AndroidHealthClinic

Kuur deca-test prop- test en

Glenneman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Heb de voorbije 2 jaar niets meer van kuur gedaan en zou terug willen beginnen met eentje, niet al te zwaar om terug te beginnen. Graag jullie mening aub...

Week 1-8: 200mg deca ew of week 1-2: 400mg deca ew en vervolgens week 3-8: 200mg ew
Week 1-2: test prop. 125mg eod
Week 3-8: test en. 500mg ew
Nakuur met nolva
week:11-15: 25mg ed

je komt als je stopt met test met veel meer nandrolon in bloed te zitten wat een libido probleem kan veroorzaken en moeilijker herstel. Dus test 2 weken langer doorzetten, waarom een kort ester test?

• Topic Starter Topic Starter
Om op die manier een kick start te krijgen dacht ik eraan eerst met de test prop te beginnen en dan verder te gaan met de test en. Is idd. ws beter om nog een weekje of twee langer door te gaan. Is het dan beter om met de test en door te gaan of terug over te schakelen op de test prop?

Zoals ik al vermeld had in je vorige topic heeft het geen enkel nut om test prop te gebruiken de eerste weken als je de enanthaat ester niet laat meelopen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je bericht net gelezen. Bedankt voor de info! Ga beginnen met de test en. om dan over te schakelen op de test prop en deze 2weken langer laten doorlopen dan de deca.
Moet ik dan nog nakuren met nolva of is het voldoende om de proviron op 25mg ed te houden gedurende de ganse cycle?

proviron heeft niks met een nakuur te maken en staat hier los van, als je test-p als kick wilt gebruiken moet de test-e er al naast lopen ja en je deca 2 weken eerder stoppen als je test. 2 weken na je laatste test in jectie begin je met nolva op 20mg ed

Terug
Naar boven