XXL Nutrition

kuur met veel aas, sth en insuline!

zo zeg jij hebt een lekkere geil kuurtje inelkaar gezet!!
Maare aan mijn heb je niets dus wens ik je maar veel succes, en hou een logje bij :)

zo zou ik het doen

wk 1 tm 20 test enantaat 1000 mg
wk 1 tm 8dboll 40mg ed of anadrol 150 mg
wk 1 tm 10 deca 600 mg.
wk 11 tm 20 tren enanthate 700 mg
wk 17 tm 23 winstrol 50 mg eod

lekker simpel houden :cool:

• Topic Starter Topic Starter
europeman zei:
zo zou ik het doen

wk 1 tm 20 test enantaat 1000 mg
wk 1 tm 8dboll 40mg ed of anadrol 150 mg
wk 1 tm 10 deca 600 mg.
wk 11 tm 20 tren enanthate 700 mg
wk 17 tm 23 winstrol 50 mg eod

lekker simpel houden :cool:

Op zich niet verkeerd.

Ik ga al beginnen met de sth+slin+t3.
Over een maand de aas erbij en dan moet de kuur gewoon definitief zijn.

wat is sth en hoeveel kost je totale kuur nu eigenlijk?

sth= groeihormoon
Beetje groeihormoon zit je alleen al op de 350-500 per maand gauw bij de lagere doseringen

IKKE zit er idd niet veel naast.
En dan de aas nog...is een dure kuur ja.

Ik ga niet de laagste prijzen neerzetten moet de suppliers beetje beschermen.
Het ligt ook natuurlijk of je 5 on 2 off doet of 7 on

@big maus: is je kuur niet een beetje te heftig gezien je stats? ik bedoel ik ben 1.80meter weeg 102 kg en heb laatst voor het eerst eens test genomen in een kuur. jij kunt toch ook nog wel groeien zonder slin, sth, t3 enz. enz.?

de tendens is hier gaande dat jan en alleman maar aan de sth, igf-1 enz gaan terwijl er met 'gewone as' nog zo veel te bereiken is

just my opion
gr dennis

dennis999 zei:
@big maus: is je kuur niet een beetje te heftig gezien je stats? ik bedoel ik ben 1.80meter weeg 102 kg en heb laatst voor het eerst eens test genomen in een kuur. jij kunt toch ook nog wel groeien zonder slin, sth, t3 enz. enz.?

de tendens is hier gaande dat jan en alleman maar aan de sth, igf-1 enz gaan terwijl er met 'gewone as' nog zo veel te bereiken is

just my opion
gr dennis

Als ik met aas nog zoveel kan groeien, wat is dan het bezwaar om er nu eindelijk eens sth bij te gaan zetten?

BigMaus zei:
Als ik met aas nog zoveel kan groeien, wat is dan het bezwaar om er nu eindelijk eens sth bij te gaan zetten?

er is geen bezwaar, alleen lijkt de kuur in mijn ogen een beetje over-kill. maar ik ken jou niet, dus da's aan de andere kant ook moeilijk oordelen.

kijk je moet dingen zo bekijken: in de tijd van larry scott, arnold, franco enz enz. bestond igf-1, sth, slin als inject nog niet. toch zagen ze er beter uit dan 99,9% van de leden hier. hoe konden ze zo groot worden? door geduld, veel as, enz.
met as in de goede doseringen, geduld, doorzettingsvermogen enz. kun je heel ver komen.

bedenk wel dat over de lange termijn gevolgen van sth,igf-1 weinig bekend is. de meeste wetenschappelijke 'proefpersonen' overlijden voorbarig voordat de bijwerkingen de kop op steken (denk bv. aan hiv-patienten).

kijk, je moet zelf weten wat je doet, maar het feit dat iemand je tot nadenken wil aanzetten moet je niet per definite negatief opvatten, snap je?

verder veel plezier met je kuur, die ik btw zelf ook wel zou willen doen :)
gr d

Het is inderdaad een hele vette zware kuur die mijns inziens een beetje overdone is. Aan de andere kant ben je geen ventje van 80 kilo maar weeg je 106 kilo bij 12%.

Mijn advies zou echter zijn: keep it simple. Denk aan de basics. Dat geschwitch tussen al die verschillend AAS is echt niet nodig. Je hebt maar 1 soort AR-receptor en die hou je niet voor de gek door te switchen van AAS. Verschillende AAS moet je inzetten naar gelang de bedoelde werking die je ermee wilt bereiken bijvoorbeeld kracht, hardheid, massa, effect op gewricheten etc.

Dat gekloot met Slin is volgens mij ook totaal onnodig en zoals je weet niet zonder risiko. Theoretisch gaat Slin je helpen: het pompt eiwit en voedingstoffen in je lichaam je cellen binnen. Echter dit effect bereik je ook door AAS, verhooghde koolhydraatiname en verhoogde eiwitinname in combi met training. Insuline versterkt dit effect een beetje waardoor je spieren voller/groter lijken. Dit is echter hoofdzakelijk te danken aan de voedingstoffen en een verhoogde vochtretentie door die voedingstoffen.

Al met al een heftige kuur die naar mening veel te complex is opgebouwd. Succes ermee.

Laatst bewerkt:
dennis999 zei:
kijk je moet dingen zo bekijken: in de tijd van larry scott, arnold, franco enz enz. bestond igf-1, sth, slin als inject nog niet. toch zagen ze er beter uit dan 99,9% van de leden hier. hoe konden ze zo groot worden? door geduld, veel as, enz.
met as in de goede doseringen, geduld, doorzettingsvermogen enz. kun je heel ver komen.

bedenk wel dat over de lange termijn gevolgen van sth,igf-1 weinig bekend is. de meeste wetenschappelijke 'proefpersonen' overlijden voorbarig voordat de bijwerkingen de kop op steken (denk bv. aan hiv-patienten).

kijk, je moet zelf weten wat je doet, maar het feit dat iemand je tot nadenken wil aanzetten moet je niet per definite negatief opvatten, snap je?

verder veel plezier met je kuur, die ik btw zelf ook wel zou willen doen :)
gr d

Ik weet dat het niet slecht bedoeld is hoor :D

Je commentaar is daarom ook meer dan welkom.

Elmo zei:
Het is inderdaad een hele vette zware kuur die mijns inziens een beetje overdone is. Aan de andere kant ben je geen ventje van 80 kilo maar weeg 106 kilo bij 12%.

Mijn advies zou echter zijn: keep it simple. Denk aan de basics. Dat geschwitch tussen al die verschillend AAS is echt niet nodig. Je hebt maar 1 soort AR-receptor en die hou je niet voor de gek door te switchen van AAS. Verschillende AAS moet je inzetten naar gelang de bedoelde werking die je ermee wilt bereiken bijvoorbeeld kracht, hardheid, massa, effect op gewricheten etc.

Dat gekloot met Slin is volgens mij ook totaal onnodig en zoals je weet niet zonder risiko. Theoretisch gaat Slin je helpen: het pompt eiwit en voedingstoffen je lichaam je cellen binnen. Echter dit effect bereik je ook door AAS, verhooghde koolhydraatiname en verhooggde eiwitinname in combi met training. Insuline versterkt dit effect een beetje waardoor je spieren voller/groter lijken. Dit is echter hoofdzakelijk te danken aan de voedingstoffen en een verhoogde vochtretentie door die voedingstoffen.

Al met al een heftige kuur die naar mening veel te complex is opgebouwd. Succes ermee.

En ook jouw commentaar is welkom, je weet er zeker een boel van!

Ik heb gewoon een boel info kunnen innen door ook veel op de usa boards te kijken.
Die jongens vinden het over het algemeen wel een must.
Bovendien gebruik ik slin al een hele tijd (met rust-periodes) en heb ik nog geen problemen ondervonden.

zozwaar vind ik je kuur niet, ik zou er gewoon mee beginnen en niet zoveel switchen van as idd

kijk iedereen moet dat gene doen wat hij of zei wil met een kuur.
advies is leuk, maar beste is dingen aannemen van zeer ervaren atleten als het gaat om kuurtjes als deze.
zoals reeds hiervoor door iemand is omschreven dat het "overdone" is deel ik zeker die mening, maar tis jouw kuurtje en jij moet doen wat je denkt goed te doen.

ik wil enkel een paar punten aanhalen thats all: beste geen 1000mg enanthaat , maar bijv 750 mg en dan eerste 2 weken om de dag 100mg propionaat voor de kickstart.
je neemt ook later 1000mg boldenone!! extreem overdone je bloed wordt dan zo dik als stront en ik spreek uit ervaring met hoge dosering boldenone.
verder T3 erg goed afbouwen laten beste zou ik adviseren T4 tenemen als je zo lang als jij aan de schildklier hormonen wilt.
Verder moet je maar kijken met je kuur, maar vind zeker dat je diverse dingen weg zou kunnen laten.
doe wat jij denkt goed te doen kritiek en dat soort dingen krijg je toch wel met dit soort kuurtjes.

De HGH is ook weggegooid geld ...je bent pas 26 en dan neem je het ook nog eens voor maar 20 weken...wat voor een schema gebruik je en wanneer op de dag ga je het zetten?

Daar ben ik het dus eigenlijk ook wel mee eens,ik vind 5iu te weinig om echte groei te bewerkstelligen en 20 weken ook tekort.

Ik zit inmiddels in mn 10e maand en begin pas sinds de laatse 2 maanden echt resultaat te zien.

@testo: hoeveel iu gebruik je met de hgh

Terug
Naar boven