MuscleMeat

Kuur aanrader

el Kuro

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Beste Lezers!

Ik dacht er aan een cutkuur + bulkkuur te doen.

Wat vinden jullie van de volgende kuur voor een tweede kuur?

Zijn er verbeter punten, zoja welke?

Graag advies, tips, voorstellen, en noem maar op. ALVAST BEDANKT!

Blast 1:
Week 1-4 60 mg anavar (ED)
Week 1-12 250mg test e (EW)
Week 1-12 500mg mast e (EW)
Week 1-10 250/500mg tren e (EW)
Week 1 25mcg T3 Week 2-11 50mcg T3 Week 12 25mcg

Cruise:
4-6 weken

Blast 2:
Week 1-4 50mg winstrol (ED)
Week 1-12 500mg test e (EW)
Week 1-12 500/700mg primo (EW)

Nakuur
1-6 20mg nolvadex (ed)
1-4 50mg clomid (ed)

Gedurende kuur vanaf week 1 t/m 1e week nakuur 2 x 500iu HCG per week

flink aan de haal al voor een 2e kuur imo.
Over hoe de kuur er zelf uit ziet kan de rest je een stuk beter informeren

Tren en test doen zijn werk wel zou ik geen mast erbij pakken nog eens geeft geen meerwaarde aangezien het meestal gebruikt wordt voor hardheid in de cutfase

• Topic Starter Topic Starter
flink aan de haal al voor een 2e kuur imo. Over hoe de kuur er zelf uit ziet kan de rest je een stuk beter informeren

Bedankt voor de reactie.
Wat denk je: Te zware middelen of te hoge doseringen?

Tren en test doen zijn werk wel zou ik geen mast erbij pakken nog eens geeft geen meerwaarde aangezien het meestal gebruikt wordt voor hardheid in de cutfase

Bedankt voor de reactie.
Ik had gehoord dat mast de bijwerkingen van tren tegengaat, weet jij er toevallig meer over of is het gewoon bro-science

Bedankt voor de reactie.
Wat denk je: Te zware middelen of te hoge doseringen?

Bedankt voor de reactie.
Ik had gehoord dat mast de bijwerkingen van tren tegengaat, weet jij er toevallig meer over of is het gewoon bro-science

Teveel middelen, en te hoge doseringen imo. Wat is je doel en in welke tijd wil je dit bereiken? Is een dusdanig (in mijn ogen althans) agressieve aanpak daadwerkelijk nodig, of kan je ook met minder af?

Primo in blast 2 zou ik ook weglaten, naar mijn mening te duur voor wat het waard is allemaal, je zou dezelfde gains maken met 500gr test 12 weken met wat winny tabs ofzo, dan off gaan en dan een test/deca kuurtje pakken ofzo, of als je persé tren wilt 250mg korte esters zodat je kan stoppen als de bijwerkingen je teveel worden, weet niet hoe je psychisch inelkaar zit. als je toch niet off wilt gaan dan 250mg test tussendoor

Ik vind de doseringen nog wel meevallen. Ziet er goed uit voor droge kwaliteitsmassa. Je zou de primo eventueel kunnen vervangen voor Bold op 600-800mg.

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Mast naast Tren zorgt ervoor dat de sides van Tren beperkt worden, dus de Mast heeft zeker meerwaarde.
En helemaal als het je eerste keer Tren is.

Ik vind de doseringen nog wel meevallen. Ziet er goed uit voor droge kwaliteitsmassa. Je zou de primo eventueel kunnen vervangen voor Bold op 600-800mg.

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Mast naast Tren zorgt ervoor dat de sides van Tren beperkt worden, dus de Mast heeft zeker meerwaarde.

En helemaal als het je eerste keer Tren is.

Ik snap nooit zo goed waarom mast naast tren de tren sides zou moeten verminderen. Je voegt alleen maar extra androgenen toe.

Heeft iemand een plausibele onderbouwing waarom mast naast tren de tren sides verminderd?

Teveel middelen, en te hoge doseringen imo. Wat is je doel en in welke tijd wil je dit bereiken? Is een dusdanig (in mijn ogen althans) agressieve aanpak daadwerkelijk nodig, of kan je ook met minder af?

In het kort: Mijn doel is om zoveel mogelijk spiermassa te behouden of zelfs gainen + mijn vp laten zakken. Ik wil na de zomer beginnen en VOOR de zomer van 2016 wil ik mijn doel bereikt hebben. Ik weet niet of dit een TE agressieve aanpak is of dat het wel óke is.

Primo in blast 2 zou ik ook weglaten, naar mijn mening te duur voor wat het waard is allemaal, je zou dezelfde gains maken met 500gr test 12 weken met wat winny tabs ofzo, dan off gaan en dan een test/deca kuurtje pakken ofzo, of als je persé tren wilt 250mg korte esters zodat je kan stoppen als de bijwerkingen je teveel worden, weet niet hoe je psychisch inelkaar zit. als je toch niet off wilt gaan dan 250mg test tussendoor

Bedankt! Mijn vorige kuur was al een test e + winny kuur dus ik dacht dat mijn lichaam er niet meer zo sterk op zou reageren. Psychisch ben ik wel in orde voor zover in weet, maar de Tren is een twijfel geval. Ik weet niet of het TE zwaar is voor in een 2e kuur.

Ik vind de doseringen nog wel meevallen. Ziet er goed uit voor droge kwaliteitsmassa. Je zou de primo eventueel kunnen vervangen voor Bold op 600-800mg. ---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ---------- Mast naast Tren zorgt ervoor dat de sides van Tren beperkt worden, dus de Mast heeft zeker meerwaarde. En helemaal als het je eerste keer Tren is.

Bedankt! Niet verkeerd bedoeld maar kan je ook de vraag van ''pumpie'' beantwoorden, want dat wou ik ook net gaan vragen

niets mis met de dosering en kuur zelf 4 weken orals x2 zal ook wel meevallen (als je daarna wel enkele maanden stopt met orals) mast is enkel goed op een zeer laag VP
als je gaat cutten zet dan de test op 250 en tren op 500 met anavar kickstart goed genoeg,2de kuur kun je best bekijken na je eerste.
als je echte primo hebt en het kan betalen daarvoor gaan anders zoals hierboven gezegd bold

niets mis met de dosering en kuur zelf 4 weken orals x2 zal ook wel meevallen (als je daarna wel enkele maanden stopt met orals) mast is enkel goed op een zeer laag VP als je gaat cutten zet dan de test op 250 en tren op 500 met anavar kickstart goed genoeg,2de kuur kun je best bekijken na je eerste. als je echte primo hebt en het kan betalen daarvoor gaan anders zoals hierboven gezegd bold

Bedankt! Heb je enig idee hoe ik moet weten of het echte primo is?

Terug
Naar boven