XXL Nutrition

Kuur epo, help pls

achilles36

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben namelijk een duursporter en zou willen beginnen met epo te kuren, jij vind ik daar nergens super veel info rond.

Eind februari beginnen de wedstrijden, wanneer zou ik dan moeten beginnen met kuren? En hoeveel iu per maand moet ik nemen om goed te zijn?

Ook vind ik nergens dat X aantal iu jouw hematocriet zoveel omhoog brengen.

Als jullie mij wat info kunnen geven mag je het hier altijd posten.

Groetjes

Denk dat je hier weinig info omtrent epo zult krijgen.
Beter je licht opsteken op een wielren forum.

Ik ben zelf wielrenner geweest op het hooogste nivo en zal je het volgende voorstellen.
2000 eenheden om de dag 3 weken op en af is voldoende om er veel profijt van te krijgen.
Je Hematocriet zal dan ongeveer 5-8 % stijgen en wordt niet gevaarlijk voor je gezondheid.
Begin een aantal weken voor het kuren met het slikken van ijzer, dit is essentieel en dien je de hele periode als je epo gebruikt te doen.

Ik ben zelf wielrenner geweest op het hooogste nivo en zal je het volgende voorstellen.
2000 eenheden om de dag 3 weken op en af is voldoende om er veel profijt van te krijgen.
Je Hematocriet zal dan ongeveer 5-8 % stijgen en wordt niet gevaarlijk voor je gezondheid.
Begin een aantal weken voor het kuren met het slikken van ijzer, dit is essentieel en dien je de hele periode als je epo gebruikt te doen.

Wat ik mij eigenlijk afvraag, is er dan geen pakkans? Of blijft alles binnen de grenzen. Of wat doe je dat bij controles?

Epo nemen zonder dagelijkse hematocritcontrole is vragen om problemen of erger.Je zal maar eens een superresponder zijn die dubbel zoveel stijgt of reeds tegen de 50 aanleunen en dan nog 5 of meer erbij wordt tricky...nee epo is niet voor amateurs.Er zijn al genoeg van die sporters in hun slaap gestorven of zelfs tijdens het sporten...de officiele uitleg is dan een hartafwijking...wright...

Zoek eens in dit forum, daar zitten vrij veel endurance sporters met AAS ervaring. Zoekfuntie op epo eens gebruiken. [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven