XXL Nutrition

Kuren voor kracht, anders dan BB?

Cobblepot

Advanced Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Ik heb eerst nog wat doelen te gaan die ik natty wil gaan halen (200kg Squat en 250 Deadlift), maar zo rond mijn 35ste overweeg ik misschien een kuurtje te doen. Ik zou dan puur willen kuren voor kracht, beetje spiermassa aanplakken is natuurlijk geen probleem, maar dat is niet het hoofdoel.

Hoe zou je het beste je trainingen hier op aan kunnen passen?

3x per week trainen waarvan 2x Squat, 2x Bench/Press, 1x Deadlift, extra nadruk op Upperback.

Nu ben ik niet echt powerlift georiënteerd, maar doorgaans traint men niet anders "on" dan "off".

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan mij goed voorstellen dat je het volume/intensiteit omhoog gooit omdat je beter/sneller herstelt.
Ik train nu namelijk 3x per week nagenoeg fullbody.

Ik kan mij goed voorstellen dat je het volume/intensiteit omhoog gooit omdat je beter/sneller herstelt.
Ik train nu namelijk 3x per week nagenoeg fullbody.

Zwaar deadliften sloopt me nog steeds net zo snel on als off dus daar merk ik persoonlijk niks van.

Ik train zelf ook puur op kracht en Tren is het beste voor kracht maar als 1e kuur zou ik toch voor Test-e 500/Dbol 30mg gaan. Verder heb je nog halotestin wat je een ongeloofelijke krachtboost geeft maar de sides zijn het niet waard.

Erg nette bench trouwens voor een naturel, denk dat je na een kuur wel de 200 kan aantikken

ik train ook op kracht hoe meer testosteron je zet hoe sterker je bent. als eerste kuur zou ik gaan voor 500 test e

Zwaar deadliften sloopt me nog steeds net zo snel on als off dus daar merk ik persoonlijk niks van.

Ik train zelf ook puur op kracht en Tren is het beste voor kracht maar als 1e kuur zou ik toch voor Test-e 500/Dbol 30mg gaan. Verder heb je nog halotestin wat je een ongeloofelijke krachtboost geeft maar de sides zijn het niet waard.

Erg nette bench trouwens voor een naturel, denk dat je na een kuur wel de 200 kan aantikken

Halostin is wel een lever verkrachter nummer 1

• Topic Starter Topic Starter
Test-e 500/Dbol 30mg, zal het dan wel worden waarschijnlijk, kwam ik meer tegen. Anavar zal niet veel opleveren denk ik.
Halostin blijf ik van weg, dat is het mij niet waard.

gewoon test 500mg zal ook al genoeg zijn, de dbol is in mijn ogen overbodig voor spier/krachtopbouw aangezien de test toch al het werk zal doen. En gewoon hetzelfde blijven trainen als je bezig bent. Je zal sneller herstellen maar ook sneller stijgen van gewichten waardoor je dus 'sneller zwaarder' traint.

Westside barbell en een shitload aan tren, test, dbol en deca.
Halotestin om te pieken naar PL comps.

Ik zou sowieso vaker gaan trainen dan 3x per week
Herstel is on veel sneller

Je CNS herstelt niet sneller als je AAS gebruikt

Kun je ook tijdens je kuur "te veel" trainen waardoor de toename in kracht en gewicht maar matig zijn?

Rede van de vraag is dat een maat van mij slechts 4kg in 7 weken heeft gepakt terwijl hij op 350test/1000tren per week zit. Hij wilde tijdens de kuur zo graag groter worden dat hij vol gas alle spieren bijna 3x per week pakt. Z'n trainingen zijn dan ook 2uur a 6 keer per week.

Sorry als het off-topic is, maar kan me voorstellen dat TS dezelfde vraag zou hebben.

Kun je ook tijdens je kuur "te veel" trainen waardoor de toename in kracht en gewicht maar matig zijn?

Rede van de vraag is dat een maat van mij slechts 4kg in 7 weken heeft gepakt terwijl hij op 350test/1000tren per week zit. Hij wilde tijdens de kuur zo graag groter worden dat hij vol gas alle spieren bijna 3x per week pakt. Z'n trainingen zijn dan ook 2uur a 6 keer per week.

Sorry als het off-topic is, maar kan me voorstellen dat TS dezelfde vraag zou hebben.

Ja, je KAN ook in een kuur teveel trainen.
Als je dusdanig intensief traint dat de spieren misschien 96 of meer uren nodig hebben voor herstel dan is met 48 uur weer trainen en dan 48 uur later weer uiteindelijk na een bep tijd gewoon teveel.
Zulke frequenties met hoge intensiteit moet je aan gewend zijn of naartoe bouwen anders gaat dat niet werken.

Je cijfers, 4 kilo op 7 weken zegt verder overigens weinig. Misschien heeft hij in zijn kuur erg veel vocht verloren en erg veel vet verbrand waardoor z´n netto winst wellicht een stuk hoger ligt.

Terug
Naar boven