XXL Nutrition

Kuur doortrekken tot NK

Langere kuren geven idd beter resultaat , je blijft je massa ook veel
beter vast houden ipv na een korte kuur.
Ik begin vanaf week 12 echt nog beter te groeien dus waarom stoppen.
Dat jojo-effect hou ik niet van.

Ik heb beter resultaat na een lange kuur , en k hou ook meer over tijdens mijn offperiode.
Elk lichaam is anders en iedereen moet maar uitvinden wat het beste is.
Ik stond nl veel beter na een kuur met enkel 500mg test
gedurende 5 maand,
dan een kuur met 750mg test + 400mg deca van 12 maand.

Stukje van Chapeleroe (of zoiets)....

Voor mijn lichaam werkt het iig niet maar een ieder is anders!!!

probleem is dat je eigenlijk continu je lijf zou moeten checken. dus niet alleen de weegschaal maar ook vet% en de hele mikmak.
verder denk ik ook (das trouwens mijn gedachtegang) dat t lijf enige tijd nodig heeft om massa te maken, en zeker tijd nodig heeft om die massa vast te zetten.
uitgezonderd zijn degene die met hrt/igf/hgh ed bridgen, die kunnen met korte kuren goed uit de voeten

Nee dat is idd geen optie maar wat waren jou bevindingen van zo'n lange kuur?

- 22 weken lang eod zetten gaat pijn doen.
- kwalitatief wordt het steeds mooier.
- herstel-tijd duurt wel heel erg lang.
- nadeel vind ik is dat je op een gegeven moment niet meer weet hoe het is om 'off' te zijn. die geilheid/agressie ed gaat heel normaal worden. tijdens pct is de terugval dan wel erg heftig.
als je iets korter eraan gaat, dan herstel je niet alleen sneller, maar dan blijft het gevoel van 'on' zijn ook nadrukkelijker aanwezig en is 'off' gaan minder dramatisch.....

klinkt een beetje onduidelijk mss.....:rolleyes:

probleem is dat je eigenlijk continu je lijf zou moeten checken. dus niet alleen de weegschaal maar ook vet% en de hele mikmak.
verder denk ik ook (das trouwens mijn gedachtegang) dat t lijf enige tijd nodig heeft om massa te maken, en zeker tijd nodig heeft om die massa vast te zetten.
uitgezonderd zijn degene die met hrt/igf/hgh ed bridgen, die kunnen met korte kuren goed uit de voeten

Yep TS het is denk ik gewoon proberen (of niet) en dan kun je zeggen of het voor jou werkt want de een is er vol van en de ander niet...

- 22 weken lang eod zetten gaat pijn doen.
- kwalitatief wordt het steeds mooier.
- herstel-tijd duurt wel heel erg lang.
- nadeel vind ik is dat je op een gegeven moment niet meer weet hoe het is om 'off' te zijn. die geilheid/agressie ed gaat heel normaal worden. tijdens pct is de terugval dan wel erg heftig.
als je iets korter eraan gaat, dan herstel je niet alleen sneller, maar dan blijft het gevoel van 'on' zijn ook nadrukkelijker aanwezig en is 'off' gaan minder dramatisch.....

klinkt een beetje onduidelijk mss.....:rolleyes:

Nee klinkt erg duidelijk dus nu neem je kuurtjes van 10-12 weken. De tijd onn zitten lijkt me ook niet zo'n probleem maar de herstelperiode lijkt me idd erg klote. Heb ook het idee dat je bij 20 weken je lichaam ook flinkt op de klote geeft dus ik houdt het lekker bij een week of 10...

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik trek hem wel gewoon door en POST mijn bevinden wel.

Heb nu na 8 weken trenbolone + test 5 kilo droge spiermassa gewonnen.

Als ik hem dadelijk heb doorgetrokken en over een week of 8 geen spierwinst meer heb opgebouwd dan kan ik zeggen uit ervaring dat lange kuren niks voor mij zijn, maar misschien is het wel wat wie weet.

Dit zou mijn gehele kuur dan zijn

week 1 tot 3 40 mg dianabol p/d
week 1 tot 10 400 mg trenbolone e p/w
week 1 tot 16 test e 750 mg p/w
week 10 tot 20 400 mg masteron p/w
week 6 tot 12 50 mg proviron pd
week 10 tot 13 50 mg dianabol pd Waarom? werkt als een ketter bij mij
week 16 tot 20 30 mg winny tabs p/d
week 20 aldactone voor mijn diuretics voor de wedstrijd

HCG? Nolvadex? suggesties

Winny naar de 50mg...

zal van de week ook wel ff een foto maken en een foto als ik met dieten begin.

blij om te zien dat je em door trekt.

dit zijn mijn argumenten om gewoon door te gaan.

-als je een break inlast voor zo'n korte periode heb je erg schommelende bloed waardes.
-herstellen in zo'n korte periode lukt toch niet volledig.
-echte rust voor bv lever is er ook niet ivm met pct meds.
-kans op verlies aan gains is groot.
-het verhaaltje van als je zo lang "on" bent gain je toch niets meer gaat hier ook niet op, want gainen terwijl je gaat dieten zal toch niet gebeuren. kuur het is enkel om zo veel mogelijk vet vije massa te behouden. en dat doet het toch wel ook al ben je 20 weken "on".

tuurlijk was het beter geweest om een "goede" rust periode in te lassen maar was in deze situati niet mogelijk.

succes met de voorbereiding.

-rodge

blij om te zien dat je em door trekt.

dit zijn mijn argumenten om gewoon door te gaan.

-als je een break inlast voor zo'n korte periode heb je erg schommelende bloed waardes.
-herstellen in zo'n korte periode lukt toch niet volledig.
-echte rust voor bv lever is er ook niet ivm met pct meds.
-kans op verlies aan gains is groot.
-het verhaaltje van als je zo lang "on" bent gain je toch niets meer gaat hier ook niet op, want gainen terwijl je gaat dieten zal toch niet gebeuren. kuur het is enkel om zo veel mogelijk vet vije massa te behouden. en dat doet het toch wel ook al ben je 20 weken "on".

tuurlijk was het beter geweest om een "goede" rust periode in te lassen maar was in deze situati niet mogelijk.

succes met de voorbereiding.

-rodge

Sprak mijn wijze gab Rodge:p ...

@ Rodge

Is het verstanding om HCG erbij te gaan gebruiken. Ook heb ik nog gyno in me linkertepel. rechts is weg wat wel vreemd is.

@ Rodge

Is het verstanding om HCG erbij te gaan gebruiken. Ook heb ik nog gyno in me linkertepel. rechts is weg wat wel vreemd is.

nee geen hcg nu. zeker niet nu je al gyno hebt. zodra dieet begint zou ik er wat letro bij nemen om gyno weg te krijgen plus verlagen van vet% gaat stukken makkelijker als je oestrogeen heel laag is.

-rodge

OK bedankt voor je info. Kan ik wel wat doen aan me ballen nu?Wat positieve concurrentie lees ik ook

Maus weet wel raad met je balletjes moet je ff afspraak maken ;)

Wat wijze raad AUB geen trashtalk

Terug
Naar boven