XXL Nutrition

Kuren heeft mij agressiever gemaakt

Peiling Peiling Kuren heeft mij agressiever gemaakt

• Nee, totaal niet

Stemmen: 30 16,6%
  • Ach, misschien een klein beetje

Stemmen: 28 15,5%
  • Ja, toch wel merkbaar

Stemmen: 33 18,2%
  • Ja, heel duidelijk merkbaar

Stemmen: 18 9,9%
  • Ik heb nog niet gekuurd

Stemmen: 72 39,8%

• Totaal stemmers
    181
volgens mijn vriendin wel ja :P

heb nog niet gekuurd
wil na de zomer aan mijn 1e beginnen

Nee, tijdens kuur beetje meer opgefokt, maar kuren heeft me over het algemeen rustiger gemaakt. Meer controle over mezelf

In mijn oude gym was een gast die super aardig was. Altijd behulpzaam, goedlachs en supervriendelijk.
Totdat hij begon te kuren. En dat werd steeds erger met hem. Ging van kwaad tot erger. Was je bijv. net a/h bankdrukken, stond ie gelijk agressief bij je te pushen dat je moest opschieten enz., omdat hij erbij wilde.
Totdat ik een ander keertje wilde topduwen op de bank en even naar het toilet ging om een slokje water te drinken. Had hij mn handoekje en bakje magnesium eraf geflikkerd en alle gewichten eraf gegooit (letterlijk), omdat hij nu wilde. Toen ik hem erop aansprak ontplofte ie helemaal. Hij is uiteindelijk de sportschool uitgekickt. Had dit gedrag naar iedereen en was onhoudbaar. Ongelooflijk hoe hij veranderd was door die rotzooi. Werd en word nu nog steeds door iedereen met de nek aangekeken. Men heeft het er nog wel es over, "weet je nog met pietje....haha...wat een sukkel"

Toen ik topic zag, moest ik gelijk aan dit denken. Hij heette overigens geen Piet, maar dat snappen jullie wel. ;)

Ik heb gehoord dat je veel meer moet poepen tijdens het kuren...

klopt dat?

Ik heb gehoord dat je veel meer moet poepen tijdens het kuren...

klopt dat?

Naast roid rage nu ook toilet rage! Nee geen idee man.. :D

Gebruikers eten vaak beter omdat ze serieuzer zijn door de kuur, dus meer poep ja. Meer kan ik er niet over zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
In mijn oude gym was een gast die super aardig was. Altijd behulpzaam, goedlachs en supervriendelijk.
Totdat hij begon te kuren. En dat werd steeds erger met hem. Ging van kwaad tot erger. Was je bijv. net a/h bankdrukken, stond ie gelijk agressief bij je te pushen dat je moest opschieten enz., omdat hij erbij wilde.
Totdat ik een ander keertje wilde topduwen op de bank en even naar het toilet ging om een slokje water te drinken. Had hij mn handoekje en bakje magnesium eraf geflikkerd en alle gewichten eraf gegooit (letterlijk), omdat hij nu wilde. Toen ik hem erop aansprak ontplofte ie helemaal. Hij is uiteindelijk de sportschool uitgekickt. Had dit gedrag naar iedereen en was onhoudbaar. Ongelooflijk hoe hij veranderd was door die rotzooi. Werd en word nu nog steeds door iedereen met de nek aangekeken. Men heeft het er nog wel es over, "weet je nog met pietje....haha...wat een sukkel"

Toen ik topic zag, moest ik gelijk aan dit denken. Hij heette overigens geen Piet, maar dat snappen jullie wel. ;)
Altijd mooi die verhalen, kan je eigenlijk een heel apart topic aan wijden :D

Dan was hij waarschijnlijk al een kk lijer vóór de kuur maar had de testo levels van een meisje en durfde daarom niet zichzelf te zijn :P

Nee, eerder rustiger.

ben rustiger tijdens het kuren, heb ook meer aandacht voor mijn vriendin tijdens het kuren:D watzij dan weer goed vind:D

agrssiever niet, assertiever wel

Best erg, soms zie ik iemand zitten en dan krijg ik zonder enige reden de neiging om diegene helemaal kapot te slaan:D

Neen rustiger zelfs, als je wel ge****ed word weet je dat het door de tes komt.
Wel veel geiler vrouwtje is het meestal na een paar weken wel ff zat, die extra aandacht.

Nee met roids hou ik deze dingen goed onder contole al zal het wel verschillend zijn met bepaalde roids.

Nergens maar dan ook helemaal nergens last van.....

Juist veel relaxter en eerder lazy dan aggressief tijdens het kuren.
Als kuur is afgelopen ben ik de weken erna wel meer opgefokt.

Laatst bewerkt:
impulsiever, minder geduld, minder moe, allerter, hoger libido, enz...

Nee totaal niet

Terug
Naar boven