XXL Nutrition

kuur en eten ok?

Jar"animal"

Cool Novice
Waardering
1
maandag de eerste gezet. Dit wil ik gaan kuren.

Week
1 3 x 250 mg sust 400 mg deca 300 mg viro 25 mg anapolon p/d 2 2 x 250 mg sust 400 mg deca
3 2 x 250 mg sust 400 mg deca
4 2 x 250 mg sust 400 mg deca
5 2 x 250 mg sust 400 mg deca
6 2 x 250 mg sust 400 mg deca
7 2 x 250 mg sust 400 mg deca
8 2 x 250 mg sust 400 mg deca 300 mg viromone * 4x 8 iu insuline
9 2 x 250 mg sust 400 mg deca 300 mg viromone 4x 8 iu insuline
10 2 x 250 mg sust 400 mg deca 300 mg viromone 4x 8 iu insuline
11 2 x 250 mg sust 400 mg deca 300 mg viromone 4x 8 iu insuline
12 2 x 250 mg sust 400 mg deca 300 mg viromone

13 3 x 1500 iu hcg 40 mg nolva p/d
14 2 x 1500 iu hcg 40 mg nolva p/d
15 20 mg nolva p/d
16 20 mg nolva p/d

• 4 x 8 iu insuline om de dag. Dag 1 viro, dag 2 insuline etc.

en dit eet ik nu ongeveer per dag. Als ik een maaltijd weglaat vervang ik deze door een 50 gram pro 80 shake
Maandag 15 juni

0600 vit c-1000, b 100, multi, ijzer 10 mg, zink/magn/calcium
lijnzaadolie, twee teunisbloem olie(2000 mg)
mueslireep
shake whey 50 gr water
Cornflakes met melk
0730 100 gr tonijn met halve appel en 100 gr biogarde
4 b boterhammen
0900 200 gr kabeljouwfillet, brocolli, wortel
Banaan
1200 100 gr rijst 250 gr kip, ananas, meloen
1400 4 ei eiwit
1430 500 gr magere kwark
1700 ijzer 10 mg, zink/magn/calcium
twee teunisbloem olie,
80 gr volkoren rijst, 150 gr kipfillet en groenten
1930 TRAINEN
2100 50 gr creatine shit en 50 gram dextrose
2115 50 gr whey
2130 nog beetje rijst met kip
2200 vit c1000, b 100, ijzer, zink 50 mg, magn/calcium
twee teunisbloemolie

slapen

iemand zinnig commentaar hierover dit alles???

zozo dat is flink. wat is je doel met deze kuur? en hoeveel kcal eet je totaal?

jar"animal" zei:
maandag de eerste gezet. Dit wil ik gaan kuren.

je wilt em gaan kuren of je bent al aan het kuren ;) hehe... knallen bro :thumbs:

is het niet verstandig om er wat clomid bij te doen in je nakuur?

wat bedoel je met 4*8iu insuline om de dag? want ik zie in je dieet ook geen aanpassing voor die 8iu slin?

• Topic Starter Topic Starter
de ene dag propionaat en de dag dat je die niet zet, 4 x per dag 8 eenheden insuline. Prop en andere test varianten hechten zich aan coïtus hormone binding globulin, waardoor de werking afneemt. De insuline is een sterke shbg inhibitor. DENK IK?
verders wil ik er dan lekker veel creatine bij pakken en deze rechtstreeks me spier cel in pompen. transport schijnt flink te verbeteren.

Niet vragen naar bronnen bro.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jar"animal" zei:
de ene dag propionaat en de dag dat je die niet zet, 4 x per dag 8 eenheden insuline. Prop en andere test varianten hechten zich aan coïtus hormone binding globulin, waardoor de werking afneemt. De insuline is een sterke shbg inhibitor. DENK IK?
verders wil ik er dan lekker veel creatine bij pakken en deze rechtstreeks me spier cel in pompen. transport schijnt flink te verbeteren.

Niet vragen naar bronnen bro.

wacht ff 4 keer per dag 8iu insuline? :rolleyes:

ik geef het op..................................

Succes met je 4 keer per dag insuline en zorg als je het neemt dat je genoeg chocola bij je heb.
Voor je hypo aanvallen.
Ten eerste met 4 keer per dag insuline ken je al zo'n 20 uur per dag bijna geen vet eten.
Ten tweede moet je precies je insuline spuiten plennen in je voedingsschema met betrekking tot je snelle en je langszamen koolhydraten om een hypo aanval te voorkomen.
Ten derde zet je nooit meer dan 2 keer per dag 10 iu insuline en dat opbouwent van 2 iu 2 keer per dag.
Maar voor de rest zal je het wel weten.

Succes adrbeest.

Ik neem trouwens aan dat je Phosphocreatine injecteert i.p.v. creatine monohydraat ? Waarvan het effect niet significant beter is dan de gewone suppletie van creatine.

nouja, bedankt voor de opbouwende kritiek. Ik heb in mijn vorige kuur toch ook echt 3 x 8 iu humalog insuline van novo nor gebruikt. Samen met creatine en propionaat. Ging als een speer daarop. Heb het twee keer twee weken gedaan. Ik nam 10 gram koolhydraat per 1 iu ins. 'sochtends, 'smiddags een mix van snel en langzaam en na de training snelle. De piek van het voedsel en van de insuline vielen samen na 1.5 uur en na 4 uur was ie op. Dus volgende shot, ben twee keer bijna fout gegaan omdat ik de 4 uur grens niet respecteerde.

Heb deze theorie trouwens van meso-rx www.mesomorphosis.com, maar zoals ik zie denken jullie niet dat het werkt. En met creatine de spiercel inpompen bedoel ik op het feit dat door de insuline het transport verbeterd. Je dacht toch potverdorrie niet dat ik die zooi ging uitkoken en injecteren ofwel?

en adhd beest je zegt dat ik veel chocolade bij de hand moet hebben maar ook dat ik geen vet mag... Volgens mij druist dat lichtelijk tegen elkaar in. en 2 x 2 iu is echt wel zwaar homofiel hoor

Jar"animal" zei:
KNIP
Je dacht toch potverdorrie niet dat ik die zooi ging uitkoken en injecteren ofwel?
Eigenlijk wel ja ;) Ik kijk hier nergens meer van op en het schijnt zelfs ook nog te gebeuren ook. Phosphocreatine injecties, met aardig wat bijwerkingen en amper meer resultaat.

Sjesus waer gaet ut heen met de wereld?

Jar"animal" zei:
en adhd beest je zegt dat ik veel chocolade bij de hand moet hebben maar ook dat ik geen vet mag... Volgens mij druist dat lichtelijk tegen elkaar in. en 2 x 2 iu is echt wel zwaar homofiel hoor
Insuline werkt wel degelijk bij een kuur en je ken ook direct je voedsel naar je spieren transporteren.
Maar 4 keer per dag 8 iu is echt te veeeel van het goede vandaar de chocola om een hypo op te vangen.
Als je insuline neemt begin je met 2 iu per dag dat 1 of 2 keer wat je wilt.
En dat bouw je op met 1 iu per dag tot max van 10 iu per dag en dat ook 1 of 2 keer per dag wat je wilt.
Naar je insuline neem je snelle koolhydraten en een kwartier daar na een grote maaltijd schone koolhydraten en eiwitten en eventueel andere suplementen.
Maar 2 uur voor je insuline en 3 uur na je insuline absoluut geen vet eten want dat wordt ook meteen opgeslagen op je lijf net als het andere voeding.
Ook insuline niet langer nemen dan 4 weken achter elkaar anders kan je lichaam er aan wennen dat je het voor je rest van je leven nodig heb.

Hoop dat het nu wat duidelijker is en dat je weet waar je mee bezig bent want anders kan het goed fout gaan.

Succes Adrbeest.

ok thanks. Daar ga ik me aan houden. Ik eet trouwens altijd schoon, nooit vet en choco lust ik niet. Neem meestal dextrose en iedere dag lijnzaad en teunisbloemolie.
Hoe gaat het met jou gewichtstoename beest? jij was toch zo rond de 120 als ik het me goed herinner?

Jar"animal" zei:
ok thanks. Daar ga ik me aan houden. Ik eet trouwens altijd schoon, nooit vet en choco lust ik niet. Neem meestal dextrose en iedere dag lijnzaad en teunisbloemolie.
Hoe gaat het met jou gewichtstoename beest? jij was toch zo rond de 120 als ik het me goed herinner?

lijnzaad en teunisbloemolie zijn ook vetten en worden als je zoveel insuline gaat gebruiken direct opgeslagen in de vetcellen.

4 x 8 iu, helemaal geflipt, Ik hoop van harte dat die het overleeft zeg.. vetloos eten de komende tijd voor jou bro..

4x8iu is wss wel te veel (denk ik), MAAR op professionalmuscle was wel een thread over een andere theorie van slin-gebruik, die van chad nicholls, niet die van the mind die de meeste mensen nu gebruiken. Als ik het me goed kan herinneren was die van chad zoiets dat je het 2x per week deed en dan redelijk aantal keren op die dag.

Terug
Naar boven