AndroidHealthClinic

kuren en vet verliezen

dragon33

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Hello
Ik train ongeveer 3.5 jaar ben 1.67 groot en weeg 82 kilo en vetpercentage van 18%. Ik zou een kuurtje willen doen met sustanon en deca van ongeveer 10 weken. Mijn dieet zit op 35pro 50carb en 15vet en zo'n 3000Kcal. Als ik nu in die verhouding naar 4 a 4500Kcal ga en meer massa maak met die kuur zal mijn vetpercentage dan dalen of gaat het mee omhoog gaan.
Geplande kuur 500mg sus
400mg deca

met zon kuur zal je vetpercentage vrijwel zeker een stuk hoger komen te staan.
is je doel ook om droger te worden want dan zou ik deze 2 middelen niet gebruiken, zeker niet als je op 4500 kcl gaat zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil zeker niet stijgen in vet maar wil wel zo'n 6 a 8 kilo bijkomen. Ik was van mening dat ik met een kuurtje dieet moest opdrijven

Nou dan zou ik toch helemaal anders doen search ff op het dbb voor een mooie cut kuur.

die zijn er namelijk genoeg.

een kuur als deze zal de hoveelheid oestrogenen in je bloed doen toenemen en dit zij de grote boosdeners als het aankomt op vet aanzetten. Je kan deze kuur wel nemen maar je voeding hoef je nog niet omhoog te gooien. Wel is het belangrijk dat je per kg lichaamsgwicht op zijn minst 2,5 tot 3 gram proteine binnenkrijgt.

Je spiermassa zal dan sowieso gaan toenemen waardoor je spieren meer kcal aanverbruiken en waardoor dus ook je vet % zal gaan zakken. Krijg je echter meer kcal binnen dan je lichaam verbruikt danzal dit als vet worden opgeslagen.

Succes

Ik ben wel vergeten te zeggen dat ik ongeveer 3 tot 4 uur cardio doe per week en dit sinds 2 maanden moet ik dan nog echt mijn calorieen niet naar boven doen:eyes:

vergis je niet met vocht! met deze 2 middelen zal je zekker een hoop vocht vast houden waardoor je veter lijkt.liquidex is een goed middel om dit een beetje in de hand te houden.
je kan die deca ook vervangen voor boldone.

dragon33 zei:
Ik ben wel vergeten te zeggen dat ik ongeveer 3 tot 4 uur cardio doe per week en dit sinds 2 maanden moet ik dan nog echt mijn calorieen niet naar boven doen:eyes:

ik zou minder cardio doen niet langer dan een half uur 3x per week,hou de cardio voor in de cut.

Dus deca vervangen door boldenone en verder hetzelfde calorieaantal aanhouden lijkt volgens jullie het beste

in elk geval niet meer dan 500 kcal,hoog in je eiwit.
ik zou je kh wat verlagen en je vetten wat verhogen.

ik bedoel 500 kcal boven je daagelijksverbruik

Cardio blijft toch belangrijk hoor. Ik zou inderdaad voor een cuttingkuur kijken, je hebt al 18 bf en je wil niet vetter worden, cq lijken. Als je veel vochtvast houdt ziet je er voor je gevoel vetter uit wat het psychisch niet makkelijker maakt denk ik.

Kan er iemand een voorbeeld geven van een mild cuttingkuurtje

Test prop en winny vor 6 weken
of test prop en tren voor 6 weken
anavar only voor een week of 6
winny only

Ga zo maar door, een beetje searchen is ook niet verkeerd bro! zoon kuurtjes zijn er al 100000999999 x langs geweest.

stel zelf een kuur op dan kunnen we het verbeteren... en lees de profiles door!

Terug
Naar boven