AndroidHealthClinic

Kuur afbreken door overlijden van familielid HULP

Gecondoleerd. En idd stoppen met kuren en nakuur hoeft niet.

Wat is er toch gebeurd? Twee weken geleden dacht je aan kuren en trainen en nu is je zusje er niet meer. Is het zo plotseling en snel gegaan?

Snap het wel als je geen zin hebt in antwoorden verder.....je zal nu wel andere zorgen hebben.

.....desondanks....ik raad je aan over een paar weken te trainen. Niet om doelgericht te zijn maar om even je gedachten te verzetten.

fa0a2ee6d07aac1b180c843f98ff3650.jpg

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

Wat is er toch gebeurd? Twee weken geleden dacht je aan kuren en trainen en nu is je zusje er niet meer. Is het zo plotseling en snel gegaan?

Snap het wel als je geen zin hebt in antwoorden verder.....je zal nu wel andere zorgen hebben.

.....desondanks....ik raad je aan over een paar weken te trainen. Niet om doelgericht te zijn maar om even je gedachten te verzetten.

fa0a2ee6d07aac1b180c843f98ff3650.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=iSsCR8wjWYk

De video versie

Gecondoleerd @ TS

Gecondoleerd en heel veel sterkte en steun gewenst voor jou en je familie.

Gecondoleerd!

Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd bro! wilde hier nog een heel verhaal neerzetten over verlies en verwerking, maar waar wanneer het zo dichtbij komt is geen raad of advies goed genoeg lijkt het. Steun je familie en haal steun uit je dierbare, sterkte.

Heftig man.. heel veel sterkte.

Gecondoleerd!!

Gecondoleerd en sterkte.

Heftig, sterkte met het gigantische verlies.

Gecondoleerd, sterkte.

Gecondoleerd!

Gecondoleerd en sterkte man!

gecondoleerd man! Heel veel sterkte.

Damn man.

Gecondoleerd.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen hartstikke bedankt voor het medeleven ! vandaag hebben wij mijn zusje begraven nu komt het volgende proces :(

Gecondoleerd en veel sterkte

Terug
Naar boven