AndroidHealthClinic

Kuur advies

Bezoekers in dit topic

hmmja die onderzoeken ken ik, maar toch.........:D
en thnx about the frontload icm dbol (daar zag ik nooit echt het nut van in)
 
Die 1 gram/week klinkt hoog, maar je zet eigenlijk in week 0-1 om de 3 dagen een injectie van 500 mg. Zo zal er sneller een verhoogde afgifte zijn en is de bloedwaarde sneller hoger in de beginweken.
De combi van test/d-bol of a-drol is de beste massabouwer die er bestaat dus daarom is de stack zo belangrijk in die eerste weken.
 
ja maar ik ken dus mensen die die frontload van een gram niet bepaald fijn vonden..

het principe is gewoon waar, bij sommige kickt het pas in week 5 in, alleen voor de eerste keer en dan 1 gr zetten, de sides kunnen er best zijn dan, ik zou toch dan maar de eerste 4 weken op dboll gaan..

zeg absoluut niet dat fl niet moet, moet wel, en test is de beste keus voor een cycle, ook een feit, alleen zou ik voor de 1e kuur iemand nooit aanraden 1 gr. te zetten.. dan maar dboll ervoor, alhoewel ik dat spul eigenlijk troep vindt...
 
Originally posted by admin
Die 1 gram/week klinkt hoog, maar je zet eigenlijk in week 0-1 om de 3 dagen een injectie van 500 mg. Zo zal er sneller een verhoogde afgifte zijn en is de bloedwaarde sneller hoger in de beginweken.
De combi van test/d-bol of a-drol is de beste massabouwer die er bestaat dus daarom is de stack zo belangrijk in die eerste weken.

ik zou zeker geen anadrol in de eerste cycle pakken, als er iets niet voor beginners is dan is het wel drol.. maar je bedoelt het ook alleen als vb. denk ik?
 
Mja een injectie van 1000 mg op 1 dag is het niet helemaal. Dat vind ik nu ook overdreven.

Dan zou ik eerder zeggen prop 150-200mg om de dag.
Maar 500 mg enth om de 3-4 dagen, eerste 2 weken, heb ik altijd goed resultaat mee gezien...
 
Originally posted by soulreaver


ik zou zeker geen anadrol in de eerste cycle pakken, als er iets niet voor beginners is dan is het wel drol.. maar je bedoelt het ook alleen als vb. denk ik?
Alleen als voorbeeld idd.
 
Eigenlijk is het een simpel principe, Je zorgt er in feite gewoon voor dat je begint met een bepaalde werkzame stof, en bouwt niet langzaam op. Maar het is dus zo dat mensen naar worden van een gram, terwijl ze na 4 a 5 wkn dezelfde hoeveelheid (wanneer niet frontloaden) in hun lichaam zouden hebben. Zeker door die klap ofsow......
 
Valt wel mee die klap, zolang je niet met suspension gaat kuren ...
 
Back
Naar boven