MuscleMeat

kuur ervaring gezocht 20-26 weken

cjw

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Bro's

ik ben opzoek na mensen die 20 - 26weken lang on zijn geweest en dat zonder hcg hebben gedaan.
ik ben een beetje aan t kijken hoe de sides van zulke lange kuren zijn bijvoorbeeld of je libido problemen hebt gehad na de kuur enzo en of je een beetje snel hersteld bent. Tuurlijk weet iedereen dat het herstel zwaarder is en verschilt per persoon maar ben wel benieuwt wat een beetje het gemiddelde is en wat de meest voorkomende bijwerkinge waren

dus jongens die tussen de 20 en 26 weken on zijn geweest brand los hoe waren jullie ervaringen en eventueel wat was je kuur !

Laatst bewerkt:
Bro's

ik ben opzoek na mensen die 20 - 26weken lang on zijn geweest en dat zonder hcg hebben gedaan.
ik ben een beetje aan t kijken hoe de sides van zulke lange kuren zijn bijvoorbeeld of je libido problemen hebt gehad na de kuur enzo en of je een beetje snel hersteld bent. Tuurlijk weet iedereen dat het herstel zwaarder is en verschilt per persoon maar ben wel benieuwt wat een beetje het gemiddelde is en wat de meest voorkomende bijwerkinge waren

dus jongens die tussen de 20 en 26 weken on zijn geweest brand los hoe waren jullie ervaringen en eventueel wat was je kuur !
wk 1-10 test 500 deca 400
1-16 bridge test 125
16-26 test 250 tren-e 400
Hier en daar nog wat t3 en anavar.

Bijna klaar.
Bijwerkingen deca:acne rug,trok wel weer weg.
Bijwerkingen tren:acne rug/schouders wel nu weer weg na paar weken gebruik.
meer agressief karakter,onrustig slapen en week 4-8 ontzettende honger wat vorige week stopte(tolerantie opgebouwd?).
Nog 1 inject en dan kap ik met de tren ben er even helemaal klaar mee:D.
Misschien volgende kuur weer maar dan gestacked op max 200 pw.
Trek de test nog een week of twee door en dan off.
Deca zal ik nooit meer nemen.

Herstelde snel na mn eerste kuren,ook nu zijn mijn noten ook niet echt gekrompen.
Ben in totaal in 1,5 jaar 15 kilo aangekomen en dit ga ik ook behouden.Ja ben eigenlijk te licht begonnen maar ben wedstrijdvechtsporter.

next year ga ik voor 20 weken on word dan me langste :P meestal 10/12 weken niet langer :cool:

normaal 10 weken altijd nu eerste keer 34 met bridge had eerst ook 20 weken maar bloed waarden etc zijn te goed om niet door te gaan :)

ook potentie etc zit goed zelf zwemmers zijn nog van 'kindermaak kwaliteit'

kan wel zijn dat ik in januari hcg doe ook..

• Topic Starter Topic Starter
normaal 10 weken altijd nu eerste keer 34 met bridge had eerst ook 20 weken maar bloed waarden etc zijn te goed om niet door te gaan :)

ook potentie etc zit goed zelf zwemmers zijn nog van 'kindermaak kwaliteit'

kan wel zijn dat ik in januari hcg doe ook..

Wat is je kuur dan van week 1 tot nu ? Haha heb je dat laten testen of.is je vrouw nu zwanger haha?

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 09:38 ----------

wk 1-10 test 500 deca 400
1-16 bridge test 125
16-26 test 250 tren-e 400
Hier en daar nog wat t3 en anavar.

Bijna klaar.
Bijwerkingen deca:acne rug,trok wel weer weg.
Bijwerkingen tren:acne rug/schouders wel nu weer weg na paar weken gebruik.
meer agressief karakter,onrustig slapen en week 4-8 ontzettende honger wat vorige week stopte(tolerantie opgebouwd?).
Nog 1 inject en dan kap ik met de tren ben er even helemaal klaar mee:D.
Misschien volgende kuur weer maar dan gestacked op max 200 pw.
Trek de test nog een week of twee door en dan off.
Deca zal ik nooit meer nemen.

Herstelde snel na mn eerste kuren,ook nu zijn mijn noten ook niet echt gekrompen.
Ben in totaal in 1,5 jaar 15 kilo aangekomen en dit ga ik ook behouden.Ja ben eigenlijk te licht begonnen maar ben wedstrijdvechtsporter.

Van week 11 tot 16 bridge neem ik aan ? Haha das precies t kuurtje wat ik ook wil gaan doen hahaha maar verder geen libido problemen dus ?

Wat is je kuur dan van week 1 tot nu ? Haha heb je dat laten testen of.is je vrouw nu zwanger haha?

Van week 11 tot 16 bridge neem ik aan ? Haha das precies t kuurtje wat ik ook wil gaan doen hahaha maar verder geen libido problemen dus ?

1e

1-10 test 2ml+ masteron 1ml + winny

tweede 'cycle'

tweede

test 2ml +mast 1ml + supertren 1ml

derde

test 2ml + tren 2ml + mast 1ml

alles every other week maar laatste splits ik 2 keer per week helft.

haha vrouw is niet zwanger, daar wachten we nog ff mee, nee alles laten testen in hospitaal:)

1e

1-10 test 2ml+ masteron 1ml + winny

tweede 'cycle'

tweede

test 2ml +mast 1ml + supertren 1ml

derde

test 2ml + tren 2ml + mast 1ml

alles every other week maar laatste splits ik 2 keer per week helft.

haha vrouw is niet zwanger, daar wachten we nog ff mee, nee alles laten testen in hospitaal:)

Haha okee man kon zijn toch .. haha bedankt voor je reactie

Ooh ja klopt :p
Nee zit nog aan de test ook dus geen problemen.
Misschien straks wanneer ik off ga.
Na mn vorige test kuur kreeg ik dat wel een paar dagen maar ging weg met inname van Nolva.:)

Ooh ja klopt :p
Nee zit nog aan de test ook dus geen problemen.
Misschien straks wanneer ik off ga.
Na mn vorige test kuur kreeg ik dat wel een paar dagen maar ging weg met inname van Nolva.:)

Okee man wanneer ben je of dan ? Zou je me op de hoogte kunnen houden anders ?:D

Mijn gemiddelde kuur duurt een half jaar , nog nooit hcg gebruikt ... 4 weken na mijn eerste kuur me vriendin zwanger geprikt ....

Nog meer mensen die langer gekuurt hebben dan 12 weken dus tussen 20 en 30 weken ?

Hahaha nais dus ook geen libido problemen:p

Ik heb nooit libido problemen zelfs niet opp. Femara.. Ik heb een raar lichaam ik slik 1 mg femar preventief tijdens mijn kuurtjes niet tegen gyno maar als ik geen femara neem loop ok letterlijk 24-7 met een harde lul. Door wat femara toe te voegen is me libido normaal . Is k*t dat ik zon zwaar middel moet nemen maar ja de hele dag n stijve is ook voor schut .. Haha

Laatst bewerkt:
Ik heb nooit libido problemen zelfs niet opp. Femara.. Ik heb een raar lichaam ik slik 1 mg femar preventief tijdens mijn kuurtjes niet tegen gyno maar als ik geen femara neem loop ok letterlijk 24-7 met een harde lul. Door wat femara toe te voegen is me libido normaal . Is k*t dat ik zon zwaar middel moet nemen maar ja de hele dag n stijve is ook voor schut .. Haha

Hahaha das idd minder maarja wel beter dat het werkt teminste !

Terug
Naar boven