Fitness Seller

kuren met mast en win ??

peke

Cool Novice
Waardering
1
ik hoor onlangs van iemand dat hij aan het kuren is met masteron en winstrol inject en dat ie ontzettend hard gaat .
ik wist niet dat dit ook een optie was .
wat denken jullie ervan .
ik dacht er aan om mss ook dit in men kuur te zetten maar dan eventueel sust erbij omdat men leverancier een beetje door zen gear zit en alleen deze spullen nog op vooraad heeft

moet dit dan een beachproof kuurtje voorstellen

moet dit dan een beachproof kuurtje voorstellen

haha een verkapt ik-wil-kuren-om-er-goed-uit-te-zien-op-het-strand-dus-ik-doe-alsof-mijn-leverancier-enkel-die-producten--op-voorraad-heeft-topic:cool: :D

maar ot, volgens mij wel een optie icm sust maar ben zelf niet thuis in masteron/

ik zou er sust of test bij doen ow zie nu dat je dat ook wilt mooi zo dan succes.

test prop erbij en je bent klaar.

haha een verkapt ik-wil-kuren-om-er-goed-uit-te-zien-op-het-strand-dus-ik-doe-alsof-mijn-leverancier-enkel-die-producten--op-voorraad-heeft-topic:cool: :D

maar ot, volgens mij wel een optie icm sust maar ben zelf niet thuis in masteron/

Met Masteron krijgen "de meeste" die hiermee kuren, flink wat acne op hun rug. Ik zou zeggen dat dat niet echt beachproof is!

korter kuurtje van maken dan he, minder acne

dag 1-20 40-50mg winny ed
dag 1-16 eod 125mg mast prop
dag 1-20 t3 opbouwend naar 50-75mcg
dag 1-20 iets om je prostaat te regelen(ga je wel nodig hebben denk ik :D)
weekje nolvadex erachteraan.

Lijkt me lekker, wat zakken in vet%, harder, krachtiger en netto spierwinst. Lijkt me iets voor botje om te proberen :D

korter kuurtje van maken dan he, minder acne

dag 1-20 40-50mg winny ed
dag 1-16 eod 125mg mast prop
dag 1-20 t3 opbouwend naar 50-75mcg
dag 1-20 iets om je prostaat te regelen(ga je wel nodig hebben denk ik :D)
weekje nolvadex erachteraa

Lijkt me lekker, wat zakken in vet%, harder, krachtiger en netto spierwinst. Lijkt me iets voor botje om te proberen :D

aan wat denk je dan bv???

Terug
Naar boven