AndroidHealthClinic

Kuur Ana+winstrol of Primo+boldenone als beginner

makaveli88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
82kg
Dag mensen

Ik ben nieuw op Dutchbb, en ik zou jullie graag wat vragen willen stellen.

Ikzelf train al iets meer dan anderhalf jaar, en ben 1m87 groot. Ik weeg 82 kg. Ik heb de eerste half jaar veel shakes genomen toen ik was begonnen met trainen. Ik woog in het begin 71 kg.

Nu, na een jaar trainen zie ik eigenlijk al geen verschil meer in mijn lichaam. Ik zou graag willen beginnen met hormonen.

Hierbij zou ik jullie willen vragen of een anavar + winstrol kuur nuttig zou zijn? Buiten dit kuur heb ik ook advies gekregen van een kameraad van mij om boldenone en primobolan te pakken (injectie)

Enig idee wat ik als beginner kan nemen? Mijn doel is eigenlijk wat breder worden maar tegelijkertijd ook droger zijn. Ik vind bv dat ik te dunne armen heb (36,5 cm)

Suggesties ?

Alvast bedankt.

Een beginnerskuurtje, ga dan gewoon voor Test-e 10 of 12 weken en eventueel een kickstart met Winny de eerste 4 weken op 40/50mg.

Sowieso Anavar en Winny niet combineren, beiden zijn orals en schadelijk voor de lever.

Je VP staat er niet bij helaas, al zou ik wel proberen eerst wat vet kwijt te geraken en daarna pas te beginnen (als je wat droger wilt worden).

• Topic Starter Topic Starter
Geen zever uitleg aub, dat heeft toch geen zin

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 13:37 ----------

@Punjab: Dus anavar en winny niet combineren ? En wat vindt je van primo of boldenone dan ? Mijn vetpercentage is 10%

Als het je eerste kuur is denk ik dat je niet zo moelijk moet doen en test-e eventueel met winny kickstart moet nemen. test-e 250mg/375mg ew 10/12 weken en winny op 40/50mg 4 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je adviesPunjab. Ik zal dat eens meedelen aan men kameraad, en es zien wa hij der van vindt. Grtz

Ja op 50/50 kun je alles wel combineren natuurlijk :D

Ik weet niet in hoeverre die maat van je verstand van zaken heeft maar bold en primo zijn zowat identieke gear. Bold iets sterker, dus een combi van de 2 slaat nergens op.

Op 6 weken orals ga je ook geen wonderen verrichten.

Ik zeg:
week 1-10/12 test 375/500mg
week 1-4 winny of dbol
4 weken nolva.

Maar met 36.5 cm armen op jouw lengte en pas een jaar training , zal ik fijn nog even van de AAS afblijven en naar de supermarkt gaan en eten inslaan.

uhh

1.5yr trainen na 0.5yr rookie gains geen verschil meer gezien

voedingsschema?

Een beginnerskuurtje, ga dan gewoon voor Test-e 10 of 12 weken en eventueel een kickstart met Winny de eerste 4 weken op 40/50mg.

Sowieso Anavar en Winny niet combineren, beiden zijn orals en schadelijk voor de lever.

Je VP staat er niet bij helaas, al zou ik wel proberen eerst wat vet kwijt te geraken en daarna pas te beginnen (als je wat droger wilt worden).

je kunt toch de winny injects doen en Anavar. Deze kuur ga ik ook mee beginnen over paar weken

Het wordt echt steeds gekker hier.
Ga lezen en pak gewoon een beginnerskuur als je al zonodig wilt kuren met dergelijke stats.
Test e, evt. deca en een oral als dbol als kickstart en zorg dat je voeding op orde is anders hoef je het net zo goed niet te doen.

Ik weet niet in hoeverre die maat van je verstand van zaken heeft maar bold en primo zijn zowat identieke gear. Bold iets sterker, dus een combi van de 2 slaat nergens op.

Op 6 weken orals ga je ook geen wonderen verrichten.

Ik zeg:
week 1-10/12 test 375/500mg
week 1-4 winny of dbol
4 weken nolva.

Maar met 36.5 cm armen op jouw lengte en pas een jaar training , zal ik fijn nog even van de AAS afblijven en naar de supermarkt gaan en eten inslaan.

Volgens mij heeft martinezz wel eens een kuur gedaan van test primo en bold en was dat hem heel goed bevallen.

Maar ts nie kuren je moet neer eten.

Ja tuurlijk kan je var & winstrol combineren maar wat heeft dat voor nut?

Beginners kuur zou ik idd zoals hier boven vermeld werd: 500mg test en 4 weken winstrol kickstart.

Op dat gewicht vind ik ;

1-10 test e 250 mg
12-15 nolva 20mg

al meer dan voldoende, je kan er echt wel veel mee pakken hoor.

tot zijn kuur is afgelopen en hij al zijn kilo's weer ziet verdwijnen.
ook al zet je 1000mg e5d, 20weken lang, met winny als start en nolva als eind. met een paar boterhammen en een shakie ga je er niet komen.

Tja ik zie het ook veel in mijn fitness lopen ze allemaal stoer te lopen, ik heb vandaag zoveel shakes binnen ik ga weer voor 250 euro bestellen op xxl voor een maand toe te komen ? Eten is anaboler dan anabolen ;)

Terug
Naar boven