing voor gekregen.

Zelf een ondertitel op een dvd zetten is een behoorlijk werk, zeker als je het voor 100% gesynchroniseerd wil hebben met het geluid&beeld.

Als ze wel op de dvd zelf staan, kun je met het "subtitle" knopje op je afstandsbediening van je dvd speler de ondertitels selecteren.
Bedoel je dit of niet?

Zelf ondertitels zetten op een avi of mpg is bijna geen doen. Je kan je beter verdiepen in Nieuwsgroepen en vervolgens complete dvd's downloaden waar alles op- en aan zit.

Besluit je toch om zelf ondertitels toe te gaan voegen, kijk dan even rond op www.doom9.org of www.dvdhelp.com ;)

Terug
Naar boven