XXL Nutrition

kuur --- cutten

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hey peeps,mijn vraag luid...hoe lang moet je wachten na je kuur voordat je mag beginnen cutten,om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen,ik wil enkel grotendeels m'n buikje kwijt,maar ben bang als ik na m'n kuur begin te cutten dat ik al die gewonne spiertjes laat smelten...

advice pleeeeease :D

ehm...

misschien rare opmerking maar hoe kom je aan 11% vet en dan een buikje ?
is dat niet gewoon de bulkbuik ? je pens vol met eten ?
ik heb ongeveer 12% en het buikje zie je amper.

kdacht dat jij niet kuurde...

• Topic Starter Topic Starter
snider zei:
kdacht dat jij niet kuurde...

ben 3 weken gelede begonnen,jah mijn buikje begint toch te groeien hoor tis raar maar das blijkbaar de enige plaats waar het vet zich ophoopt echt walgelijk,maar das het minste van m'n zorgen,ik krijg er aardig wat kilo's bij maar na m'n kuur wil ik toch wel zo vlug mogelijk dat buikje weer weg...

ik zou me er nu niet te druk over maken, lekker door eten en knallen.
Pas na je nakuur kijken wat er overblijft van zowel je gains als je buikje.

succes in iedergeval.

nou 11% en een buikje....
vergis je niet dat als je kuurt je buik iets "uitzet", hetgeen lijkt alsof ie dikker wordt maar niet per se zo hoeft te zijn.
verder met clen in de nakuur @ bv. 50mcg zal je niet alleen je massa behouden maar heeft mij toen ook geholpen om mijn "puffy-tepels" weer strak te krijgen. dus das misschien een goed idee ;)

dennis999 zei:
nou 11% en een buikje....
vergis je niet dat als je kuurt je buik iets "uitzet", hetgeen lijkt alsof ie dikker wordt maar niet per se zo hoeft te zijn.
verder met clen in de nakuur @ bv. 50mcg zal je niet alleen je massa behouden maar heeft mij toen ook geholpen om mijn "puffy-tepels" weer strak te krijgen. dus das misschien een goed idee ;)

Weinig aan toe te voegen :thumb:

Eventueel wat ephedrine. Maar niet combineren met clen.

wat nakuren met antioestrogenen betreft zou ik dat na een lichte kuur (bv deca) niet doen als je niet last hebt van oestrogene bijeffecten, je zal meer massa maken met de oestrogenen die bij de anabolica komen... (bron anabolics 2004)

Sinlath zei:
ik zou me er nu niet te druk over maken, lekker door eten en knallen.
Pas na je nakuur kijken wat er overblijft van zowel je gains als je buikje.

En zo is het maar nét!

Niet mauwen om een beetje vocht maar gewoon knallen en pas na je kuur aan cutten gaan denken.............doe je dit niet en ga je nu al lopen k*tten dan is alles voor niks en kom je weinig verder.

ok zal dan nog effe afwachten :) die puffy nipples gaan die niet vanzelf weg??

doe es wat resaerch voor je begint te kuren want alsje nix weet is dit niet bijster gezond...

Testo zei:
En zo is het maar nét!

Niet mauwen om een beetje vocht maar gewoon knallen en pas na je kuur aan cutten gaan denken.............doe je dit niet en ga je nu al lopen k*tten dan is alles voor niks en kom je weinig verder.
ik denk nog lang niet om nu aan het cutten te gaan hoor,heb net een dunne lende van 700 gr naar binnengewerkt met andijvie...LEKKA LEKKA:D...btw...ik houdt niet veel vocht vast...heb zelfs geen plofkop...en dat voor 7 kg op bijna 3 weken...gaat goed zou ik zeggen...

snider zei:
wat nakuren met antioestrogenen betreft zou ik dat na een lichte kuur (bv deca) niet doen als je niet last hebt van oestrogene bijeffecten, je zal meer massa maken met de oestrogenen die bij de anabolica komen... (bron anabolics 2004)

Sorry maar dit klinkt een beetje vreemd.
Niet nakuren omdat je meer massa zal maken met de oestrogenen?
Het lijkt me tog dat je de meeste massa maakt tijdens de kuur en niet na de kuur;)

uiteraard, maar dat wil niet zeggen dat je groei ineens stopt na je laatste inspuiting (of pilletje)

(Sorry voor offtopic)

Damn mooie stats voor je leeftijd gozer klasse;)

(Sorry voor offtopic)

ironmike86 zei:
ik denk nog lang niet om nu aan het cutten te gaan hoor,heb net een dunne lende van 700 gr naar binnengewerkt met andijvie...LEKKA LEKKA:D...btw...ik houdt niet veel vocht vast...heb zelfs geen plofkop...en dat voor 7 kg op bijna 3 weken...gaat goed zou ik zeggen...

Okay dan,zo hoort het!

Ben je van plan wedstrijden te doen?

Hoe ziet je kuur eruit?

Testo zei:
Okay dan,zo hoort het!

Ben je van plan wedstrijden te doen?

Hoe ziet je kuur eruit?

welja in oktober is er weer een ifbb wedstrijd en zou me graag klaarstomen voor dat,in april zou ik nog een kuurtje test,tren en 3 weken dianabol doen...
en daarna rond juli/augustus zwaar beginne cutten

nu ben ik 3 weken bezig met dianabol en deca wat heel goed gaat,de kracht gaat echt per seconde omhoog om nog maar te zwijgen van m'n gewicht

sinlath zei:
misschien rare opmerking maar hoe kom je aan 11% vet en dan een buikje ?
is dat niet gewoon de bulkbuik ? je pens vol met eten ?
ik heb ongeveer 12% en het buikje zie je amper.
wil niets zeggen. ik ben ook van het type dat overal heel droog kan staan en toch nog een buikje hebben. is genetisch. 15 jaar geleden liep ik marathons en zelfs dan had ik nog altijd wat vet rond mijn middel. eigenlijk zou je dat moeten wegspuiten met lipostabil of laten wegzuigen.

skydirk zei:
wil niets zeggen. ik ben ook van het type dat overal heel droog kan staan en toch nog een buikje hebben. is genetisch. 15 jaar geleden liep ik marathons en zelfs dan had ik nog altijd wat vet rond mijn middel. eigenlijk zou je dat moeten wegspuiten met lipostabil of laten wegzuigen.
:o:o zo drastisch???met gewoon dieten en vetverbranders gaat het niet weg ofzo??

Terug
Naar boven