AndroidHealthClinic

kuur eind nov

RIDDICK

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
ik heb alles beetje weer op peil van na me laatste kuur alles is ook inorde met me bloed en lever laten checken :cool: wil nu een kuur gaan doen waar ik niet teveel vocht van vast houd en wil liever die 500euro grens niet over
zat zelf te denken aan :
sust
winny
Masteron
nolva
clomid

en aansluitent clen transdermal waar ik trouwens niet de doseringen van weet
kunnen jullie mij helpen wat kan verbetert worden
stats op het moment zijn 97 kilo 17% vet 1.83
moet niet een heel lang kuurtje worden moet volgend jaar weer in dienst wil het liefst voor die tijd weer klaar zijn :D alvast bedankt

Waarom geen cuttingskuur met sust, tren en winny?? Je zit op 17%, kan je je vet mooi terug brengen naar 10-12 met een paar kg erbij mischien wel. Daarna afmaken met clen.

als je vet wilt verliezen kan je beter een dieet volgen en cardio gaan doen, masteron lijkt me geen goed idee, is alleen handig als je laag BF hebt. als je toch wilt kuren zou ik er Eq bij doen, de nolva en masteron weg laten en tren erbij. dus sust, Eq, tren, winny en in de nakuur clomid. aan welke dosering zat je te denken?

Houdt wel effe je lange termijn planning in de gaten. Ik ben namelijk van mening dat je na je kuur nog een flinke tijd moet doortrainen en eten om de massa goed vast te kunnen houden (hoe langer hoe beter, 3 maanden is denk ik het minimum). En ik weet niet of dat gaat lukken als je in het leger zit?

europeman zei:
als je vet wilt verliezen kan je beter een dieet volgen en cardio gaan doen, masteron lijkt me geen goed idee, is alleen handig als je laag BF hebt. als je toch wilt kuren zou ik er Eq bij doen, de nolva en masteron weg laten en tren erbij. dus sust, Eq, tren, winny en in de nakuur clomid. aan welke dosering zat je te denken?

Tren en eq lijkt me een beetje dubelop. Ik zou kiezen tussen die twee...

hoezo? werkt goed schijnt het, DBC had ook zoiets gekuurd

jongen, je zit nog in je kuur of je bent er net een week of twee uit. je weet het kerel, ik heb het hier al eerder met je over gehad, je bent echt niet slim bezig.

je zou dit jaar niet eens meer aan een kuur moet denken, hooguit begin januari.

succes ermee (maar goed je luistert toch niet)

Michel

europeman zei:
hoezo? werkt goed schijnt het, DBC had ook zoiets gekuurd

Het kan wel maar dan moet je ze niet samen nemen. Dus eerst een week of 6 eq en daarna tren. Je krijgt dan wel een langere kuur en dbc nam maar 6 weken eq omdat het meeste effect voor hem dan voorbij was. Dit geld niet voor iedereen. Ik zou daarom voor een van de twee kiezen. En de kuur van DBC was ook nog een hele pittige kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
jongen, je zit nog in je kuur of je bent er net een week of twee uit. je weet het kerel, ik heb het hier al eerder met je over gehad, je bent echt niet slim bezig.

je zou dit jaar niet eens meer aan een kuur moet denken, hooguit begin januari.

succes ermee (maar goed je luistert toch niet)

Michel

ik ben al sinds eind aug uit me kuur en heb alles weer op peil heb geen super zware kuur gehad he heb dbol only met op en afbouwen gedaan :rolleyes:
heb meeste van de gains weten te houden denk ik dat ik eind nov wel weer klaar ben voor een nieuwe en dat wil ik dan idd gaan doen maar goed dat je er zo op let :D stel ik wel op prijs

• Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
Waarom geen cuttingskuur met sust, tren en winny?? Je zit op 17%, kan je je vet mooi terug brengen naar 10-12 met een paar kg erbij mischien wel. Daarna afmaken met clen.

lijkt me idd wel wat is bijv:sust 500mg
winny 50mg eod
tren ? ga ik me eens in verdiepen :D

thanks for the info guy's keep giving more :D

Laatst bewerkt:
ik zou gewoon eff gaan cutten op de ouder wetse manier... (zonder a.s dus).. onder tussen ben je wel weer een tijdje verder en kun je waarschijnlijk weer gerust gaan kuren.....

dan hoef je ook niet te kort na een kuur nog te gaan cutten wat je gewoon weer al die kg's gaat kosten

Wat waren je stats ook alweer?

Johny zei:
Het kan wel maar dan moet je ze niet samen nemen. Dus eerst een week of 6 eq en daarna tren. Je krijgt dan wel een langere kuur en dbc nam maar 6 weken eq omdat het meeste effect voor hem dan voorbij was. Dit geld niet voor iedereen. Ik zou daarom voor een van de twee kiezen. En de kuur van DBC was ook nog een hele pittige kuur.
Eq begint pas goed te werken naar zo,n 6 weken dus je moet het minimaal 10 a 12 weken nemen voor goed resultaat.
En het is een eiwitspaarder net als deca alleen houd het geen vocht vast.
Tren is daar tegen een hele goeie krachtmiddel wat ook geen vocht vast houd en die twee gaan heel goed samen.
Zou alleen bij zo'n combie ook testo bij zetten.

adrbeest zei:
Eq begint pas goed te werken naar zo,n 6 weken dus je moet het minimaal 10 a 12 weken nemen voor goed resultaat.
En het is een eiwitspaarder net als deca alleen houd het geen vocht vast.
Tren is daar tegen een hele goeie krachtmiddel wat ook geen vocht vast houd en die twee gaan heel goed samen.
Zou alleen bij zo'n combie ook testo bij zetten.

Oke, ik dacht dat trenbolone het grote broertje van nandrolone was en dus ook zeker een eiwitspaarder.

Maar het dan toch beter om voor test-tren-winny te gaan dan voor test-tren-eq-winny?

Johny zei:
Oke, ik dacht dat trenbolone het grote broertje van nandrolone was en dus ook zeker een eiwitspaarder.

Maar het dan toch beter om voor test-tren-winny te gaan dan voor test-tren-eq-winny?
Het maak niet veel uit welke je neemt, het zou alllebij goed kunnen.
Zou zelf voor de eerste gaan, maar je zal van beide goed hard en droger worden mits eten goed is.
Nou de lengte en de opbouw en de dosering nog en uiteraart je nakuur.

Succes.

Terug
Naar boven