- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Testo zei:Mwaah...was ik voorlopig nog niet van plan nee...![]()
Het gaat lekker zo dus waarom stoppen?![]()
Ik wist dat je dat ging zeggen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:Mwaah...was ik voorlopig nog niet van plan nee...![]()
Het gaat lekker zo dus waarom stoppen?![]()

europeman zei:zo zou ik het doen
wk 1 tm 20 test enantaat 1000 mg
wk 1 tm 8dboll 40mg ed of anadrol 150 mg
wk 1 tm 10 deca 600 mg.
wk 11 tm 20 tren enanthate 700 mg
wk 17 tm 23 winstrol 50 mg eod
lekker simpel houden![]()
dennis999 zei:@big maus: is je kuur niet een beetje te heftig gezien je stats? ik bedoel ik ben 1.80meter weeg 102 kg en heb laatst voor het eerst eens test genomen in een kuur. jij kunt toch ook nog wel groeien zonder slin, sth, t3 enz. enz.?
de tendens is hier gaande dat jan en alleman maar aan de sth, igf-1 enz gaan terwijl er met 'gewone as' nog zo veel te bereiken is
just my opion
gr dennis
BigMaus zei:Als ik met aas nog zoveel kan groeien, wat is dan het bezwaar om er nu eindelijk eens sth bij te gaan zetten?

dennis999 zei:kijk je moet dingen zo bekijken: in de tijd van larry scott, arnold, franco enz enz. bestond igf-1, sth, slin als inject nog niet. toch zagen ze er beter uit dan 99,9% van de leden hier. hoe konden ze zo groot worden? door geduld, veel as, enz.
met as in de goede doseringen, geduld, doorzettingsvermogen enz. kun je heel ver komen.
bedenk wel dat over de lange termijn gevolgen van sth,igf-1 weinig bekend is. de meeste wetenschappelijke 'proefpersonen' overlijden voorbarig voordat de bijwerkingen de kop op steken (denk bv. aan hiv-patienten).
kijk, je moet zelf weten wat je doet, maar het feit dat iemand je tot nadenken wil aanzetten moet je niet per definite negatief opvatten, snap je?
verder veel plezier met je kuur, die ik btw zelf ook wel zou willen doen
gr d
Elmo zei:Het is inderdaad een hele vette zware kuur die mijns inziens een beetje overdone is. Aan de andere kant ben je geen ventje van 80 kilo maar weeg 106 kilo bij 12%.
Mijn advies zou echter zijn: keep it simple. Denk aan de basics. Dat geschwitch tussen al die verschillend AAS is echt niet nodig. Je hebt maar 1 soort AR-receptor en die hou je niet voor de gek door te switchen van AAS. Verschillende AAS moet je inzetten naar gelang de bedoelde werking die je ermee wilt bereiken bijvoorbeeld kracht, hardheid, massa, effect op gewricheten etc.
Dat gekloot met Slin is volgens mij ook totaal onnodig en zoals je weet niet zonder risiko. Theoretisch gaat Slin je helpen: het pompt eiwit en voedingstoffen je lichaam je cellen binnen. Echter dit effect bereik je ook door AAS, verhooghde koolhydraatiname en verhooggde eiwitinname in combi met training. Insuline versterkt dit effect een beetje waardoor je spieren voller/groter lijken. Dit is echter hoofdzakelijk te danken aan de voedingstoffen en een verhoogde vochtretentie door die voedingstoffen.
Al met al een heftige kuur die naar mening veel te complex is opgebouwd. Succes ermee.