XXL Nutrition

Kuur afbreken door overlijden van familielid HULP

kevinhmbr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Ik zal maar meteen vertellen wat ik heb gedaan en ik weet dat ik hierop een hoop negatieve berichten ga krijgen maar daarom ben ik hier ook voor antwoorden.

Ik heb 2 weken lang 40mg Winstrol tabs gebruikt samen met 50mg Turinabol

Het ging allemaal wel redelijk alleen nu is afgelopen week helaas mijn zusje overleden aan de gevolgen van kanker :( waardoor ik de kuur wil afbreken omdat me hoofd op andere zaken staat. Op het moment ben ik door haar overlijden een wrak.
ik wil graag antwoorden hebben op mijn vraag zodat ik me om mezelf verder geen zorgen hoef te maken al die stress is al genoeg

Dit klinkt misschien raar maar moet ik nu alsnog een Nakuur doen ik heb thuis Nolvadex en climid liggen maar van climid word je al helemaal depri dus die valt eigenlijk af dus nogmaals de vraag

Moet ik nakuren ?

door gaan met je ''kuur''

Gewoon nu direct stoppen met alles en het hele kuren uit je hoofd zetten. Je hebt nooit winstrol gebruikt je hebt nog nooit van een nakuur gehoord. Heel veel sterkte en gecondoleerd aan jou en je familie

Wat Bold zegt, je kunt gewoon stoppen zonder problemen. Gecondoleerd.

• Topic Starter Topic Starter
iedereen bedankt voor de steun betuiging dit helpt mij !

Maar verder heeft deze 'kuur' geen gevolgen voor me hpta ?

2 weken is waarschijnlijk kort genoeg om zonder al te veel problemen te stoppen. Je kan altijd voor safe gaan en een week a 10 dagen nolvadex op 20mg ED ofzo pakken. Er zullen vast wat mensen het met me oneens zijn en het overkill vinden, maar ik denk wel dat je van 2 weken 40mg winnie + 50mg tbol al beginnende verstoring hebt van je hormoonhuishouding. Is niet alsof je 'enkel' 40mg winnie voor 2 weken hebt genomen.

Uiteraard gecondoleerd.

Laatst bewerkt:
2 weken is waarschijnlijk kort genoeg om zonder al te veel problemen te stoppen. Je kan altijd voor safe gaan en een week a 10 dagen nolvadex op 20mg ED ofzo pakken. Er zullen vast wat mensen het met me oneens zijn en het overkill vinden, maar ik denk wel dat je van 2 weken 40mg winnie + 50mg tbol al beginnende verstoring hebt van je hormoonhuishouding. Is niet alsof je 'enkel' 40mg winnie voor 2 weken hebt genomen.

Hij heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan dit.. Gewoon vergeten en totaal niet meer naar omkijken

Pas na een week of 4 man. Dus laat die Nolva maar lekker liggen.

Aan TS: Sterkte man!

Keep on truckin'

Stoppen! Gecondoleerd kerel!

Ontzettend veel sterkte gewenst met het vreselijke verlies. Gecondoleerd.

Wat de meeste al zeggen inderdaad, gewoon stoppen met de kuur. Niks aan de hand, laat dat dus geen extra belasting vormen.

Kappen en focus op wat nu belangrijk is.

Eerst en vooral gecondoleerd.
En doe wat je zelf t beste acht man.
Heel begrijpelijk dat je hoofd r niet naar staat.

Veel sterkte aan jou en je familie toegewenst

gecondoleerd man!
dit zijn de klote dingen in het leven:(

Gecondoleerd.

Sterkte voor jou en je familie...

Innige deelneming.

Gewoon stoppen met die tabs is geen probleem.

Gecondoleerd

Terug
Naar boven