XXL Nutrition

Kuur DECA - TREN - WINSTROL

Milanista

Novice
Waardering
0
Hallo BBers,

Ik wil mijn tweede kuur gaan doen met Deca, Tren en Winstrol.
Ik had het zo in gedachten:

Week 1t/m8 :200 deca
Week 1t/m4 :Tren aceth. om de dag.(75ml)
Week 5t/m8 :Winstrol om de dag

En uiteraard een nakuur....

mvg Milanista

Milanista zei:
Hallo BBers,

Ik wil mijn tweede kuur gaan doen met Deca, Tren en Winstrol.
Ik had het zo in gedachten:

Week 1t/m8 :200 deca
Week 1t/m4 :Tren aceth. om de dag.(75ml)
Week 5t/m8 :Winstrol om de dag

En uiteraard een nakuur....

mvg Milanista

Tren zou ik 75mg ipv 75ml pakken ;)

Grtz..

ik zou zoiets doen

week 1-7 deca 400mg
week 7-10 tren ace eod 75mg
week 7-10 win ed 35 mg
11-14 nakuur clomid nolva

dan kun je meteen je nakuur starten.

succes

groet kevin ;)

tren en deca zonder test ??? by by libidoooooooo!

• Topic Starter Topic Starter
Dus gewoon proviron erbij nemen en hcg in de kuur gebruiken?

vervang deca door test..dan heb je echt super cycle...test/tren/winny vind ik echt een van de betere kuurtjes...kvind het alleen te zwaar voor 2de kuur...greetz

wil je mischien eens uitleggen waarom je tren en deca in 1 kuur wil stoppen ?

Wilde Deca erbij gebruiken voor eiwitsparende functie.
Maar ik zit toch sterk te wijfelen om de Deca te vervangen voor test.
En dan een Test-Tren-Winny kuur te doen.

klaas zei:
vervang deca door test..dan heb je echt super cycle...test/tren/winny vind ik echt een van de betere kuurtjes...kvind het alleen te zwaar voor 2de kuur...greetz

Klaas, ik vind jouw idee om de Deca te vervangen voor Test een goed idee, maar waarom vind je dit te zwaar voor een tweede kuur?
Ik heb nog nooit eerder Winny of Tren gebruikt dus dit gaat volgens mij goed aanslaan.

Waarom wel test en geen deca?

Alleen voor je libido?
Ik denk dat je door de tren en de winny al een kracht genoeg krijgt en door de winny zal je libido ook stijgen:)

omdat deca en tren bijde op de progestegene recpetor werken => verhoogde kans op gyno, dit kan je weer op geen vangen met nolva en dat staat op zijn beurd de gains in de weg, anti-oestogenen werken hier niet

en omdat de werking van deca nou niet helemaal goed gaat met tren, das het zelfde als cutten in je massakuur in mijn ogen

deca zorgt voor een flink pak vochtretentie waar tren dit juist afvoert

ook geven tren en deca bijde een flink klap op je potentie

het kan wel, maar is geen optimale samenloop in mijn optiek

reusje20 zei:
omdat deca en tren bijde op de progestegene recpetor werken => verhoogde kans op gyno, dit kan je weer op geen vangen met nolva en dat staat op zijn beurd de gains in de weg, anti-oestogenen werken hier niet

en omdat de werking van deca nou niet helemaal goed gaat met tren, das het zelfde als cutten in je massakuur in mijn ogen

deca zorgt voor een flink pak vochtretentie waar tren dit juist afvoert

ook geven tren en deca bijde een flink klap op je potentie

het kan wel, maar is geen optimale samenloop in mijn optiek

Waarom werken anti oestrogenen hier niet dan...?
Is het niet zo dat tren niet aromatiseerd dus daar zal je geen vocht door vasthouden.?

Ik denk dat er genoeg mensen deca in de cut gebruiken aangezien het als eiwitspaarder fungeert en tegen het vocht zou je imo een een antie-e kunnen gebruiken.

Het kan natuurlijk de gains in de weg staan maar het is ook maar de vraag natuurlijk wat je onder gains verstaat...
spiermassa met of zonder het vocht meegerekend ?

ik denk ook dat je het vocht en het vet ook wel een beetje in de hand zelf hebt met je dieet.

Milanista zei:
Klaas, ik vind jouw idee om de Deca te vervangen voor Test een goed idee, maar waarom vind je dit te zwaar voor een tweede kuur?
Ik heb nog nooit eerder Winny of Tren gebruikt dus dit gaat volgens mij goed aanslaan.
zoals ze hierboven ook al zeggen, vanwege je libido...van tren en deca gaat libido wat naar beneden en test kan dit compenseren....

Ik zou zowiezo Vit B6 gedurende je kuur gebruiken, dit heeft positief effect op progesteron gebeuren. En eventueel anti-e voor test...

tren wordt vaak in de wat meer gevordende kuren geruikt, omdat het wel een heavy roid is...
ik zelf heb het ook bij 2de kuur gebruikt...zou het alleen niet aanraden..maar de resultaten waren wel goed:)....

greetz

fitnessboy zei:
Waarom werken anti oestrogenen hier niet dan...?
Is het niet zo dat tren niet aromatiseerd dus daar zal je geen vocht door vasthouden.?

Ik denk dat er genoeg mensen deca in de cut gebruiken aangezien het als eiwitspaarder fungeert en tegen het vocht zou je imo een een antie-e kunnen gebruiken.

Het kan natuurlijk de gains in de weg staan maar het is ook maar de vraag natuurlijk wat je onder gains verstaat...
spiermassa met of zonder het vocht meegerekend ?

ik denk ook dat je het vocht en het vet ook wel een beetje in de hand zelf hebt met je dieet.

hij duld niet op de waterretentie van deca maar op de progesterone werking ervan, tren bezit dezelfde kenmerken waardoor de kans op gyno beduidend groter wordt als je deze besluit te combineren!

een anti e zou wel de vochtretentie van deca kunnen controleren maar nolva is het enige dat helpt tegen de gyno van deca,tren en oxy's!!! :)

G21 zei:
hij duld niet op de waterretentie van deca maar op de progesterone werking ervan, tren bezit dezelfde kenmerken waardoor de kans op gyno beduidend groter wordt als je deze besluit te combineren!

een anti e zou wel de vochtretentie van deca kunnen controleren maar nolva is het enige dat helpt tegen de gyno van deca,tren en oxy's!!! :)

Dus femara, arimidex etc... helpt niet tegen Gyno volgens jou?

Ik dacht dat de gyno van deca ontstond door oestrogeen

Navy zei:
nee...Femara en arimidex zijn aromatase remmers.
gyno krijg je van oestrogenen en van progesteron.
Deca aromatiseert en werkt direct op de progesteron receptoren.
Dus..met deca kan je van 2 kanten gyno krijgen.

dus met deca en tren moet je nolvadex gebruiken, om gyno tegen te gaan.

greetz

aha ok je kan het er dus wel mee remmen maar niet mee voorkomen
thnx :)

Terug
Naar boven