MuscleMeat

Kuur - advies/commentaar

tazmaniak

Novice
Elite Member
Waardering
0
Graag enig advies/commentaar op de volgende kuur:

Stats:
Gewicht: 82
Lengte: 1.73
Train al 4 jaren

(de aantallen/hoeveelheden zijn per week tenzij anders aangegeven)
EQ (1e 2 wkn frontload)
w 1-2 500mg
w 3-8 300mg

Omnadren
w 1-2 250mg
w 3-6 500mg
w 7-8 250mg

Winstrol
w 4-8 150mg (EOD)

Proviron
w 5-7 25mg/dag

Clomid
w 11-12 150mg
w 13 100mg

Hey bro,

Waarom frontload alleen voor EQ en niet Omnadren?
Afgezien van de frontload zou ik de dosis daarna constant houden en niet halverwege omhoog en dan weer omlaag. Dat heeft geen zin.

Waarom Proviron in week 5-7? Als het tegen Oestrogenen is zou ik daar wat anders voor gebruiken en daar meteen mee beginnen.
Voor de rest lijkt het me een goede kuur met houdbare gains.

tazmaniak zei:

Stats:
Train al 4 jaren

EQ (1e 2 wkn frontload)
w 1-2 500mg
w 3-8 300mg

Omnadren
w 1-2 250mg
w 3-6 500mg
w 7-8 250mg

Winstrol
w 4-8 150mg (EOD)

Proviron
w 5-7 25mg/dag

Clomid
w 11-12 150mg
w 13 100mg

tazmaniak zei:

Stats:
Train al 4 jaren

EQ (1e 2 wkn frontload)
w 1-2 500mg
w 3-8 300mg

Omnadren
w 1-2 250mg
w 3-6 500mg
w 7-8 250mg

Winstrol
w 4-8 150mg (EOD)

Proviron
w 5-7 25mg/dag

Clomid
w 11-12 150mg
w 13 100mg

Ik zou de omnadren constant houden, bij voorkeur 2 x 250 mg/week anders krijg je schommelende bloedwaardes. Verder vindt ik 150 mg winstrol eod erg fors, 50-100 mg is genoeg. Verder eq ook constant houden.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks 4 the advise ..
Aangepaste kuur - zie onder
De Winstrol was per week bedoeld, dus 3x50mg per week.
Ik kan de Omnadren misschien ook frontloaden (zie onder) en dan constant op 250mg p/w houden.
De proviron is bedoeld om vochtretentie zo veel mogelijk tegen te gaan. Vind ik erg onprettig.

In plaats van Clomid zit ik ook te denken aan Nolva (zie onder)

EQ (1e 2 wkn frontload)
w 1-2 500mg
w 3-8 300mg

Omnadren
w 1-2 500mg
w 3-8 250mg

Winstrol
w 4-8 50mg (EOD)

Proviron
w 5-7 25mg/dag

Clomid
w 11-12 150mg
w 13 100mg

OF
Nolvadex
w 11-12 40mg (ED)
w 13-14 20mg (ED)

Laatst bewerkt:
Nee, heeft een iets anders samenstelling en is een low-cost alternatief uit Polen. Maar het is ook een blend (mix) van meerdere esters. Is dus wel een vergelijkbaar product.

MartiNs zei:
Is Omnadren hetzelfde als Sust.?

Als je iets tegen vochtvorming (als gevolg van oestrogeenvorming) wilt doen, moet je niet wachten tot week 5. Neem gewoon een goede anti-oestrogeen en je hebt geen centje pijn en je nakuur zal er alleen maar beter op worden.

Nakuur op 100 mg ED Clomid en 20 mg Nolva ED voor 3 weken (naar believen 4) is mee dan zat.

tazmaniak zei:
Thanks 4 the advise ..
Aangepaste kuur - zie onder
De Winstrol was per week bedoeld, dus 3x50mg per week.
Ik kan de Omnadren misschien ook frontloaden (zie onder) en dan constant op 250mg p/w houden.
De proviron is bedoeld om vochtretentie zo veel mogelijk tegen te gaan. Vind ik erg onprettig.

In plaats van Clomid zit ik ook te denken aan Nolva (zie onder)

EQ (1e 2 wkn frontload)
w 1-2 500mg
w 3-8 300mg

Omnadren
w 1-2 500mg
w 3-8 250mg

Winstrol
w 4-8 50mg (EOD)

Proviron
w 5-7 25mg/dag

Clomid
w 11-12 150mg
w 13 100mg

OF
Nolvadex
w 11-12 40mg (ED)
w 13-14 20mg (ED)

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Nee, heeft een iets anders samenstelling en is een low-cost alternatief uit Polen. Maar het is ook een blend (mix) van meerdere esters. Is dus wel een vergelijkbaar product.

Het is mischien off-topic, maar wat is nou het voordeel van een mix van esters?

een mix van bijvoorbeeld 4 esters zorgt voor 4 verschillende snelheden van afgifte. De ene piekt na 2 of 3 dagen de andera na 6 en weer een andere na 10 dagen. In theorie zou je dan de voordelen van snelwerkende esters combineren met langwerkende esters die lang in je systeem blijven. Doel is constante hoge waardes in je bloedspiegel. In de praktijk kun je dat echter met bijvoorbeeld een lange ester veel beter en constanter doen in combinatie met een frontload. De halfwaarde tijd van lange esters, soms 10 to 14 dagen, zorgt voor stabiele waarden over een langere tijd.

Bij de blends zoals sustanon moet je vaker spuiten om (3 a 4 dagen) om zulke constante waarden te bereiken.

Zowel de blends als de single lange esters hebben voorstanders.

MartiNs zei:
Het is mischien off-topic, maar wat is nou het voordeel van een mix van esters?

Elmo zei:

Omnadren is sinds een jaar of 4 precies hetzelfde als sustanon bro...

Rico

Blush...ben er een tijdje uit geweest maar je hebt gelijk. Ze hebben de hexanaote ester in Omnadren vervangen door de decanoate uit Sustanon.

Damn, I feel old!

dutch windmill zei:
Omnadren is sinds een jaar of 4 precies hetzelfde als sustanon bro...

Rico

Elmo zei:
Als je iets tegen vochtvorming (als gevolg van oestrogeenvorming) wilt doen, moet je niet wachten tot week 5. Neem gewoon een goede anti-oestrogeen en je hebt geen centje pijn en je nakuur zal er alleen maar beter op worden.

Nakuur op 100 mg ED Clomid en 20 mg Nolva ED voor 3 weken (naar believen 4) is mee dan zat.

Wat raadt je aan? en hoe lang?

Zag bij Big Cat dat ik de Nolva eerste 2 weken van de nakuur het beste hoger kon gaan zitten en dan dalen. ???

Ik zou alleen nakuren met nolva. clomid heeft nare bijwerkingen zoals acne en depri worden..De nolva tijdens je kuur zou ik alleen doen als je last krijgt van gevoelige tepels..Nolva tijdens de kuur heeft een slecht invloed op de gains die je gaat winnen.
Bij nolvadex minimaal 3 weken nakuren met de eerste week 40mg en de 2 weken daarna 20mg..

Grtz.

Harold w. zei:
Ik zou alleen nakuren met nolva. clomid heeft nare bijwerkingen zoals acne en depri worden..De nolva tijdens je kuur zou ik alleen doen als je last krijgt van gevoelige tepels..Nolva tijdens de kuur heeft een slecht invloed op de gains die je gaat winnen.
Bij nolvadex minimaal 3 weken nakuren met de eerste week 40mg en de 2 weken daarna 20mg..

Grtz.

Thanks, ik ga toch maar voor Nolva.

Je moet geen adviezen geven aan iemand als je niet weet waarover je het hebt. Nolva zal niks doen voor het op gang brengen van je testo-gehalte bij gebruik korter dan 2 tot 3 maanden. Clomid wel en daarom is Clomid een must. Gezien de eventuele bijwerking een relatief vlak schema aanhouden. Van Clomid acne? Haha van Deca en testo zeker niet?

Tijdens de kuur zijn er betere alternatieven dan Nolva zoals Femara en Arimidex. Je zou er beter aan doen wat research te gaan doen.

Harold w. zei:

Grtz.

Het zal wel tegen dovemansoren gericht zijn maar toch maar antwoord op je vraag. Tijdens de kuur Femara of Arimedex tegen de oestrogenen. 0,5 to 1 mg per dag volstaat. Tijdens de nakuur 100 mg Clomid en 20 mg Nolva de eerste week en daarna 2 weken 50 en 20. Bij echt zware kuren zou Clomid vlak op 100 mg kunnen blijven en en gebruik van Femara of Arimidex doortrekken in de eerste 3 weken van de nakuur.

Maar als ik jou was zou ik nog ff wachten met kuren want je weet wel erg weinig over wat je gaat doen!

tazmaniak zei:
Thanks, ik ga toch maar voor Nolva.

Elmo zei:
Het zal wel tegen dovemansoren gericht zijn maar toch maar antwoord op je vraag. Tijdens de kuur Femara of Arimedex tegen de oestrogenen. 0,5 to 1 mg per dag volstaat. Tijdens de nakuur 100 mg Clomid en 20 mg Nolva de eerste week en daarna 2 weken 50 en 20. Bij echt zware kuren zou Clomid vlak op 100 mg kunnen blijven en en gebruik van Femara of Arimidex doortrekken in de eerste 3 weken van de nakuur.

Maar als ik jou was zou ik nog ff wachten met kuren want je weet wel erg weinig over wat je gaat doen!

Ik ga ook nog niet meteen kuren, ben bezig informatie te verzamelen. Ik heb in deze (Nolva) maar de voorkeur van Big Cat aangenomen. Verder lopen de meningen heel uiteen merk ik.
Zoveel ervaring heb ik inderdaad niet, dus heb het alleen maar van theorie.
En het is niet tegen dovemans oren gericht, dat is een vooroordeel. Ik luister & leer graag, dus please go easy on me :cool:

Ik sluit me volledig aan bij tazmaniak,keb als nakuur Clomid geen enkel heuvel ondervonden qua depressies of acne...
Vind dat het toch wat overdreven word qua bijwerkingen hoor.
Jeof

Elmo zei:
Je moet geen adviezen geven aan iemand als je niet weet waarover je het hebt. Nolva zal niks doen voor het op gang brengen van je testo-gehalte bij gebruik korter dan 2 tot 3 maanden. Clomid wel en daarom is Clomid een must. Gezien de eventuele bijwerking een relatief vlak schema aanhouden. Van Clomid acne? Haha van Deca en testo zeker niet?

Tijdens de kuur zijn er betere alternatieven dan Nolva zoals Femara en Arimidex. Je zou er beter aan doen wat research te gaan doen.

Moet zeggen dat ik dit voor de eerste keer hoor, ik ben al heel wat langer op een ander board actief. Daar word altijd gezegd dat de werking tussen nolva en clomid niet veel verschild.
Maar vanwege de bijwerkingen van clomid word altijd gekozen voor nolva..
Maar aangezien jij weer met wat nieuws komt voor mij wil je misschien ook wel uitleggen hoe het precies zit..

Wat betreft de acne, heb zelf toen ik met deca kuurde bijna geen last gehad van acne.Totdat ik met clomid begon toen zat heel mijn rug vol..

wie zegt dat dat van de clomid komt?? Ik krijg ook altijd pas na de kuur last van acne en ook toen ik een kuur had zonder clomid erin

Terug
Naar boven