MuscleMeat

Kuur droge massa

nitrosam

Cool Novice
Waardering
0
Hallo, ik heb jullie raad nodig. Heb al heel veel informatie opgezocht op het net maar op den duur weet ik nog minder wat kiezen. Zou graag een kuur hebben voor droge massa, wil er totaal niet opgeblazen uitzien. Ik heb al twee kuren gedaan. één met test ena en deca en de tweede met test prop, deca en winstrol tabs. De moment van deze kuren wist ik totaal nog niets over ana. Gewoon afgegaan op raad van vrienden. Nu ik wel veel informatie weet vind ik het veel moeilijker om voor mijn eigen kuur te kiezen.
Ik ben 1m74 en weeg 78kg met vetpercentage van 7%. Ik heb meer gewogen maar na een buikgriep en een tijdje in ziekenhuis te liggen ben ik veel verloren.
Ik heb verschillende kuren in gedachten nl:
1) 1-10 test ena 250 mg
1-10 bold 400mg
4-10 : 40mg tabs ed
2) 1-8 test prop 100mg eod
1-8: trenbolone 75 mg eod
3) 1-10 test ena 250mg
1-10 bold 400mg
4-10 trenbolone 75mg eod

Betere voorstellen zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Probleem is dat ik veel theorie ken maar weet niet welke resultaten deze kuren in praktijk geven.
THanks

voor droge massa, in mijn bescheiden opinie:
week1 1000 mg primo,
week2 800 mg primo,
wee3-6 600 mg primo,
week 1-3 test prop 100 mg eod
week 7-10 test prop 100 mg eod evt met strombaject 300 mg per week verdeeld over drie injecties.
gevolgd in week 11,12,13 door nakuur evt met clen voor anticatabool effect
lijkt mij mooie droge massa kuur, side effect zullen ook binnen de perken blijven, wel veel prikken :eek: gr d

Testosterone Enanthate in combinatie met var geeft je een serieuze kans op bloat, niet doen dus.

Nu vind ik wat Navy zegt meer dan behoorlijk voor iemand die nog niet echt veel cycles achter de rug heeft. Voor een extra vein-popping effect kan je de var toevoegen, zelfs aan een dosis van 30mg/ed gaat dat voor jouw heel wat extra opleveren.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor info. Mijn gedacht was ook om die tren - prop kuur te doen.
Dit zal het dus waarschijnlijk worden 1- 6 100 mg prop eod
1 - 6 75 mg tren eod
Ik ga toch die winstrol tabs verkiezen want anders gaat het iets te duur worden. 1-6 40 mg ed?

nitrosam zei:
ik ga toch die winstrol tabs verkiezen want anders gaat het iets te duur worden. 1-6 40 mg ed?

Zoiets...
week 1 - 6 : 100mg test prop eod
week 1 - 6 : 75mg tren eod
week 1 - 6 : 50mg winstrol eod
+ nakuur

Laatst bewerkt:
6 weken winstrol tabs is erg lang en mijn inziens te slecht voor je lever. zou voor 4 weken kiezen

winstrol depot gaat wel flink pijn doen. reken daar maar op.

Hello,
Ik begin in april met Tren/Test Prop(Virormone) en Winstrol te kuren.
ik laat jullie iets weten hoe het afloopt.
maar ik denk dat er nog wel enkele voor mij gaan beginnen..

Jeof

Heb nog aantal sites bekeken en een kuur tegengekomen volledig naar mijn goesting. Zou graag jullie mening ook weten...

1 - 10 test ena 500mg
1-10 eq 400 mg
11-13 test prop 100mg eod
8- 13 tren 75mg eod
9 - 13 win tabs 30 ed

Dit heb ik gehaald op steroid.com en beetje naar mijn normen aangepast. Ik gebruik de tabs omdat naar het schijnt winstrol gs nog niet ideaal is. Beetje grofkorrelig. Nakuur clomid.

Dag 1 = 300 mg
dag 2 - 28 = 100 mg ed

Btw alles van gs

Thanks

Ik vind 18 jaar wel een beetje te jong voor het kuren.

Als ik naar je lengte kijk en naar je gewicht, dan denk ik als je al twee kuren heb gehad, dan je eerder met je voeding iets moet doen, anders verlies je het gelijk weer als je klaar bent met kuren.

18 jaar klopt niet hoor. Had dit nog niet veranderd. Is leeftijd dat ik account aangemaakt heb, drie jaar geleden... Mijn voeding is zeker goed maar sommige mensen komen nu éénmaal gemakkelijker bij dan andere... MIjn gewicht is misschien niet zo hoog maar vetpercentage wel laag dus als je kijkt naar mijn vetvrije massa is het nog zo slecht niet. Heeft er al iemand die winstrol inj van gs geprobeerd?

winstrol van gs is een beetje korrelig. persoonlijk vind ik deze lastig te zetten, maar ja, is voor iedereen persoonlijk. heb nu de echte weer, eheheh :D

kan je die winstol niet beter vervangen door masteron is ook op olie basis en kan je gelijk met de andere AAS zetten. daarbij zijn het beiden DHT's

Weet nog niet veel over masteron. Wat zijn de juiste dosages en hoe zou kuur er dan uitzien? Dacht dat masteron alleen was voor de nog meer gevorderde steroidjunkie ;) Is nog maar derde kuur...

Terug
Naar boven