MuscleMeat

Nieuw kuurvoorstel tren test mast winny

Bezoekers in dit topic

Pfff ik kom er net achter dat die HCG in zo'n kleine glazen vial zit die je moet breken... Om te mengen heb ik dan zeker een lege vial nodig of niet?
Die moet je breken ja.
Spuit met het gewenste aantal ml vullen met bac water.
1ml van je bac water bij de HCG doen. Even laten staan. Dan weer op trekken bij de rest van het bac water.
Dan je slin spuitjes vullen met het gewenste aantal ml.
 
Die moet je breken ja.
Spuit met het gewenste aantal ml vullen met bac water.
1ml van je bac water bij de HCG doen. Even laten staan. Dan weer op trekken bij de rest van het bac water.
Dan je slin spuitjes vullen met het gewenste aantal ml.

ja maar dit gaat gewoon niet zonder een lege vial,
als je b.v 1 ml bac water bij je ampul doet heb je
1 ml is 5000iu
trek je 10x 0,1 ml heb je 0,1 ml is 500 iu.
maar je trekt dat nooit relaxt uit die ampul.
slinspuitjes daarvan zijn de naalden tekort, en een lege steriele vial heb ik niet en weet ook niet zo goed waar die te vinden online denk maar. ook uit een vial krijg je nooit alles 100%.
ik vind het met hcg ook een gekut... terwijl met normale injectiespuiten en naalden trek je de AAS easy op.
 
ja maar dit gaat gewoon niet zonder een lege vial,
als je b.v 1 ml bac water bij je ampul doet heb je
1 ml is 5000iu
trek je 10x 0,1 ml heb je 0,1 ml is 500 iu.
maar je trekt dat nooit relaxt uit die ampul.
slinspuitjes daarvan zijn de naalden tekort, en een lege steriele vial heb ik niet en weet ook niet zo goed waar die te vinden online denk maar. ook uit een vial krijg je nooit alles 100%.
ik vind het met hcg ook een gekut... terwijl met normale injectiespuiten en naalden trek je de AAS easy op.

Precies, ik haal het bac water wel uit een vial (die ampullen bij de hcg is steriel water namelijk) en dan trek ik het gewoon op uit de ampul. Simpel
 
Kun je het niet optrekken met een 1-5ml spuit, naald er van af halen en dan je slin spuitjes vullen via die spuit? Dus in het gaatje waar je een naald op doet opzuigen.
 
Kun je het niet optrekken met een 1-5ml spuit, naald er van af halen en dan je slin spuitjes vullen via die spuit? Dus in het gaatje waar je een naald op doet opzuigen.

Backloaden? Trekkertje uit je slim spuit halen en (gewoon met naald) achter erin spuiten.
Met olie gaat dat makkelijk. Zo doe ik dat altijd met de korte esters maar met water gaan er veel te veel verloren
 
Hcg ampul gemengd met water kun je gewoon op de kop houden he.. Komt niks uit. Naaldje erin steken en optrekken :o heb ik een minuutje 10 spuiten gevuld en weer in de vriezer liggen
 
Backloaden? Trekkertje uit je slim spuit halen en (gewoon met naald) achter erin spuiten.
Met olie gaat dat makkelijk. Zo doe ik dat altijd met de korte esters maar met water gaan er veel te veel verloren
Kan ook, al is het opzuigen wat sneller te krijgen naar de juiste dosering. Vooral als je year-round hcg gebruikt aan te raden, 1 spuit+naald is een paar cent per 5 weken en een vial + bac water een tientje.
 
ja maar dit gaat gewoon niet zonder een lege vial,
als je b.v 1 ml bac water bij je ampul doet heb je
1 ml is 5000iu
trek je 10x 0,1 ml heb je 0,1 ml is 500 iu.
maar je trekt dat nooit relaxt uit die ampul.
slinspuitjes daarvan zijn de naalden tekort, en een lege steriele vial heb ik niet en weet ook niet zo goed waar die te vinden online denk maar. ook uit een vial krijg je nooit alles 100%.
ik vind het met hcg ook een gekut... terwijl met normale injectiespuiten en naalden trek je de AAS easy op.
Je hebt helemaal geen lege vial nodig.
Gewoon 1 spuit met voldoende ml. Die vul je uiteindelijk met de benodigde aantal ml incl de HCG. Gebruik je die spuit weer om de slin spuitjes te vullen.
Veel makkelijker.
Kun je het niet optrekken met een 1-5ml spuit, naald er van af halen en dan je slin spuitjes vullen via die spuit? Dus in het gaatje waar je een naald op doet opzuigen.
Dit
 
Je hebt helemaal geen lege vial nodig.
Gewoon 1 spuit met voldoende ml. Die vul je uiteindelijk met de benodigde aantal ml incl de HCG. Gebruik je die spuit weer om de slin spuitjes te vullen.
Veel makkelijker.
Dit
komt vaak voor dat er geen ampul met water bij de hcg word geleverd.. Dan komt die vial wel goed van pas toch :roflol:
En waarom moeilijk doen? Gewoon naaldje erin steken, optrekken en klaar
Jezus
 
komt vaak voor dat er geen ampul met water bij de hcg word geleverd.. Dan komt die vial wel goed van pas toch :roflol:
En waarom moeilijk doen? Gewoon naaldje erin steken, optrekken en klaar
Jezus
Nou, dit is de makkelijkste manier. Denk alleen niet dat jij hem snapt. ;)
Je hebt helemaal geen vial nodig.
HCG, bac water en je spuitjes. Thats it.
 
komt vaak voor dat er geen ampul met water bij de hcg word geleverd.. Dan komt die vial wel goed van pas toch :roflol:
En waarom moeilijk doen? Gewoon naaldje erin steken, optrekken en klaar
Jezus
De meeste mensen krijgen alleen een ampul hCG + water, om daar apart water of een vial te kopen is overbodig en alleen maar extra kosten/moeite. Volgens Cools is het ook gewoon met het meegeleverde water lang genoeg houdbaar indien gekoeld bewaard natuurlijk. Dit weet hij door bloedresultaten die er gewoon goed uit kwamen.

Bac water moet je minimaal per 10ml kopen en je hebt maar 1ml nodig. Eenmaal aangebroken is die 10ml net zo lang houdbaar als je hCG en gooi je steeds 9ml weg. En dan nog apart kleine vials kopen, onnodig.
 
Als het erbij zit kun je gewoon die ampul gebruiken natuurlijk hoewel je bij de vial geen 9ml weg hoeft te gooien. Bac water (vial) is wel langer houdbaar dan steriel water (ampul) en die kun je ook bij 10 ampullen hcg omstebeurt gebruiken)
Mijn punt was meer het moeilijk doen met de spuitjes vullen :o ik doe zelf 2ml in de ampul, houd deze op de kop en steek de insuline naaldjes erin
 
Pfff ik kom er net achter dat die HCG in zo'n kleine glazen vial zit die je moet breken... Om te mengen heb ik dan zeker een lege vial nodig of niet?
Als het goed is past er wel 1 ml in die ampul. Mengen en daarna optrekken in je slin spuitjes.
 
Als het erbij zit kun je gewoon die ampul gebruiken natuurlijk hoewel je bij de vial geen 9ml weg hoeft te gooien. Bac water (vial) is wel langer houdbaar dan steriel water (ampul) en die kun je ook bij 10 ampullen hcg omstebeurt gebruiken)
Mijn punt was meer het moeilijk doen met de spuitjes vullen :o ik doe zelf 2ml in de ampul, houd deze op de kop en steek de insuline naaldjes erin
Jij gebruikt 1 fles bac water voor 10 ampullen hCG? Dat is 50 weken met 1 vial? Bac water is dacht ik 6-8 weken goed, dus nog niet eens genoeg voor 2 ampullen hCG van 5000iu.
 
Jij gebruikt 1 fles bac water voor 10 ampullen hCG? Dat is 50 weken met 1 vial? Bac water is dacht ik 6-8 weken goed, dus nog niet eens genoeg voor 2 ampullen hCG van 5000iu.

Wat denk je zelf :o
Ik doe in 1 ampul hcg 2ml water, trek 10x 0,5ml spuitjes en als ze op zijn doe ik dit weer
Ik ga natuurlijk niet voor langer als 5 weken hcg pre-loaden :roflol:
 
Wat denk je zelf :o
Ik doe in 1 ampul hcg 2ml water, trek 10x 0,5ml spuitjes en als ze op zijn doe ik dit weer
Ik ga natuurlijk niet voor langer als 5 weken hcg pre-loaden :roflol:
Bedoel niet de hCG maar de vial bac water. Gezien je 2ml gebruikt dus 25 weken uit hetzelfde flesje.
 
Ik gebruik de vial bac water dan 25 weken idd
Snap alleen niet hoe je er bij komt dat die vial maar 6 tot 8 weken goed blijft? Heb een hele berg bac water vials in een doosje staan
 
Ik gebruik de vial bac water dan 25 weken idd
Snap alleen niet hoe je er bij komt dat die vial maar 6 tot 8 weken goed blijft? Heb een hele berg bac water vials in een doosje staan
6-8 weken na aanbreken. Je gaat er niet dood aan, maar ik zou het risico niet nemen om het 25 weken te gebruiken waarbij je het ook nog eens 10 maal door hebt geprikt. Onnodig kans op infecties verhogen.
 
Back
Naar boven