AndroidHealthClinic

Kuur 3

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Wk 1-12: Test E, 375mg EW
Wk 1-10: Tren E, 200 mg EW
Wk 1-4 of 9-12: Winstrol, 40mg ED
Nakuur 4wk 1 tab arofixen ED

Welke vd 2 opties heeft jullie voorkeur en waarom?
 
Over het algemeen zie je 1-4 meer vanwege kickstart en 17aa roids krijg je verhoogde cortisol waardes van wat niet wenselijk is in de nakuur? Maar weet niet in hoeverre dit je gains zou beïnvloeden.
 
Had vernomen dat aromasin deze cortisol effecten teniet deed. Klopt toch? Ik kuur na met arofixen (20mg nolva+20mg aromasin)
 
Beetje mager kuurtje William, of reageer je zo goed op deze hoeveelheden ?
 
Tja mager kuurtje, OF juist mooi dat je op lage doseringen blijft. Ik ben inderdaad wel benieuwd of je dan nog fatsoenlijk gaint als je al 96 kg weegt. Zou persoonlijk de winny als kickstart doen.
 
Ik wil niet over de 1gr AS in de week gaan en ik reageer prima op lage hoeveelheden. Zag het als een mooie 3e kuur.

Kuurverleden is:

1.
Wk 1-10 Test E, 500mg EW
Nakuur nolva

2.
Wk 1-10 Ultrasust, 350mg EW
Wk 1-8 Tren E, 200mg EW
Nakuur nolva

Zoals jullie al zien snel begonnen met tren, tot op heden zonder spijt.
Had na de 2e kuur wat last van een dip, zal aan de kortwerkende sust hebben gelegen denk ik. Vandaar nu weer Test E en als stok achter de deur arofixen.

Ben nu in totaal 14kg zwaarder geworden, hoop dit keer de 100 aan te tikken en te behouden.

Iemand een sluitend antwoord op het cortisol verhaal icm arofixen? Mijn voorkeur ligt nl. bij optie 2.
 
Aromasin (en dus ook Arofixen) vangt die verhoogde cortisol op heb ik hier meerdere keren gelezen.
 
Had na de 2e kuur wat last van een dip, zal aan de kortwerkende sust hebben gelegen denk ik

nee dat heeft zeer waarschijlijk aan de tren gelegen natuurlijk
 
Had na de 2e kuur wat last van een dip, zal aan de kortwerkende sust hebben gelegen denk ik

nee dat heeft zeer waarschijlijk aan de tren gelegen natuurlijk

Zo natuurlijk vind ik dat niet, maar is inderdaad ook een optie. Vandaar ook aro
 
Succes met je kuur en hoop dat je de 105 aantikt!
Hoelang ben je off gebleven?
 
Tja mager kuurtje, OF juist mooi dat je op lage doseringen blijft. Ik ben inderdaad wel benieuwd of je dan nog fatsoenlijk gaint als je al 96 kg weegt. Zou persoonlijk de winny als kickstart doen.

Wat een gelul. Als je je off perioden goed op orde hebt is het onzin om elke kuur de dosis weer flink op te schroeven. Mijn eerste kuur was 500mg testosteron per week, en nu 15kg later is 625mg per week het meest wat ik gebruikt heb. Als je een substantieel deel van je gains zonder ondersteuning weet te behouden dan zul je een half jaar later op een lage dosering gewoon weer prima groeien. Het punt is alleen dat bijna niemand hier het geduld voor heeft.
 
Wat een gelul. Als je je off perioden goed op orde hebt is het onzin om elke kuur de dosis weer flink op te schroeven. Mijn eerste kuur was 500mg testosteron per week, en nu 15kg later is 625mg per week het meest wat ik gebruikt heb. Als je een substantieel deel van je gains zonder ondersteuning weet te behouden dan zul je een half jaar later op een lage dosering gewoon weer prima groeien. Het punt is alleen dat bijna niemand hier het geduld voor heeft.

Dat is goed om te horen, maar ik heb ook anders gehoord. Bij velen heeft twee maal dezelfde dosering de tweede keer weinig tot geen effect meer.

Bij mij heeft een lage dosering weinig effect..
 
Ben van mening hoe meer je erin spuit hoe lastiger het is om te behouden. Lijkt me vrij logisch ook, je gaat van veel naar niets naar eigen aanmaak. Beter zo min mogelijk erin duwen om het verschil niet te groot te maken.

Thanks voor de replys, kan wel logje bijhouden als t zover is. Eerst wachten op de spulletjes.

Ben nu trouwens 20wk off.
 
Ga je een log bijhouden ?
 
Als er animo is wel ja, stuur wel pm tegen die tijd porterhouse.
 
Back
Naar boven