MuscleMeat

"kuren" met nolva /aromasin

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
jongens,

klein vraagje: vent uit mn club is 40, nog nooit gekuurd, bencht 150 op zn max en spendeert een fortuin aan supplementen.

heb die man overtuigd dat kuren goedkoper én effectiever is dan pakweg 200€/maand aan supps. nu, de man wil eigenlijk niet kuren maar wil wel beter prestaties...ik heb die man een comba van aro met nolva aangeraden en hij wil dit dus gaan proberen.

als je dit nog nooit gepakt hebt, en zelfs nog nooit gekuurd, gaat die gast toch gaan als een raket op aromasin EOD en nolva 20mg/dag ?

wat denken jullie? hij is dus mentaal nog niet klaar op "echte" aas te nemen, ik weet ook wel dat dbol of methyltren effectiever is :D

gr

s

Turinabol??

Waarom wil je die man aan de shit helpen man hij wil niet kuren hij heeft bereikt wat meeste mensen naturel niet halen.
Waarom raad je dat in godsnaam aan ik begrijp het niet!.

Die man durft gewoon de stap niet zetten, en zeg nou zelf, wie geeft er nu zoveel geld aan supps waar je 'geen' meter ver mee komt..

Ik vind of geen kuur, of gewoon 'n echte kuur.

wat denk je eigenlijk dat die gaat bereiken met nolva & aro?

209kfns.png

:)!

Aaaaahhahaha te gruwelijk!!

• Topic Starter Topic Starter
doel is droger en krachtwinst. aangezien de man "experimenteert" met test-boosters zoals d-aspartaat en natuurlijke AI's was hij vatbaar voor het argument dat hij beter s een echte testbooster/AI combo kon gebruiken; zo gek is die sprong toch niet?

verder vind ik het argument "echt kuren of niks doen" dikke bullshit mannen: wij gebruiken om prestaties te kunnen verbeteren en dat kan met nolva net zo goed als met tren.

Stal1n, je gaat met nolva echt niet noemenswaardig verschil merken, houd er ook rekening mee dat het je GH en IGF-1 verlaagd, dus hoe veel denk je dat het netto gaat opleveren?? Als je dan toch aan de wat 'ruigere shit' gaat, dan vind ik dat je gewoon 'n echte kuur moet nemen, niet half werk.

• Topic Starter Topic Starter
Stal1n, je gaat met nolva echt niet noemenswaardig verschil merken, houd er ook rekening mee dat het je GH en IGF-1 verlaagd, dus hoe veel denk je dat het netto gaat opleveren?? Als je dan toch aan de wat 'ruigere shit' gaat, dan vind ik dat je gewoon 'n echte kuur moet nemen, niet half werk.

niet akoord; nolva + aromasin voel je wel degelijk. ik zet records neer op aro ED + 20mg nolva ED ! en ik kuur, dus als je nog nooit gekuurd hebt is dit een mooie tussenweg om je prestaties omhoog te krikken zonder echt je eigen hormonen-axis plat te leggen

er is een reden waarom wielrenners gepakt worden op clomid ed - het werkt prestatieverhogend (in concreto gaan SERMs spierafbraak tegen) en de combo taat ergens gelijk met een lichte test kuur (uiteraard)

think about it :p

GetXXL mag ik ook!!!

ONTOPIC: Kben t met wiggers eens.. :)

hij kan aro + nolva aan die doses best proberen en laat je hier maar ff weten hoe hij erop vooruit gaat..
persoonlijk vind ik dat hij beter een simpel dbol kuurtje moet overwegen :x

misschien is een anavar kuurtje wat voor hem. herstel is niet zo zwaar, wat toch wel belangrijk is gezien z'n leeftijd (niet dat 40 steenoud is ofzo, maar toch).

Lekker off topic get xl

Stalin, waarom niet gewoon test E op 250 voor aantal week?

Terug
Naar boven