XXL Nutrition

Kuren

Jesper P

Novice
Waardering
0
Ik ben voor plan om een kuur te doen, alleen geen anabolen. ik heb gehoord over een kuur waar bij je pillen slikt, wat je moet op bouwen van 1 pil per dag tot 8 en weer afbouwen van 8 tot 1. waardoor je wel goed groeit.

iemand die mij kan helpen of advies kan geven.

mvg

Je geld zal verdwijnen.

Is gewoon oplichterij, ga gewoon voor een echte kuur.

• Topic Starter Topic Starter
hoor veel slechte dingen over anabolen, en ik hoef niet een body builder te worden als je begrijpt wat ik bedoel.

en naalden ontwijk ik ook liever, en ik wil ook nog is droog blijven en nog droger worden.

wat zijn de optie's ?

Kuren zonder anabolen?
Nice... Teach me :cool:

Geef me dan advies in plaats van die opmerkingen, waar ik wel wat aan heb.

misschien eens informatie opzoeken ?
zo te zien heb je geen idee wat je wilt, en heb je ook geen enkel verstand van anabolen

Kijk nou maar eerst op het forum rond voordat je rampenvragen gaat stellen.

heb ik gedaan maar weet niet wat nou goed is en wat niet en jullie hebben er verstand van,

Je vraag klopt voor geen meter kerel. Kuren zonder anabolen is er niet. Je hebt supplementen die je kunnen helpen. Denk aan whey, creatine, evt een fatburner, of een testobooster.

hey kereltje,

je bedoelt denk ik gewoon dat je geen anabolen wilt gebruiken maar wel wilt groeien? toch.
dat betekend gewoon dat je moet gaan trainen en moet gaan eten.
zowiezo een goed begin.
leer eens iets over eten, eiwitten koolhydraten en veten.
gewoon beginnen en dan kom je vanzelf verder.

en o ja het zal niet heel snel gaan zonder anabolen, maar niet opgeven

jonge ik lees net je topic van eind augustus, een maandje geleden dus waaruit ik duidelijk haal dat je toen nog maar slechts een half jaartje krachttraining deed.
Nu dus 7 maanden in het wereldje, augustus had je geen voedingsschema, nu dus ook nog geen (geoptimaliseerde) veronderstel ik.
Doe jezelf een groot plezier en laat die "niet anabolen kuur???" voor wat het is.
wat je nodig hebt is nog enkele jaren trainingservaring, een eetschema (waar je de discipline voor hebt je elke dag aan te houden), eventueel wat whey aangezien ik me kan voorstellen dat je nog geen 600g kip + 400g vis per dag eet (die 2 zijn slechts een voorbeeld hoor) en veel water.

DAT is een kuur zonder gebruik van "anabolen"

die raad ik jou ten sterkste aan...

succes

Helemaal mee eens, als je niet goed eet ben je de resultaten van een kuur (aas of niet) binnen de kortste keren weer kwijt.

Waarom zou je kuren als je geen bodybuilder wil worden? Ga lekker fitnessen dan komt het vanzelf goed.

Ik ben voor plan om een kuur te doen, alleen geen anabolen. ik heb gehoord over een kuur waar bij je pillen slikt, wat je moet op bouwen van 1 pil per dag tot 8 en weer afbouwen van 8 tot 1. waardoor je wel goed groeit.

iemand die mij kan helpen of advies kan geven.

mvg

Zijn het BCAA pillen?

bedankt voor jullie reactie's,

de kuur stel ik een jaartje uit,

ik heb een goed voedings schema waar ik nu een maand aan hou ben 4 kilo vet afgevallen, ik train op het moment 5 keer per week + 5 keer hardlopen (een uur per keer)

gebruik nu alleen whey, zit te twijfelen om aminozuren na het trainen te nemen tegen spierpijn en bcca of wordt dit ook niet aangeraden volgens mij kan het niet kwaad, en met spierpijn kan ik niet lekker trainen dus

bedankt voor jullie reactie's,

de kuur stel ik een jaartje uit,

ik heb een goed voedings schema waar ik nu een maand aan hou ben 4 kilo vet afgevallen, ik train op het moment 5 keer per week + 5 keer hardlopen (een uur per keer)

gebruik nu alleen whey, zit te twijfelen om aminozuren na het trainen te nemen tegen spierpijn en bcca of wordt dit ook niet aangeraden volgens mij kan het niet kwaad, en met spierpijn kan ik niet lekker trainen dus

Ik weet niet of ik het gemist heb, maar ben wel benieuwd wat voor pillen je als "kuur" in gedachten had.

Verder lijk je je doelen al te bereiken. BCAA's kunnen helpen de spierafbraak wat beter tegen te gaan, whey gebruikte je al. Je zou kunnen overwegen creatine te gebruiken, werkt niet voor iedereen even goed maar dat geeft je de mogelijkheid net iets langer of zwaarder door te gaan.

Je traint veel, let er ook op dat je voldoende rust krijgt. De bekende driehoek voor succes: trainen, rust, voeding.

Succes!

:D
Kan echt hard lachen om dit soort vragen. Is dit nou ook echt serieus? Kan toch haast niet..
Al minimaal een half jaar trainen, 21 jaar en zijn en dan dit soort vragen stellen.

"Ik stel m'n kuur een jaar uit"
:laugh::laugh:

Er is 1 simpel antwoord voor je vriend. ER BESTAAN GEEN LEGALE PILLEN WAAR JE GOED VAN GROEIT. Ga gewoon eens trainen lazy ass

Geen dank..

Terug
Naar boven