Fitness Seller

Kuren met een traagwerkend schildklier????

Misschien een beetje een rare opmerking hoor, maar je hebt een medische aandoening waarvan bekend is dat de medicatie daarvan lastig in te stellen is zodat je stabiele waardes krijgt en dan ga jij je lijf belasten met een kuur?
"Medische aandoening" hij heeft geen hart of nier problemen of iets dat aas kan verergeren dus je hebt een slechte schildkliier of een andere aandoening dus moet je maar laten vallen wat je graag doet?

• Topic Starter Topic Starter
Je gebruikt toch medicatie als t3 of t4 of een combi?
Waarom zou je dan niet mogen kuren de meeste aas gebruikers gebruiken bijna altijd trt dose t3 :roflol:
Ja klopt ik gebruik T4 alleen. Ja maar beïnvloedt een kuur niet je schildklier dan??? Zo nee, welke kuur stel jij dan voor wat veilig voor mij is?

Ja klopt ik gebruik T4 alleen. Ja maar beïnvloedt een kuur niet je schildklier dan??? Zo nee, welke kuur stel jij dan voor wat veilig voor mij is?
Als je t4 neemt kun je gewoon met alles kuren t3 zou beter zijn maar toch als je voorgeschreven t4 krijgt gewoon dat gebruiken.

Ik.heb ook.een traag werkende schikdklier. Niet door het gebruik van anabolen. Ik heb wel een paar kleine kuurtjes gedaan, deze hebben geen invloed gehad op de waardes t3 en t4 gehad.

Maar ik ben toevallig 2 weken geleden bij de huisarts geweest omdat ik een longinfectie had.

Toen ook gelijk aangegeven dat ik een knobbeltje bij mijn tepel heb! Hij kneep erin en er kwam melk of pus uit. Vervolgens moet ik nog bloed laten prikken op Prolactane (dit staat in verband met dat knobbeltje)

Dit moet ik nog laten doen ( dit knobbeltje is gekomen door Test popionate!!!!) Afrader!

Teste e
winny
geen negative weking!

Dus didiani.

Winstrol en test e kan ik met een gerust hart nemen?

Thanx man

Ik heb op teste only nergens last van gehad en winny only ook niet. Geen bijwerkingen

Thanx man

Terug
Naar boven