MuscleMeat

kuur 1ml testo 2ml deca 8 weken kuur

lol, ik doe dit niet voor de karma vriend! Jij weet als geen ander, hoe fckd up zulke zogenaamde adviseurs zijn. We zien hier iemand die zn lichaam verdoet als hij niet oppast, waarschijnlijk is hij net op tijd hier gekomen en niet twee maand later
'ik hep anabollen gebruikd en nu heb ik tietten gekregen????'

ps. zoals het bericht zegt, je mag niet onbeperkt karma geven aan een persoon. Moet je eerst 9 anderen bijlangs gaan en dan mag je weer aan mij geven :D. Je mag overigens maar 10keer per dag karma uitdelen en ook maar één keer karma aan een persoon per dag, en maar één karma aan een bepaalde post.

Je mag het wel aan mij geven barman :P

mike84 zei:
anti-oestro's?
was dat nooit van gehoord

Dude...je moet je idd eerst s goed verdiepen in waarmee je precies bezig bent. Eerst gaan spuiten en dan erachter komen dat er nog zoiets als anti-oestrogenen bestaan werkt niet!!

Zou s gaan zien of je nog nolva of clomid kunt krijgen voor t geval je ineens vreemde tietvorming krijgt, en in elk geval mee gaan nakuren.

@Barman: krijg ik nu karma?? :D

• Topic Starter Topic Starter
iedereen daar waar ik train gebruikt het zelfde je hebt wel zwaardere kuren enzo wat sommige bodybuilders gebruiken maar jij hebt nu dus t**ten hangen das minder man echt fock op

Is cool kid. Luister jij maar naar je atviseur in plaats van zelf uit te zoeken wat voor shit je in je lichaam spuit.
Jouw lichaam, jouw leven!

jah tuurlijk vindt ik het belangrijk denk je dat ik dat wil krijgen nou nee maar ik ga het tegen hem zeggen over wat jij zei

en dat lach t hij je uit en zegt dat het onzin is. informeeer bij zoveel mogelijk mensen dan kom je er op een gegeven moment wel achter wat waar is en wat bullschit is.

heb het de eerste x ook verdoet amper een kilo gewonnen maar wel mijn lichaam voor maanden verdoet. en dat is het enigste wat je doet als je niet weet waar je mee bezig bent. als je iets goedtplant kun je er heelveel uithalen maar als je geen kennis hebt van doseringen antieoestrogenen pregnyl enz. doe het dan gewoon niet

Je zou bijna zeggen dat dit je weet wel wie is :D

Ryu zei:
Je zou bijna zeggen dat dit je weet wel wie is :D

huh bedoel je dat voor mij? of bedoel je dat voor alle nieuwelingen in een paar week tijd die allemaal bij hun eerste post gelijk naar anabolen vragen. heb al een paar pm 's gehad van lui die net 2 berichten hadden gepost en duidelijk geen fl**ker van af wisten. vragen ze mij of ik anabolen voor ze kan regelen. man dat is toch niet zo moeilijk

Damn, iedere maand is het weer raak.

Mensen doe toch eens je research voor je iets doet. Of het nu een eetschema samenstellen of gaan kuren is. Knowledge = power.

hahaha nee barman. hij refereert naar iemand die hier allang geband is, maar soms terugkomt om reacties uit te lokken.

hey boys bedankt man ik ga zeker voor die nakuur informeren man heb echt geen zin in de nadelen en shit en die man zet het niet bij mijn ik doe het bij een vriend en die bij mijn maar ik ga zeker even voor die na kuur vragen morgen gelijk man thanksss

zijn naam word geblockt dus weet denk ik al wie het is

akkoord!
weet je, type de woorden
-nakuur
-nakuren
-nolvadex
-clomid
maar eens in, in de zoek functie [search] op het forum. onwijs veel info!!

ja maar het is hem niet!

als hij er niks vanaaf weet is die echt fout bezig zelf ook hij heeft ook veel gebruikt en die mensen daar ook allenmaal ze hebben echt wel mooie lichamen ken ook mensen die het gedaan hebben ook mee gepraat maar ik heb hun ook niet over die nakuur gehoord maar jah moet het zeker vragen

neeee D. weet het.... het is... HEM!!!!!!!!.... wat denk jij D. beste vriend ?... zou het mogelijk zijn ???

Kom we gaan op onderzoek uit!!!

En we maken er ook een stripboek van met als titel:

D. en Ryu en de ontmaskering van HET!

mike84 zei:
als hij er niks vanaaf weet is die echt fout bezig zelf ook hij heeft ook veel gebruikt en die mensen daar ook allenmaal ze hebben echt wel mooie lichamen ken ook mensen die het gedaan hebben ook mee gepraat maar ik heb hun ook niet over die nakuur gehoord maar jah moet het zeker vragen

ff een vraagje diegene die jouw er zo goed mee help t wat jij zegt is dat een dealer? er zijn dealers die er ook echt heelveel van afweten en die je ook goed helpen. maar er zijn ook een heeleboel die gewoon willen verkopen zonder over gevolgen na te denken

Ryu zei:
neeee D. weet het.... het is... HEM!!!!!!!!.... wat denk jij D. beste vriend ?... zou het mogelijk zijn ???

Kom we gaan op onderzoek uit!!!

En we maken er ook een stripboek van met als titel:

D. en Ryu en de ontmaskering van HET!

kun je mij ook ff vertellen wat je nou precies bedoelt. kben hier nog niet zolang als jullie duzz waar de **** hebben julllie het over ???

Terug
Naar boven