kevinhmbr
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo allemaal.
Ik zal maar meteen vertellen wat ik heb gedaan en ik weet dat ik hierop een hoop negatieve berichten ga krijgen maar daarom ben ik hier ook voor antwoorden.
Ik heb 2 weken lang 40mg Winstrol tabs gebruikt samen met 50mg Turinabol
Het ging allemaal wel redelijk alleen nu is afgelopen week helaas mijn zusje overleden aan de gevolgen van kanker
waardoor ik de kuur wil afbreken omdat me hoofd op andere zaken staat. Op het moment ben ik door haar overlijden een wrak.
ik wil graag antwoorden hebben op mijn vraag zodat ik me om mezelf verder geen zorgen hoef te maken al die stress is al genoeg
Dit klinkt misschien raar maar moet ik nu alsnog een Nakuur doen ik heb thuis Nolvadex en climid liggen maar van climid word je al helemaal depri dus die valt eigenlijk af dus nogmaals de vraag
Moet ik nakuren ?
Ik zal maar meteen vertellen wat ik heb gedaan en ik weet dat ik hierop een hoop negatieve berichten ga krijgen maar daarom ben ik hier ook voor antwoorden.
Ik heb 2 weken lang 40mg Winstrol tabs gebruikt samen met 50mg Turinabol
Het ging allemaal wel redelijk alleen nu is afgelopen week helaas mijn zusje overleden aan de gevolgen van kanker
waardoor ik de kuur wil afbreken omdat me hoofd op andere zaken staat. Op het moment ben ik door haar overlijden een wrak.ik wil graag antwoorden hebben op mijn vraag zodat ik me om mezelf verder geen zorgen hoef te maken al die stress is al genoeg
Dit klinkt misschien raar maar moet ik nu alsnog een Nakuur doen ik heb thuis Nolvadex en climid liggen maar van climid word je al helemaal depri dus die valt eigenlijk af dus nogmaals de vraag
Moet ik nakuren ?