AndroidHealthClinic

Eerste kuur - een aantal vragen

Is persoonlijk, ik vind 12 niet echt droog. Laten we zeggen dat je tijdens de kuur twee procent pakt en na je kuur ook... 16 procent vind ik behoorlijk dik ogen, al helemaal met bloat erbij. Na je kuur beter iets te hoog zitten dan te laag...
12% met een lengte van 1,88 is minder dan het in eerste instantie klinkt. Maar... ik zou niet met 12% een overschot van 800kcal aanhouden, nee.

12% met een lengte van 1,88 is minder dan het in eerste instantie klinkt. Maar... ik zou niet met 12% een overschot van 800kcal aanhouden, nee.

Heeft lengte er kwa look iets mee te
Maken dan? Ben zelf een midget en vind mijzelf pas een beetje droog ogen wanneer ik onder de 8 kom :)

Maken dan? Ben zelf een midget en vind mijzelf pas een beetje droog ogen wanneer ik onder de 8 kom :)
Ik denk dat het zeker van invloed is.

10% op iemand van 1m90 oogt anders dan iemand van 1m50 op 10%.

Lengte vs overall lichaamsgewicht vs. vetpercentage.

Waar haal je de tijd vandaan om 2 keer per dag te trainen?

Nergens voor nodig.

Arnold verkocht ook zijn kontje , daardoor kon hij 2 keer per dag trainen,dat was pas toewijding

maar veel mensen die deze sport beoefenen hebben een beetje een vertekend beeld over massa en droog staan e.d. :)

lol,volgens mij ben je in real life een fucking monster ,nou ja een verticaal gehandicapte fucking monster dan :p

Waarom is het niet normaal om 2% te gainen tijdens een cycle? Ik zou juist zeggen dat je beter iets meer pakt dan iets te weinig. Alles uit je kuur halen. Dat je vetpercentage na je kuur nog wat omhoog schiet is een logisch gevolg van je hormoonhuishouding die plat ligt.. ja hiermee kan je rekening gaan houden met je voeding, dit moet je ook doen. Maar dit moet niet ten koste gaan van je gewonnen massa. We hebben het hier over een periode van 10 weken, pct en herstel..kom je toch op aardig wat maandjes uit.
Ik moet even mn verhaal aanpassen maat. Ik sprak vanuit mijn situatie. Maar ik zie nu jouw stats en dat veranderd het toch wat. Kan me voorstellen dat het ver boven je natuurlijke potentie een ander verhaal wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties! Dus 2x per dag gymen heeft geen toegevoegde waarde? Tijd is geen probleem aankomende maanden :)
Ik zal eerst nog even naar de 10% bf gaan dan. Kuur zou er dan als volgt uit komen te zien:

1-10 test-e 500mg/week
1-13 hcg 1000IU/week
12-16 clomid 50mg/dag

Het is duidelijk dat het idee van Arnold komt en daar is niks mee. Als ik Pumping Iron (weer) gekeken heb dan wil ik ook 2 x per dag naar de gym.

Een klein verschilletje though: toen hij dat deed trainde hij al 10 jaar en zat hij aan 10 x de dosis AAS die jij nu wilt nemen. Ook trainde hij volgens mij alleen in z'n wedstrijdprep 2 x per dag voor enkele weken.

Het is duidelijk dat het idee van Arnold komt en daar is niks mee. Als ik Pumping Iron (weer) gekeken heb dan wil ik ook 2 x per dag naar de gym.

Een klein verschilletje though: toen hij dat deed trainde hij al 10 jaar en zat hij aan 10 x de dosis AAS die jij nu wilt nemen. Ook trainde hij volgens mij alleen in z'n wedstrijdprep 2 x per dag voor enkele weken.
Top hou ik het lekker bij 1x per dag :)

Zit wel te twijfelen of ik ipv. test only wel anavar er aan toe zou voegen als lean mass kuur. Uiteraard zal ik eerst naar de 10% cutten en gewoon vanaf het begin van de kuur op 300/500 boven onderhoud eten. Thoughts?

Zit wel te twijfelen of ik ipv. test only wel anavar er aan toe zou voegen als lean mass kuur. Uiteraard zal ik eerst naar de 10% cutten en gewoon vanaf het begin van de kuur op 300/500 boven onderhoud eten. Thoughts?
Het is niet aan te raden om gedurende de hele kuur anavar te nemen op welke dosis dan ook.
Aangezien je kiest voor injecteren is het een kleine moeite om wat masteron te zetten. Test uiteraard beetje naar beneden aanpassen. Je look gaat dan al een stuk beter zijn dan op test only. Ik neem aan dat je dat belangrijk vind?

Het is niet aan te raden om gedurende de hele kuur anavar te nemen op welke dosis dan ook.
Aangezien je kiest voor injecteren is het een kleine moeite om wat masteron te zetten. Test uiteraard beetje naar beneden aanpassen. Je look gaat dan al een stuk beter zijn dan op test only. Ik neem aan dat je dat belangrijk vind?
Nee niet hele kuur, zat te denken als kickstart (wk 1-4 of 6) of juist aan het eind van me kuur. Niet veel over mast gelezen moet ik zeggen, zal me even verdiepen. Waarom is het een beter alternatief t.o.v. anavar? En ja betere look is natuurlijk nooit verkeerd :o

Terug
Naar boven